JonV Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Da får dere sende microplex mail og mase på de da. Endret 4. oktober 2005 av JonV Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Grrr! Bestilte 2GB OCZ ram fra Netshop forleden, så fikk jeg se dem på tilbud i natt 300kr billigere! Grrrrr Jeg blir så sinna!! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Varene mine står som plukkliste. Hva vil det si? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 At de blir plukket fra hyllene og lagt i en eske. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 At de blir plukket fra hyllene og lagt i en eske. Takk Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Yes! Kjøkkenmaskinen min er klar for avsending Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Grrr! Bestilte 2GB OCZ ram fra Netshop forleden, så fikk jeg se dem på tilbud i natt 300kr billigere! Grrrrr Jeg blir så sinna!! Ville vært rart/trist/synd/leit om ingen hadde kjøpt det minnet før det kom på tilbud ja Lenke til kommentar
anbar Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 jepp jepp, da er pakken min i stokke.... raske er de selv stor pågang... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Det ble ingen varer på meg denne gangen, greide å tenke på å spare isteden for å "sløse"... angrer litt da.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor er denne posten her fortsatt? Et rop til Netshop om at de må gjøre det flere ganger? Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 EN GANG TIL!! hver mandag hadde vært best, da hadde de kapra meg som fast kunde vertfall Lenke til kommentar
Camron Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Hvorfor er denne posten her fortsatt? Et rop til Netshop om at de må gjøre det flere ganger? Så du mener at alle tråder (ikke post) skal slettes fordi de ikke er aktuelle lengre? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Tror netshop vil tjene godt på dette i lengden hvis de fortsetter med jevnlige slike "blå"-dager eller whatever. De må jo ha merket interessen og resonsen som var, og hvor mye høyere omsetning de må ha hatt i forhold til "vanlige" dager. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg, nærmer seg 50.000 visninger nå her. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kjedet meg i stad og kom til å trykke på "Refresh"-tasten 49.992 ganger.. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Dabber nok rimelig kjapt av interessen, dersom det kjøres blåmandag hver eneste uke. Skal det være noe sus over dette, må det være en gang i blant, og tilbud som virkelig lukter promp. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 I dag får jeg mitt store surround sett (logitech z-5500), joystick og verbatim dvder. Noen som har fått varene sine før? Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Fikk drillen min på døra av Posten på Onsdag. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Kom igår, hentet idag. Holder på å sette opp forsterkeren nå. namnam... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå