Surre Sprett Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hentet harddisk og Koss SB/45 idag.. Nydelig lyd i det headsettet må jeg si.. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har ikke turt å klokke POV 7800GT kortet mitt lenger enn 480/1150, men det blir nok andre boller når jeg får slengt på Zalman-kjøleren... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Har mottatt ein DVD-brennar og spindel med 50 stk Vertabinplanter. Klarte desverre å sende det til feil adresse, så eg må vente eit par dagar til Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Broren min fikk musa si i dag. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Tror netshop vil tjene godt på dette i lengden hvis de fortsetter med jevnlige slike "blå"-dager eller whatever. De må jo ha merket interessen og resonsen som var, og hvor mye høyere omsetning de må ha hatt i forhold til "vanlige" dager. Pluss at de taper på tilbudene så det er ett fett for dem om de har tilbuds dager eller ikke, bortsett fra at de får fornøyde kunder Tilbuds dager = Lavere pris, men flere bestillinger Vanlige dager = Høyere pris, men mindre bestillinger Endret 7. oktober 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg bestilte ingenting denne gang og fikk følgelig ikke noen pakke i posten idag. Kanskje jeg stikker innom tråden i morgen med ny rapport,siden så mange andre her er så vennlige å dele sine "pakke i posten opplevelser". Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Jeg kan jo fortelle at pakken min er sendt, men siden jeg satt leveringstid i dag, så er den følgelig bare levert til Stokke... Jeg tror det blir en fin dag på mandag... Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) *Snip*/Slett meg Endret 7. oktober 2005 av King_mephisto Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Haha, dritbra mephisto.. Lenke til kommentar
audhage Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er det noen som kan ramse opp hva som var på tilbud? Jeg var nemlig botreist og trenger å bli itt deppa over alt jeg har gått glipp av Mvh Audun Hagen Lenke til kommentar
lre Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Er det noen som kan ramse opp hva som var på tilbud? Jeg var nemlig botreist og trenger å bli itt deppa over alt jeg har gått glipp av Mvh Audun Hagen Hvis du ser noen posts tilbake, så tror jeg du finner litt... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Er det ikke blåmandag i dag? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Er det ikke blåmandag i dag? Nei, var kun den ene gangen. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jo, men du gikk glipp av det. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Dæng. Du var raskere. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Men jeg har min 2080UX+BK ...beste blaamandag ever! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 Dæng. Du var raskere. Jepp! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) "Jo du gikk glipp av det"? Var det eller ikke i dag hehe. Mente å huske en i Netshop Oslo butikken sa dette var noe som ville være mye fremover? Endret 10. oktober 2005 av Theo343 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Broren min fikk musa si i dag. Hva kostet den? Her i Bergen koster en mus litt over 450 kroner på Strandkaien... Men de er jo expert på å ta mye betalt... Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 "Jo du gikk glipp av det"? Var det eller ikke i dag hehe.Mente å huske en i Netshop Oslo butikken sa dette var noe som ville være mye fremover? Det ville nok være å ta litt hardt i. De har såvidt jeg vet ingen planer om å ha dette som et "fast innslag" på webshoppen sin, men at de kommer til å ha det en gang i ny og ne skal vi nok ikke se bort fra, så suksess som det synes å ha vært til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå