Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gaming maskin for rett over 5K;

AMD Athlon 64 3000+ 1.8 Ghz BOXED

- Socket 939 512KB cache "Venice" Fjernlager 1-3 dager

kr 1 290,00

BenQ DVD-Brenner DW1640 Sort

- Intern Bulk 10

kr 390,00

DDR-DIMM 512MB PC3200 (400MHZ)

- Standard DDR minne 20+

kr 425,00

Gigabyte GA-K8NMF-9 nForce4-4X

- mATX/S-ATA/LAN/8ch-LYD/1394/PCIe 20+

kr 550,00

POV GeFORCE 6600GT 128MB PCIe Retail

- 128MB DDR/ TV-out/DVI/SLI 20+

kr 1 150,00

Viking Miditower Sort m/350W PSU

- Støtter AMD & P4, stillegående 100+

kr 325,00

Western Digital 320GB S-ATA

kr 1 095,00

5225,-

Endret av Okay
Lenke til kommentar

La inn en bestilling på det 2GB kittet fra ocz litt tidligere, men slettet ordren etter å ha googlet litt om brikkene.

Viser seg å nesten være klin umulig å overklokke til over 220-230MHz uansett hvor høyt du setter timingene eller spenningen. De har Infineon BE-5 chipper :thumbdown:

Skal heller vente til 2GB PC4000 versjonen til OCZ dropper litt i pris. Disse har Samsung UCCC og gjør ganske lett 275MHz eller mer

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
La inn en bestilling på det 2GB kittet fra ocz litt tidligere, men slettet ordren etter å ha googlet litt om brikkene.

Viser seg å nesten være klin umulig å overklokke til over 220-230MHz uansett hvor høyt du setter timingene eller spenningen. De har Infineon BE-5 chipper :thumbdown:

Skal heller vente til 2GB PC4000 versjonen til OCZ dropper litt i pris. Disse har Samsung UCCC og gjør ganske lett 275MHz eller mer

Jeg kjører corsair 2048c2 brikken lett på 2.5-3-3-6-1 @ 240mhz, men jeg vet ikkje hvilke chipper som er på de. Vet du ArcticOC?

Lenke til kommentar
Jeg kjører corsair 2048c2 brikken lett på 2.5-3-3-6-1 @ 240mhz, men jeg vet ikkje hvilke chipper som er på de. Vet du ArcticOC?

Hvis du kjører de brikkene på de timingene kan du regne deg som heldig, de har også Infineon BE-5 (hvis det er snakk om versjon1.2 som er de komplett.no selger)

Men av en eller annen grunn ser det ut som at OCZ kittet sliter på lavere speed.

Noen som vet hvem som har 2GB Micron -5B D baserte kit billig i Norge?

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar

Hvis du kjører de brikkene på de timingene kan du regne deg som heldig, de har også Infineon BE-5 (hvis det er snakk om versjon1.2 som er de komplett.no selger)

Men av en eller annen grunn ser det ut som at OCZ kittet sliter på lavere speed.

Kjøpte de på pcutstyr i mai. Hvordan ser man hvilken versjon de er? Kan man se det ut ifra produktnummeret på webshoppen?

Lenke til kommentar

Hva med crucial value? Tror ikke du får de mye høyere enn 250-260MHz, men jeg er ganske sikker på at det er micron -5B D.

Men du tenkte kanskje ikke på disse ;)

Lenke til kommentar
Kjøpte de på pcutstyr i mai. Hvordan ser man hvilken versjon de er? Kan man se det ut ifra produktnummeret på webshoppen?

Plukk av heatspreaderen, se om brikken har andre chipper enn på v.1.2

Tipper du har v1.2 da pcutstyr.no leverer fra samme lageret som komplett

StigK

Hva med crucial value

Bra tips!

Blir vel litt OT det her

Endret av ArcticOC
Lenke til kommentar
F*** nå har jeg vert borte fra times tilbudet fra kl 20.50... hva gikk jeg glipp av egentlig?

Har vert på bursdag hos min nevø.

Gikk glipp av noe ja.

Les postene til han duden som postet tilbudene for hver time du.

Begynte på he.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...