Gabri3L Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Siden dere har hatt tilbud på trådløse routere suns jeg det passer med et tilbud på dette også:D-Link DWL-650 trådløst PC-card AirPlus Ellers har jeg benyttet meg av flere av tilbudene.... Nå må snart folk slutte å ønske seg ting som ikke koster en dritt i utgangspunktet, selv med 20% rabatt på denne så har du ikke spart en hundrings en gang! Lenke til kommentar
Freaky Sunny Squirrel Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 et tilbud på en oppgraderings pakke på hovedkort, cpu og prossesor med pci-e og athlon 939 så blir mesa meget fornøyd det hadde vært flotters trenger en ny pc! Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 I prisguiden står det det logitech tastaturet koster 173, og det må selges sammen med pc? Go figure. Er du seriøst dum? Selvsagt kan man kjøpe tasturet uten å kjøpe ny PC. Lenke til kommentar
Krezzo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 nå er tips 2 på produkt 3 og 4 ute *lete* Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Joa, men har fått med meg at de har kjørt de samme tilbudene flere ganger, så om de kjører et tilbud til på en Seagate 250GB S-ATA NCQ 7200RPM, så blir jeg glad.. Seagatene yter dårlig, etter hva jeg har lest. Ang. Logitech produktet; Dersom det står bulk, kan man kjøpe det alene...? Står jo Logitech`s OEM-produkter kan kun selges sammen med PC. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Starter snart en petition for å få zalman reserator 1 plus ned under 2000 kr! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5227 Nei, du er dum, som ikke sjekker før du gjør narr av folk. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har de glemt å legge gull-logoen på skattene? 1280x1024 = 17" og 19" LCD, men ingenting der :S Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5227Nei, du er dum, som ikke sjekker før du gjør narr av folk. Hva om beskrivelsen av produktet er kopiert rett i fra logitech? Lenke til kommentar
UAM Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hadde det kommet 300-400gig disker til 900,- - 1200,- hadde jeg kjøpt 2 kanskje 3 Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Allså de siste tilbudene vil komme kl 22.00 da vil det være en stor oppsumering. Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Tipper de har vært flinke pirater, å lagt skattene på feks Komplett.no Lenke til kommentar
Peter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ser ikke helt problemet med det tastaturet, ser egentlig bare tåpelig drittslenging. Dersom netshop legger det ut for salg på blåmandag, sier det seg vel selv at man ikke trenger å kjøpe hus og unger på kjøpet? Lenke til kommentar
pekka Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg har nå bestilt tastaturet. Så for de som lurer så trenger man ikke kjøpe hus og unger som sagt tidligere Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 WTF! Nå er tipsene på produkt 4 "8ms" og "1280x1024" - hvordan kan det IKKE være en 17" eller 19" LCD-skjerm og IKKE et LCD-tv? :S Lenke til kommentar
Surre Sprett Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 @Okay Hva mener du, dårlige? Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Denne tråden har gått fra å være en artig tråd til å bli fylt med flaming. Jeg er ganske så sikker på at netshop ikke ville lagt ut et OEM-produkt på timesalg. Man kan spare seg for å slenge dritt med en gang, hvis du virkelig føler en trang for å virkelig finne det ut kan du bare ringe. Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5227Nei, du er dum, som ikke sjekker før du gjør narr av folk. Falt deg inn et det kanskje er feil? Bruk litt logikk. Tror du virkelig netshop hadde lagt ut det tastaturet på tilbud på blåmandag hvis man ikke kunne kjøpe det alene? Enten så kommer setningen "<merke> OEM-produkter kan kun selges sammen med PC." opp på alle produkter på sidene til netshop.no med OEM i navnet, eller så er produktbeskrivelsen kanskje kopiert direkte fra Logitech sine sider. Prøv å ikke vær så bråsikker og frekk neste gang.. dummer deg bare ut når det viser seg at du har feil Endret 3. oktober 2005 av torsvb Lenke til kommentar
Filla Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva med et timetilbud på: - 939 HK - X2 CPU - 1 GB Minne - 250 GB HD - Kabinett (P180 !!) Enten samlet eller hver for seg !! Hadde vært det "pushet" eg trengte for å bygge meg en ny PC. ........og JA Netshop, DET VAR ET HINT ! Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 @Okay Hva mener du, dårlige? De kommer dårlig ut i ytelsestester.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå