Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

Det finnes bare en`NetShop!

Ser hva dere skriver, skjønner ikke hva dere mener

Fra "Retningslinjer":

6. Ikke reklamer for websider, butikker, etc. Dette gjelder særlig bedrifter og deres ansatte.

#6: All reklamering på forumet er forbudt.

hva er problemet ? en netshop ansatt kommer og takker for en hyggelig dag, i en tråd som omhandler netshop. nei jammen santen skal det også vinkles som reklame :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[...] For min del syns jeg at norske nettbutikker som selger datakomponenter og lignende er den type butikker jeg stoler mest på. Disse har hos meg tillit enn fx kjeder som elkjop og lignende. [...]

Jeg er helt uenig og skjønner virkelig ikke hvorfor norske nettbutikker og andre mindre enkeltmannsforetak skulle ha mer tiltro på generelt grunnlag enn større kjeder som Elkjøp og Lefdal (i prinsippet samme kjede). Jeg for min del har opplevd langt bedre service på Lefdal enn det jeg har gjort på mange norske nettbutikker, akkurat som jeg har opplevd elendig service i andre kjedebutikker i forhold til norske nettbutikker. Med andre ord greier jeg ikke å se noen sammenheng.

Netshop på sin side synes jeg står opp som et av de få nettbutikkene jeg har til gode å oppleve dårlig service. Kundebehandlerne der har alltid en fin og ikke alt for høytidelig tone i mail og telefon og hjelper alltid til. Netshop lanserte seg selv i starten med slagordet "best på service" (eller noe sånt) og jeg synes de har greid å gjennomføre det med glans. Takk!

(I tillegg er det jo morsomt å se at det faktisk går an å yte god service og tjene penger samtidig).

Lenke til kommentar

Fillern, hadde virkelig håper på en zalman reserator 1 plus.

Trenger vannkjøling nå da jeg har 2x 7800 som pumper varm luft på chipsetet mitt som allerede er varmt. (Nådde nye høyder da jeg spilte idag, 57C) Det er den eneste ulempen jeg vet om med LP SLI kortene til DFI.

Lenke til kommentar
Fillern, hadde virkelig håper på en zalman reserator 1 plus.

Trenger vannkjøling nå da jeg har 2x 7800 som pumper varm luft på chipsetet mitt som allerede er varmt. (Nådde nye høyder da jeg spilte idag, 57C) Det er den eneste ulempen jeg vet om med LP SLI kortene til DFI.

Hvis du kjøper deg Reserator 1 Plus en gang så husk på å ikke bruk den medfølgende kjølevæsken.

Det er ren frostvæske. Etter et par dager så har lukten kommet igjennom slangene og da går det ikke an å være i rommet.

Byttet ut kjølevæsken etter 3 dager, gjorde rent alt, hadde på nytt vann med ACFluid fra microplex. Dette er 3 uker siden og jeg kjenner fortsatt noen dunster av frostvæske.

Det er helt utrolig , men med den som følger med så kommer lukten igjennom slangene. Trodde først det var lekkasjer, men det var det ikke.

Så husk, IKKE bruk den medfølgende væsken.

Har du sittet i en bil med lekkasje i kjølesystemet så lukten kommer inn i bilen så skjønner du hva jeg mener.

Mvh

Darkwing

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...