Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Shoppingtips:

Hvis du ønsker å ta del i flere av Netshop’s tilbud utover dagen, kan du sette leveringsdatoen på ordren din til i morgen, og deretter supplere din ordre via telefon til vår Salgsavdeling – Salg: 33 42 22 00

Lenke til kommentar
Det skattekartet var ikke lett å gjøre seg klok på..

Lurer forresten på om tilbudene fra netshop er ferdig satt opp, eller om de muligens tilpasser dem etter hva f.eks vi vil ha. Er på utkikk etter en 19" LCD-skjerm med DVI-tilkobling, så hvis det hadde kommet en god en i løpet av dagen, hadde i allefall jeg blitt happy :)

Snakket forresten med salgs-avdelingen på tlf for noen min siden ang. sammenslåing av ordre. Nå har det seg slik at jeg har bestilt en ordre allerede kontant-servicepakke. Han jeg snakket med mente da at de neste ordrene jeg skulle legge inn, skulle legges inn som "hentes". Så skulle jeg da ringe dem i morgen, så skulle de slå sammen henteordrene inn i den første servicepakke ordren..

Om noen ble klok på det altså.. :p Si gjerne i fra hvis noen andre er av en annen oppfatning :)

Det er nok lurt å legge påfølgende ordrer (som du senere vil slå sammen med den første) som "hentes", ja. Så slipper du å bli fakturert for flere portoer...

Lenke til kommentar
Det skattekartet var ikke lett å gjøre seg klok på..

Lurer forresten på om tilbudene fra netshop er ferdig satt opp, eller om de muligens tilpasser dem etter hva f.eks vi vil ha. Er på utkikk etter en 19" LCD-skjerm med DVI-tilkobling, så hvis det hadde kommet en god en i løpet av dagen, hadde i allefall jeg blitt happy :)

Snakket forresten med salgs-avdelingen på tlf for noen min siden ang. sammenslåing av ordre. Nå har det seg slik at jeg har bestilt en ordre allerede kontant-servicepakke. Han jeg snakket med mente da at de neste ordrene jeg skulle legge inn, skulle legges inn som "hentes". Så skulle jeg da ringe dem i morgen, så skulle de slå sammen henteordrene inn i den første servicepakke ordren..

Om noen ble klok på det altså.. :p Si gjerne i fra hvis noen andre er av en annen oppfatning :)

Ganske logisk siden man skal legge inn en ordre med betalt frakt, og resten fraktfritt. Derfor må man sette de fraktfrie ordrene som hentes, og de bakes deretter inn i orderen som settes til sendes. Takk for innlegget forresten.

Lenke til kommentar

Når Netshop har slike kampanjer som i dag, så synes jeg de burde tatt konsekvensen av dette, og forbedret systemene slik at det ble brukervennlig. Jeg tenker da først og fremst på at det burde vært mulig å lagt til varer til eksisterende ordre, slik at en slipper å ringe dem i etterkant.

Lenke til kommentar

Noen som har erfaringer med det Typhon settet som er timens tilbud nå?

Kan jo også legge ut tilbudene her:

Typhoon Sub system acoustic 2.1

2 satelitter, sub og forsterkerdel 400W    før: 250,- 195,-

Wacom PenPartner USB

Inkl. Just Write Office (FT-0203V-X)            før: 420,- 369,-

Pioneer Bilstereo DEH-1590R

4x45W, RDS, BSM                                      før: 1095,- 895,-

POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe Retail

Dual DVI,HDTV, TV-ut ++                            før: 3295,- 2995,-

Videoseven 19" LCD E19PS sølv/sort

1280x1024, 12ms, TCO-03, D-sub            Før: 2475,- 2195,-

Garmin Bilnavigasjonskit m/City Select

Angrefrist til 60C/CS, 12V kabel                før: 2195,- 1495,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...