zacka Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Har lett etter det på apple.no's sider, men finner det ikke. Noen som vet hvor man kan få kjøpt det? (Det er det hvite største på bildet). Endret 2. oktober 2005 av zacka Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 tipper JBL siden det er JBL anlegg som står rundt omkring ellers der? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja, kanskje det Det må jeg sjekke ut. Thanx. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hmmm. Finner kun JBL høyttalere når jeg går inn på jbl.com og store.apple.com. Det er kanskje ikke sikkert at de lager headset? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Mener du det headsettet helt bak!? Icemat Siberia headsett selfølgelig. Det kan jo alle se med et halvt øye. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det plexi høyttalersettet er ikke JBL, men Harman Kardon tror jeg. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) d er no icemat headset (sett d på spaceworld....skal dit imorra kan sjekke for deg) Endret 2. oktober 2005 av dudee Lenke til kommentar
zacka Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hmmm. Etter å ha kikket nærmere ser jeg at det ikke er identisk med bildet. Sikker på at det er Icemat? Endret 3. oktober 2005 av zacka Lenke til kommentar
JensL Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg trodde også det var Icemat'en, men det er faktisk denne: AKG K701 En helt ny sak som kommer i oktober/november en gang. Prisen blir nok ikke i Icemat-klassen, da dette blir AKG dyreste modell. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmmm. Ser ut til at de vil koste rundt 350$ (rundt 2300 NOK). De kommer sikkert til å koste enda mer i Norge. Litt for mye for min lommebok.... Lenke til kommentar
JensL Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det kommer en K601 også. Den koster sikkert noe mindre, men blir neppe det vi kan kalle "billig". Lenke til kommentar
phax Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 er det så veldig bra lyd i disse da ettersom du akkurat vil ha de her? Lenke til kommentar
zacka Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 er det så veldig bra lyd i disse da ettersom du akkurat vil ha de her? Hehe. For å være helt ærlig ble jeg kun nysgjerrig fordi jeg syntes de hadde et stilig design. Måtte jo testet dem først selvsagt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå