bokhylle Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hva ville du klokket først? CPU, Skjermkort, Minne osv. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg klokket skjermkortet først i mitt nye system, rett og slett fordi det var enklest og fort gjort... Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Cpu og minne. Fordi jeg syntes det er morsomst. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Rekkefølegen jeg alltid følger.. Cpu-minne-gfx... Cpu er lett og overklokke og tar ikke så mye tid da det ikke er så mange innstillinger, minne tar jeg deretter, dette er litt mer tidkrevende og man må drive med mye stabilitetstesting, etter at dette er gjort kommer sjarmørettappen nemlig skjermkort, grunne til at jeg tar skjermkortet sist er fordi det ike har noe for seg å overklokke dette før systemet er overklokket, man skal jo ha høyest mulige scores når men bencher Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Skjermkort er lettest, derfor ville jeg gjort det først dersom jeg skulle velge å klokke en ting, eller prøve meg frem med klokking. Med ATiTool går jo dette nesten automatisk. Men når jeg kjører opp ett nytt system som jeg har planer om å klokke er det CPU/minne først og så skjermkort. Føler at det er den beste rekkefølgen. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Skjermkortet er jo drit kjedeli å klokke! Cpu og Minne er artigst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå