SiR0 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Motorsport og dollars Vertu har en ny lusksustelefon klar for butikkene. Denne gangen har man hentet inspirasjon fra Formel 1-banen, og som vanlig koster det avsindige summer. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg må si at håndsydd lær er brukt alt for lite på mobiltelefoner idag! Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nydelig telefon. Absolutt flotte saker fra Vertu nå. Denne og Mobiado EM Professional gjør jobben veldig bra i å være høyst eksklusive mobiler, kun for et veldig lite marked. Lenke til kommentar
Werable Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vil tro at dette der den mobiltelefonen i verden som tåler mest!! Ganske imponerende å se en bil kjøre over telefonen og den er like hel etterpå Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg vil nok tro at mobiler spesiallaget for militæret og ekstreme forhold tåler litt mer, men denne scorer nok ganske bra på utholdenhet ja Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm. Merkelig sak. Tung som et helvete og ellers litt kul, men hvorfor akkurat i 997 eksemplarer? Er det ett eller annet porschetall eller noe? Vil tro at dette er en av de få telefonen som og kan brukes som slagvåpen. At det blir ett av de dyreste slagvåpnene er jo en annen ting. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Mulig litt off-topic, men for å følge opp påstandende om slagvåpen vil jeg bare føye til at det skal mye til for å foreta et mord med mer stil enn med Vertu-mobil Ikke at jeg har planlagt det, men men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg