Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Valgte å sette datoen litt frem i tid. Så jeg satte den til torsdag 6 okt. På ordrestatusen står det imidlertid: "Gyldig til: 04.10.2005"

Betyr dette at man maksimum kan "utsette" pakken til i morgen?

Det jeg tenker er jo at det _veldig_ kjedelig hvis man ringer i morgen, og pakkene er sendt 1 og 1, og at man på den måten må ut med 5-600 bare i frakt.

Lenke til kommentar
Har alltid hatt lyst på noe slikt

Om det så kommer på tilbud, jeg slår til, får varen og finner ut at dette var bortkasta penger. Kan jeg bruke angreretten på et videokamera?

Angreretten gjelder i 14 dager uansett type vare sålenge du får det tilsendt i posten.

Endret av datating
Lenke til kommentar

Kan noen som har bestilt noe fra timetilbudet si hvordan ordren ser ut ?

Etter at ordren er bestilt, og godkjent. Står det under ordrestatus:

"Verbatim DV.... Lev dato: 03.10.2005"

Jeg ba om å få leveringen til 6 okt. Det jeg er "redd" for er om at pakken da f.eks blir sendt i dag en og en, eller i morgen en etter en..

Lenke til kommentar

Jeg ba om å få leveringen til 6 okt. Det jeg er "redd" for er om at pakken da f.eks blir sendt i dag en og en, eller i morgen en etter en..

samma hos meg

Lenke til kommentar

Det er en feil i Netshop's systemer, samme skjedde på meg for en stund tilbake, men de har riktig dato hos seg. :)

Lenke til kommentar

Hmm, virker som det er litt tidlig for meg, men jeg fant ikke hvor jeg skulle endre lev. dato. Ikke så farlig siden, PSU`en ikke er på lager før den 6.10, men for i framtida, hvordan gjør man det? (Fant ikke "Vis Varer" som blei nevnt før her....) Skal jo sikkert ha mer i løpet av dagen. Gode tilbud på 19" lcd skjermer f.eks. eller på TT Tsunami :yes:

Lenke til kommentar

Det er en feil i Netshop's systemer, samme skjedde på meg for en stund tilbake, men de har riktig dato hos seg. :)

En stund tilbake? Og de har ikke klart å rette det opp enda? :no:

Endret av DJ ZooL
Lenke til kommentar
Ingen som har sett noe til de "gold" prisene som også skulle ligge gjemt rundt omkring? :)

Skattejakten etter goldlogo vil ha oppstart kl. 10.00 mandag 03/10.

Den skattejakten kunne de spart seg for, webshopen knelte jo på "Supertirsdag". Hadde hatt mer sansen for skattejakt alla: Nå kommer det snart reklame med kodeord på P4, eller vi har gjemt kodeord her og der på nettet e.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...