Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tro om det ikke var reist spørsmål om reklame i forumet tidligere?

Velkommen til Netshopforum!

At Netshop kommer innom tråden for å takke sine kunder synes jeg er bare hyggelig.

Det beviser bare at de bryr seg om kundene. Synes ikke det har noe med reklame å gjøre.

Lenke til kommentar

Er det mulig eller?

Alt skal liksom tolkes som reklame. Det var ikke de som startet tråden engang. Hyggelige mennesker med hyggelige motiver.

Skjønner ikke at alt på rakkes ned på, de som er innom denne tråden vet jo selvsagt hva det er snakk om.

Lenke til kommentar

Alle som har fulgt med på timesalget i løpet av dagen kunne konkludere med at NetShop virkelig var innom og leste ;)

Og jeg ser ikke på dette som reklame på noe som helst vis, hva er vel bedre enn å komme med ønsker på produktene de kommer til å holde tilbud på?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner fortsatt ikke hva det hadde gjort om de hadde reklamert?

Såklart, dersom alle nettbutikkene skulle reklamert for alle produktene ville dette blitt et problem, men når det gjelder slike dager som i dag, "once in a year sale" eller hva jeg nå skal kalle, ville vært greit å ha her.

EDIT: eller er dettte noe som skal forekomme hver mandag fremover?

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Det finnes bare en`NetShop!

Ser hva dere skriver, skjønner ikke hva dere mener

Fra "Retningslinjer":

6. Ikke reklamer for websider, butikker, etc. Dette gjelder særlig bedrifter og deres ansatte.

#6: All reklamering på forumet er forbudt.

Endret av Tinker
Lenke til kommentar

dette tegner jo godt for samarbeidet mellom kunder og nettbutikker. For min del syns jeg at norske nettbutikker som selger datakomponenter og lignende er den type butikker jeg stoler mest på. Disse har hos meg tillit enn fx kjeder som elkjop og lignende. Dagens etterhvert lange tråd viser også markedsøkonomien i praksis, og det gleder meg å se at forbrukerene tar tilbake makta. således er netshop en foregangsbutikk på dette området, selv om også andre er flinke å komme med tilbud og gode priser fra tid til annen.

Men når det er sagt...

så syns jeg det var mye jalla i dag, og at tilbudene ikke var noe å slenge ræva i taket for, noe andre har vært inne på tidligere i denne tråden. Men fint å se at folk engasjerer seg og hjelpe hverandre for å få best mulig priser.

Lenke til kommentar

jaja - da ble det 10 lapper ut av konto :

- canon 350D

- 2 GB ram

- allværsjakke

- poker chips

synes netshop fortjener litt omsetning på "ikke datarelatert stuff" :p

og seff til slutt : takk for en fin dag :thumbup: gleder meg til neste blåmandag

Endret av bjorngb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...