Vice Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg tror det ikke er et hint, sist gang var det vel flere sånn i bakgrunnen av hintene? Ellers hadde kanskje et "Palm" produkt vært nærliggende å tenke på... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Satser på en SONY HS50 for en rimelig penge jeg da Netshop?? Lenke til kommentar
msulland Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som kunne postet hvilke tilbud som var fra 9 til 10 ? Lenke til kommentar
picko Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Shoppingtips:Hvis du ønsker å ta del i flere av Netshop’s tilbud utover dagen, kan du sette leveringsdatoen på ordren din til i morgen, og deretter supplere din ordre via telefon til vår Salgsavdeling – Salg: 33 42 22 00 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som kunne postet hvilke tilbud som var fra 9 til 10 ? Var bla.a. - Garmin kartplotter til 6.299,- - HP R507 - Hiper PSU 480w til ca. 500,- Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det skattekartet var ikke lett å gjøre seg klok på..Lurer forresten på om tilbudene fra netshop er ferdig satt opp, eller om de muligens tilpasser dem etter hva f.eks vi vil ha. Er på utkikk etter en 19" LCD-skjerm med DVI-tilkobling, så hvis det hadde kommet en god en i løpet av dagen, hadde i allefall jeg blitt happy Snakket forresten med salgs-avdelingen på tlf for noen min siden ang. sammenslåing av ordre. Nå har det seg slik at jeg har bestilt en ordre allerede kontant-servicepakke. Han jeg snakket med mente da at de neste ordrene jeg skulle legge inn, skulle legges inn som "hentes". Så skulle jeg da ringe dem i morgen, så skulle de slå sammen henteordrene inn i den første servicepakke ordren.. Om noen ble klok på det altså.. Si gjerne i fra hvis noen andre er av en annen oppfatning Det er nok lurt å legge påfølgende ordrer (som du senere vil slå sammen med den første) som "hentes", ja. Så slipper du å bli fakturert for flere portoer... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det skattekartet var ikke lett å gjøre seg klok på..Lurer forresten på om tilbudene fra netshop er ferdig satt opp, eller om de muligens tilpasser dem etter hva f.eks vi vil ha. Er på utkikk etter en 19" LCD-skjerm med DVI-tilkobling, så hvis det hadde kommet en god en i løpet av dagen, hadde i allefall jeg blitt happy Snakket forresten med salgs-avdelingen på tlf for noen min siden ang. sammenslåing av ordre. Nå har det seg slik at jeg har bestilt en ordre allerede kontant-servicepakke. Han jeg snakket med mente da at de neste ordrene jeg skulle legge inn, skulle legges inn som "hentes". Så skulle jeg da ringe dem i morgen, så skulle de slå sammen henteordrene inn i den første servicepakke ordren.. Om noen ble klok på det altså.. Si gjerne i fra hvis noen andre er av en annen oppfatning Ganske logisk siden man skal legge inn en ordre med betalt frakt, og resten fraktfritt. Derfor må man sette de fraktfrie ordrene som hentes, og de bakes deretter inn i orderen som settes til sendes. Takk for innlegget forresten. Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 en fin nec 1770 til 2k hadde gjort seg! Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hmm.. kom over et sånn GOLD-produkt..; 3Com trådløst nettverkskort USB 2.0, 54 Mbps, 11b/g 249,- Ikke at jeg trenger det, men.. har allerede et. Kostet muligens 350,- før? Endret 3. oktober 2005 av vegge Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Selvfølgelig.. dumme oss.. Hvem forbinder vel ikke palmer og pyramider med et trådløst nettverkskort.. Lenke til kommentar
radisson Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hadde det muligens vært en idé å lage en midlertidig kanal på irc #blåmandag f.eks hvor blåmandag kan diskuteres og vurderes. istedet for at vi alle trykker refresh hvert tredje minutt? Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Liker auto refresh til opera Lenke til kommentar
Tdnoz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Noen som har funnet flere? Endret 3. oktober 2005 av Tdnoz Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Selvfølgelig.. dumme oss.. Hvem forbinder vel ikke palmer og pyramider med et trådløst nettverkskort.. Det er bare bakgrunnen. Hintene kommer etter hvert. Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ville være med i fotokonkurransen men virker som det er rettet til de med litt mer profft utstyr enn mobilkamera :/ Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan setter man en annen dato for levering? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hvordan setter man en annen dato for levering? Når du har lagt til varen i handlevognen kan du klikke på "Vis varer". Populært emne? 167 bruker(e) leser dette emnet (60 gjester og 6 anonyme brukere) Endret 3. oktober 2005 av datating Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Ikke noe jeg trengte på blåmandag opplegget gitt (troddet det var noe knall tilbud opplegg så jeg satt av td jaja) Endret 3. oktober 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Når Netshop har slike kampanjer som i dag, så synes jeg de burde tatt konsekvensen av dette, og forbedret systemene slik at det ble brukervennlig. Jeg tenker da først og fremst på at det burde vært mulig å lagt til varer til eksisterende ordre, slik at en slipper å ringe dem i etterkant. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som har erfaringer med det Typhon settet som er timens tilbud nå? Kan jo også legge ut tilbudene her: Typhoon Sub system acoustic 2.1 2 satelitter, sub og forsterkerdel 400W før: 250,- 195,- Wacom PenPartner USB Inkl. Just Write Office (FT-0203V-X) før: 420,- 369,- Pioneer Bilstereo DEH-1590R 4x45W, RDS, BSM før: 1095,- 895,- POV GeFORCE 7800 GT 256MB PCIe Retail Dual DVI,HDTV, TV-ut ++ før: 3295,- 2995,- Videoseven 19" LCD E19PS sølv/sort 1280x1024, 12ms, TCO-03, D-sub Før: 2475,- 2195,- Garmin Bilnavigasjonskit m/City Select Angrefrist til 60C/CS, 12V kabel før: 2195,- 1495,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå