Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det finnes bare en`NetShop! Ser hva dere skriver, skjønner ikke hva dere mener Fra "Retningslinjer": 6. Ikke reklamer for websider, butikker, etc. Dette gjelder særlig bedrifter og deres ansatte. #6: All reklamering på forumet er forbudt. hva er problemet ? en netshop ansatt kommer og takker for en hyggelig dag, i en tråd som omhandler netshop. nei jammen santen skal det også vinkles som reklame Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Fine tilbud, hadde lyst på EOS 350D men hadde ikke råd. Synd at dere ikke solgte dreambox :/ Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sigma 18-200mm F/3.5-6.3 DC Canon og Gigabyte K8NXP-SLI nForce4 SLI m/WLAN Er blitt GOLD produkter også.. Er prisen god a? ser ut som det ikke er en super pris på hk hvertfall - det er satt ned 100 kr fra vanlig pris, men er fremdeles ikke den beste prisen å få... se prisguide Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Åssen kan man søke på netshop etter prod. nr? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Åssen kan man søke på netshop etter prod. nr? "Søk etter produkt" rett under logoen, øverst til venstre. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Åssen kan man søke på netshop etter prod. nr? Søkefeltet vel. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 [...] For min del syns jeg at norske nettbutikker som selger datakomponenter og lignende er den type butikker jeg stoler mest på. Disse har hos meg tillit enn fx kjeder som elkjop og lignende. [...] Jeg er helt uenig og skjønner virkelig ikke hvorfor norske nettbutikker og andre mindre enkeltmannsforetak skulle ha mer tiltro på generelt grunnlag enn større kjeder som Elkjøp og Lefdal (i prinsippet samme kjede). Jeg for min del har opplevd langt bedre service på Lefdal enn det jeg har gjort på mange norske nettbutikker, akkurat som jeg har opplevd elendig service i andre kjedebutikker i forhold til norske nettbutikker. Med andre ord greier jeg ikke å se noen sammenheng. Netshop på sin side synes jeg står opp som et av de få nettbutikkene jeg har til gode å oppleve dårlig service. Kundebehandlerne der har alltid en fin og ikke alt for høytidelig tone i mail og telefon og hjelper alltid til. Netshop lanserte seg selv i starten med slagordet "best på service" (eller noe sånt) og jeg synes de har greid å gjennomføre det med glans. Takk! (I tillegg er det jo morsomt å se at det faktisk går an å yte god service og tjene penger samtidig). Lenke til kommentar
Boye Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dreambox var da oppe? Kjempeflott initiativ Netshop! Vi voksne vet å sette pris på slikt Er SÅ sur for at jeg ikke bestilte et GTX kort, jeg bare måtte nøle Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skrev det inn men fikk beskjed om at den ikke fant noe! Lenke til kommentar
Paska Kakka Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition er bestilt Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Dobbel post :/ men var jeg som skrev inn feil. Ja dreambox var oppe men desverre til parabol Endret 3. oktober 2005 av Kannath Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Synd de ikke hadde noen tilbud på MIST 500W... Det er en super PSU, men er litt dyr. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det jeg er mest spendt på er fotokonkuransen. Her satser jeg på bred støtte fra forumet under kåringen Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vel, det ble dvd-brenner, headset (nesten som bestilt.. hehe) og 2gb ram (akkurat som bestilt)... Hjertelig takk til netshop for å høre mine bønner.. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Fillern, hadde virkelig håper på en zalman reserator 1 plus. Trenger vannkjøling nå da jeg har 2x 7800 som pumper varm luft på chipsetet mitt som allerede er varmt. (Nådde nye høyder da jeg spilte idag, 57C) Det er den eneste ulempen jeg vet om med LP SLI kortene til DFI. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det jeg er mest spendt på er fotokonkuransen. Her satser jeg på bred støtte fra forumet under kåringen Ikke noe problem. Bare send et passende beløp på min konto 8200.01.76318 du, så skal jeg sørge for at min stemme går "rette vegen".. Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Fillern, hadde virkelig håper på en zalman reserator 1 plus.Trenger vannkjøling nå da jeg har 2x 7800 som pumper varm luft på chipsetet mitt som allerede er varmt. (Nådde nye høyder da jeg spilte idag, 57C) Det er den eneste ulempen jeg vet om med LP SLI kortene til DFI. Hvis du kjøper deg Reserator 1 Plus en gang så husk på å ikke bruk den medfølgende kjølevæsken. Det er ren frostvæske. Etter et par dager så har lukten kommet igjennom slangene og da går det ikke an å være i rommet. Byttet ut kjølevæsken etter 3 dager, gjorde rent alt, hadde på nytt vann med ACFluid fra microplex. Dette er 3 uker siden og jeg kjenner fortsatt noen dunster av frostvæske. Det er helt utrolig , men med den som følger med så kommer lukten igjennom slangene. Trodde først det var lekkasjer, men det var det ikke. Så husk, IKKE bruk den medfølgende væsken. Har du sittet i en bil med lekkasje i kjølesystemet så lukten kommer inn i bilen så skjønner du hva jeg mener. Mvh Darkwing Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg vil benytte anledningen til å takke NetShop.no for et gedigent tøft og kult tiltak. Jeg høstet 50 stk verbatim dvd, logitech THX z-5500 og en joystick KJEMPEBRA TILTAK Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har tenkt på DVD-brennar i eit år no, og i dag kjøpte eg, kjempeflott tiltak, men dyrt Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det var en god tanke av Netshop, bare ikke helt perfekt utført Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå