anbar Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 HURRA! der kom SB600! Takker der ble du glad... Lenke til kommentar
Peter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Pokker, få opp siden igjen da Netshop.. Er klar til å bestille nå.. Det er taktikk. De slenger ut en bunch med tilbud, så gode at ingen klarer å komme til handlekurven. Alle fornøyde, ingen kan klage Lenke til kommentar
BremnesX Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Mulig å oppdatere 1 posten med skatt 3 og 4 ? Lenke til kommentar
vgard Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) ser ut som at alle skal handle på en gang nå. rakk akurat å bestille hd + kontrollerkort.. =) *edit* hmmm.. får ikke opp siden eller den derre feilmeldingen lenger. ikke noe svar.. jaja, har fått gjort mitt, og brukt pengene jeg ikke hadde. Endret 3. oktober 2005 av vgard Lenke til kommentar
magio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Stakkars netshop server :!: Hehe, de bør seriøst vurdere bedre server hvis de skal ha dette flere ganger Lenke til kommentar
Grith Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg hører rykter om at det har blitt lagt til noen ekstra tilbud. Kan noen være så snill å legge den oppdaterte listen ut her. Kommer meg som sagt ikke inn på siden... Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er nå en skulle ønske at en ikke var blakk.. Jeg har ikke eid nåla i veggen hver eneste jul når det har vært julekalender, så nå er det pokker meg MIN tur! (ikke at jeg har kjøpt noe likevel... ) Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kanskje på tide å gi Netshop ei lita pause no? hehe. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Folket blir med på å trykke intenst på oppdater i ett lite minutt? Bare for å se hvem som får de beste tilbudene? www.klokka.no La oss si 21.37 Endret 3. oktober 2005 av Smallville Lenke til kommentar
notalive Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Begynner nesten å bli skuffet. Den 320 gb-disken, er den bra? noen som vet noe? Lenke til kommentar
Peter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kunne kanskje vært en ide å holde førstesiden oppdatert med tilbudene som er ute nå, siden antakelig ikke blir så store endringer (legge til en her, fjerne en der), så burde det være mulig, så sparer vi netshop for litt båndbredde? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 det som virkelig begynner å irritere meg var at jeg kjøpte 1024 til ocz med et av timetilbudene tidligere idag, såå kommer da 2048 dual.... fikk nesten lyst til å kanselere og bytte... Lenke til kommentar
vgard Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kunne kanskje vært en ide å holde førstesiden oppdatert med tilbudene som er ute nå, siden antakelig ikke blir så store endringer (legge til en her, fjerne en der), så burde det være mulig, så sparer vi netshop for litt båndbredde? Hvorfor det? de legger jo opp til det selv! :!: Bedre føre var, enn etter snar(i dette tilfellet vil det vel bli "nede", men det rimer ikke) Lenke til kommentar
Peter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvorfor det? de legger jo opp til det selv! :!: Bedre føre var, enn etter snar(i dette tilfellet vil det vel bli "nede", men det rimer ikke) Vi sitter jo like mye med skjegget i postkassen når vi ikke får se tilbudene da... Lenke til kommentar
vgard Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 har handlet jeg, nazgul. så det er vel du som sitter med skjegget i postkassen, jeg sitter bare på gjerdet og ser på. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 da var NEC 1970GX bestilt. Takker netshop for en god handel! Har vel handla for ca 5000 i dag, så begge parter bør være fornøyde Lenke til kommentar
Grith Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Siden virker fint hos meg nå iallefall! Men fortsatt ikke noen CPU og ATX-hovedkort på tilbud... Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Til dere som ikke kommer inn hos Netshop. Prøv med IE i stedet for Firefox,det funket hos meg. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition til 2095,- HAHA! Jeg ønsket meg denne ramen før i dag Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er dette kortet noe tess ? Gigabyte GA-K8NMF-9 nForce4-4X Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå