Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 ingen som har sett noe til gold-prisene enda? Når aktiveres skattekartet? Ser ut som de holder på å aktivere det nå... TTT - TingTarTid... Står det 10.00 skal det være 10.00. Ikke 10.15 eller 10.30 Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som har funnet en "skatt"? Vennligst legg ut link her; har ikke tid til å bruke masse arbeidstid på å leke skattejakt hos Netshop Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Et PoV 7800gtx til under 4k hadde gjort seg... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Et PoV 7800gtx til under 4k hadde gjort seg... Et skattekart hadde gjort seg spør du meg Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) http://www.netshop.no/cust/bluemonday/skattekart.jpg Vet ikke hvorvidt det skal være et hint.. pyramider og palmer Endret 3. oktober 2005 av BremnesX Lenke til kommentar
TooBorg Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) SKATTEKART HER For sen Endret 3. oktober 2005 av TooBorg Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) SKATTEKART HER Ja, men da var jo alt klart og tydelig. Begynner du i nord og går mot sør, så begynner jeg i øst og går mot vest? Hvem sjekker palmene og pyramidene? Endret 3. oktober 2005 av DJ ZooL Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 http://www.netshop.no/cust/bluemonday/skattekart.jpg Vet ikke hvorvidt det skal være et hint.. pyramider og palmer Tror nok Hjem og Fritid-kategorien (Reise) er stedet å lete. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Trodde jeg fant et hint til, men så viser det seg at jeg må vaske skjermen.. Kanskje det er kjøling? Varmt med palmer og pyramider? Lenke til kommentar
radisson Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 En ting jeg lurer på er om gold logoen kun finnes på et enkeltprodukt eller finnes den i vareoversikten for en kategori? må man trykke på hvert ENESTE produkt for å evt. finne den? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 En ting jeg lurer på er om gold logoen kun finnes på et enkeltprodukt eller finnes den i vareoversikten for en kategori? må man trykke på hvert ENESTE produkt for å evt. finne den? Ja, du må trykke deg inn på produktet. Slik var det i alle fall sist gang på supertirsdag. Lenke til kommentar
Jail Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Er det noen som for opp telleren for hvor lenge tilbudet er varig ? class not found ..... står det hos meg. Endret 3. oktober 2005 av Jail Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det noen som for opp telleren fo hvor lenge tilbudet er varig ?class not found ..... står det hos meg. Det varer 1 time av gangen, nye tilbud hver klokketime. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det noen som for opp telleren for hvor lenge tilbudet er varig ?class not found ..... står det hos meg. Nope. Lurer på om det er betatesting idag, og at den skikkelige blåmandagen kommer neste mandag. Lenke til kommentar
armykokk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Lurer på om dette er mulig å kombinere med lefdal sin 150% garanti ? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Lurer på om dette er mulig å kombinere med lefdal sin 150% garanti ? bortsett fra at lefdal ikke har denne garantien lenger Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Lurer på om dette er mulig å kombinere med lefdal sin 150% garanti ? De har desverre slutta med det... EDTI: for sen... Endret 3. oktober 2005 av datating Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 "144 bruker(e) leser dette emnet (67 gjester og 4 anonyme brukere)" Hmm, et atraktivt emne Men uansett, er det meninga at de palmene og pyramiden skal være et hint, eller skal det bare være et eksempel på fantastisk grafikk fra netshop sin side? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 "144 bruker(e) leser dette emnet (67 gjester og 4 anonyme brukere)" Hmm, et atraktivt emne Men uansett, er det meninga at de palmene og pyramiden skal være et hint, eller skal det bare være et eksempel på fantastisk grafikk fra netshop sin side? Jeg tror det ikke er et hint, sist gang var det vel flere sånn i bakgrunnen av hintene? Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det skattekartet var ikke lett å gjøre seg klok på.. Lurer forresten på om tilbudene fra netshop er ferdig satt opp, eller om de muligens tilpasser dem etter hva f.eks vi vil ha. Er på utkikk etter en 19" LCD-skjerm med DVI-tilkobling, så hvis det hadde kommet en god en i løpet av dagen, hadde i allefall jeg blitt happy Snakket forresten med salgs-avdelingen på tlf for noen min siden ang. sammenslåing av ordre. Nå har det seg slik at jeg har bestilt en ordre allerede kontant-servicepakke. Han jeg snakket med mente da at de neste ordrene jeg skulle legge inn, skulle legges inn som "hentes". Så skulle jeg da ringe dem i morgen, så skulle de slå sammen henteordrene inn i den første servicepakke ordren.. Om noen ble klok på det altså.. Si gjerne i fra hvis noen andre er av en annen oppfatning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå