m-kane Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Takk for en hyggelig dag netshop Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Tro om det ikke var reist spørsmål om reklame i forumet tidligere? Velkommen til Netshopforum! At Netshop kommer innom tråden for å takke sine kunder synes jeg er bare hyggelig. Det beviser bare at de bryr seg om kundene. Synes ikke det har noe med reklame å gjøre. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det mulig eller? Alt skal liksom tolkes som reklame. Det var ikke de som startet tråden engang. Hyggelige mennesker med hyggelige motiver. Skjønner ikke at alt på rakkes ned på, de som er innom denne tråden vet jo selvsagt hva det er snakk om. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Alle som har fulgt med på timesalget i løpet av dagen kunne konkludere med at NetShop virkelig var innom og leste Og jeg ser ikke på dette som reklame på noe som helst vis, hva er vel bedre enn å komme med ønsker på produktene de kommer til å holde tilbud på? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Tro om det ikke var reist spørsmål om reklame i forumet tidligere? Velkommen til Netshopforum! Har en liten jobb til deg, vil du passe på at denne blir ferdig.... Endret 3. oktober 2005 av jarmo Lenke til kommentar
notalive Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jeg skjønner fortsatt ikke hva det hadde gjort om de hadde reklamert? Såklart, dersom alle nettbutikkene skulle reklamert for alle produktene ville dette blitt et problem, men når det gjelder slike dager som i dag, "once in a year sale" eller hva jeg nå skal kalle, ville vært greit å ha her. EDIT: eller er dettte noe som skal forekomme hver mandag fremover? Endret 3. oktober 2005 av notalive Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det at de tok så hensyn til ønskene her, sier vel litt om hvor overlegent hardwareforumet er på data Lenke til kommentar
Tinker Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Det finnes bare en`NetShop! Ser hva dere skriver, skjønner ikke hva dere mener Fra "Retningslinjer": 6. Ikke reklamer for websider, butikker, etc. Dette gjelder særlig bedrifter og deres ansatte. #6: All reklamering på forumet er forbudt. Endret 3. oktober 2005 av Tinker Lenke til kommentar
Spr0cket Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 dette tegner jo godt for samarbeidet mellom kunder og nettbutikker. For min del syns jeg at norske nettbutikker som selger datakomponenter og lignende er den type butikker jeg stoler mest på. Disse har hos meg tillit enn fx kjeder som elkjop og lignende. Dagens etterhvert lange tråd viser også markedsøkonomien i praksis, og det gleder meg å se at forbrukerene tar tilbake makta. således er netshop en foregangsbutikk på dette området, selv om også andre er flinke å komme med tilbud og gode priser fra tid til annen. Men når det er sagt... så syns jeg det var mye jalla i dag, og at tilbudene ikke var noe å slenge ræva i taket for, noe andre har vært inne på tidligere i denne tråden. Men fint å se at folk engasjerer seg og hjelpe hverandre for å få best mulig priser. Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Trist avslutning på kvelden, dette med serveren. Har ikke kommet inn på over 1 time Lenke til kommentar
notalive Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er klokken på pc-en min 1 time feil? Er ganske sikker på at jeg posta forrige post i denne tråden klokken 22:20... Beklager off topic. Er tilbudene ferdige nå klokken 22:00/21:00? Lenke til kommentar
rscue Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som vet hvilken firmware de japanske PSPene har? spiller ingen rolle hvilken firmware den har, det er bare a downgrade den ... til 1.50 RScue Lenke til kommentar
Paska Kakka Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Bør jeg gå for OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition ( har abit ic7 hovedkort)? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er klokken på pc-en min 1 time feil? Er ganske sikker på at jeg posta forrige post i denne tråden klokken 22:20... Beklager off topic. Er tilbudene ferdige nå klokken 22:00/21:00? notalive Skrevet: 03/10/2005 : 22:20 står det hos meg. Se her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=402051 Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) jaja - da ble det 10 lapper ut av konto : - canon 350D - 2 GB ram - allværsjakke - poker chips synes netshop fortjener litt omsetning på "ikke datarelatert stuff" og seff til slutt : takk for en fin dag gleder meg til neste blåmandag Endret 3. oktober 2005 av bjorngb Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm... Hvorfor er skattekartet oppdatert med 6 produkter nå? Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sigma 18-200mm F/3.5-6.3 DC Canon og Gigabyte K8NXP-SLI nForce4 SLI m/WLAN Er blitt GOLD produkter også.. Er prisen god a? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm... Hvorfor er skattekartet oppdatert med 6 produkter nå? Sikkert fordi jeg ikke kommer inn noen plass på netshop.no Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan ikke alle disse regelrytterne bare holde seg unna denne tråden? Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sigma 18-200mm F/3.5-6.3 DC Canon ...Er blitt GOLD produkter også.. Er prisen god a? Ca. 10 % billigere enn produktguiden på akam.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå