Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg ville satt leveringsdato tidligst onsdag på alle ordre for å være på den sikre siden. Deretter ringt dem, slått sammen alt og eventuelt endret leveringsdato til den dagen du oppnådde kontakt med dem Det er ikke sikkert du kommer igjennom på telefon med det første... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg satser på en HS50 til ca.7500,- :!: Og nå er tråden bookmarked. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har alltid hatt lyst på noe slikt Om det så kommer på tilbud, jeg slår til, får varen og finner ut at dette var bortkasta penger. Kan jeg bruke angreretten på et videokamera? Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm.. Valgte å sette datoen litt frem i tid. Så jeg satte den til torsdag 6 okt. På ordrestatusen står det imidlertid: "Gyldig til: 04.10.2005" Betyr dette at man maksimum kan "utsette" pakken til i morgen? Det jeg tenker er jo at det _veldig_ kjedelig hvis man ringer i morgen, og pakkene er sendt 1 og 1, og at man på den måten må ut med 5-600 bare i frakt. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Har alltid hatt lyst på noe slikt Om det så kommer på tilbud, jeg slår til, får varen og finner ut at dette var bortkasta penger. Kan jeg bruke angreretten på et videokamera? Angreretten gjelder i 14 dager uansett type vare sålenge du får det tilsendt i posten. Endret 3. oktober 2005 av datating Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er DVD platene som er på tilbud noe å satse på? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Er DVD platene som er på tilbud noe å satse på? Verbatim er skikklig kvalitet. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som har noe erfaring med den PSU`en eller? Er i markedet for en ny, og tilbudet virka jo bra... Sitter med noe Q-tek drit nå, så jeg må bytte fort som f.... Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som har noe erfaring med den PSU`en eller? Er i markedet for en ny, og tilbudet virka jo bra...Sitter med noe Q-tek drit nå, så jeg må bytte fort som f.... Ukens tilbud på Hiper 580W er jo også vært en visitt. Lenke til kommentar
drseafood Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ingen som har sett noe til de "gold" prisene som også skulle ligge gjemt rundt omkring? Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan noen som har bestilt noe fra timetilbudet si hvordan ordren ser ut ? Etter at ordren er bestilt, og godkjent. Står det under ordrestatus: "Verbatim DV.... Lev dato: 03.10.2005" Jeg ba om å få leveringen til 6 okt. Det jeg er "redd" for er om at pakken da f.eks blir sendt i dag en og en, eller i morgen en etter en.. Lenke til kommentar
sirkillalot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan noen som har bestilt noe fra timetilbudet si hvordan ordren ser ut ? Etter at ordren er bestilt, og godkjent. Står det under ordrestatus: "Verbatim DV.... Lev dato: 03.10.2005" Jeg ba om å få leveringen til 6 okt. Det jeg er "redd" for er om at pakken da f.eks blir sendt i dag en og en, eller i morgen en etter en.. samma hos meg Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ingen som har sett noe til de "gold" prisene som også skulle ligge gjemt rundt omkring? Skattejakten etter goldlogo vil ha oppstart kl. 10.00 mandag 03/10. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det frista med ett tastatur som lyser i mørket ja. Hadde det bare vært trådløst så! Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det frista med ett tastatur som lyser i mørket ja. Hadde det bare vært trådløst så! Jeg kjøpte to slike til full pris for en uke siden. Er fornøyd så langt. Veldig koslig at de er på tilbud nå da Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan noen som har bestilt noe fra timetilbudet si hvordan ordren ser ut ? Etter at ordren er bestilt, og godkjent. Står det under ordrestatus: "Verbatim DV.... Lev dato: 03.10.2005" Jeg ba om å få leveringen til 6 okt. Det jeg er "redd" for er om at pakken da f.eks blir sendt i dag en og en, eller i morgen en etter en.. Det er en feil i Netshop's systemer, samme skjedde på meg for en stund tilbake, men de har riktig dato hos seg. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm, virker som det er litt tidlig for meg, men jeg fant ikke hvor jeg skulle endre lev. dato. Ikke så farlig siden, PSU`en ikke er på lager før den 6.10, men for i framtida, hvordan gjør man det? (Fant ikke "Vis Varer" som blei nevnt før her....) Skal jo sikkert ha mer i løpet av dagen. Gode tilbud på 19" lcd skjermer f.eks. eller på TT Tsunami Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Kan noen som har bestilt noe fra timetilbudet si hvordan ordren ser ut ? Etter at ordren er bestilt, og godkjent. Står det under ordrestatus: "Verbatim DV.... Lev dato: 03.10.2005" Jeg ba om å få leveringen til 6 okt. Det jeg er "redd" for er om at pakken da f.eks blir sendt i dag en og en, eller i morgen en etter en.. Det er en feil i Netshop's systemer, samme skjedde på meg for en stund tilbake, men de har riktig dato hos seg. En stund tilbake? Og de har ikke klart å rette det opp enda? Endret 3. oktober 2005 av DJ ZooL Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 ingen som har sett noe til gold-prisene enda? Når aktiveres skattekartet? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ingen som har sett noe til de "gold" prisene som også skulle ligge gjemt rundt omkring? Skattejakten etter goldlogo vil ha oppstart kl. 10.00 mandag 03/10. Den skattejakten kunne de spart seg for, webshopen knelte jo på "Supertirsdag". Hadde hatt mer sansen for skattejakt alla: Nå kommer det snart reklame med kodeord på P4, eller vi har gjemt kodeord her og der på nettet e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå