Spragleknas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Finner ikke tast. og mus hos logitech; Produsentens varenr: 967461-0108 http://www.logitech.com/index.cfm/products...NO/NO,crid=2200 EDIT: Feil nr. hos Netshop? https://prisguiden.no/tastatur/logi...tinfo/1582.html Endret 3. oktober 2005 av Okay Lenke til kommentar
Grith Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sitter fortsatt og venter på tilbud på PC komponenter og ikke en masse ektrautstyr og en haug med kjøkkenredskaper! Men for all del: Netshop er tidenes beste nettbutikk! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Apple iPod 20GB MP3-spillerFor Mac/Windows (M9282ZV/A) før: 2450,- 1995,- Med fargeskjerm? Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva er detta skattekart produkt 4 ? Hintet er 8ms ?? søkte på 8ms jeg men jeg fanti ikke en shit Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 http://www.netshop.no/cust/bluemonday/blaamandag.aspx genialt nå da bestilte mx 518 er den gaming musa for 525 mye berde eller ,ante ikke den eksisterte Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 sannsynligvis en lcd skjerm Er det noen her som vet hva som skjer når man bestiller flere tilg og betaler med visa... Kan de slås sammen til en ordre i morgen? Endret datoen til mandag neste uke jeg:P men betaler jo frakt for alle bestillingene.. får jeg tilbake penger da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 dere har drept netshop siden Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Yes, endelig ipod 20 GB igjen. Dog uten fargeskjerm men pytt pytt. Bra tilbud uansett. Da var den sikret. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 sannsynligvis en lcd skjerm Er det noen her som vet hva som skjer når man bestiller flere tilg og betaler med visa... Kan de slås sammen til en ordre i morgen? Endret datoen til mandag neste uke jeg:P men betaler jo frakt for alle bestillingene.. får jeg tilbake penger da? For guds skyld ikke betal med VISA, velg kontant. Hvis du velger VISA så er betalingen allerede godkjent og reservert hos VISA :S Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Dooh! Da var det slutt med Netshop serveren! Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 sannsynligvis en lcd skjerm Er det noen her som vet hva som skjer når man bestiller flere tilg og betaler med visa... Kan de slås sammen til en ordre i morgen? Endret datoen til mandag neste uke jeg:P men betaler jo frakt for alle bestillingene.. får jeg tilbake penger da? for all del, ikke betal med visa! gjorde jeg på den første orderen. går ikke å slå den sammen med andre da. du må velge kontant! Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hvem fant ut at han skulle ta knekken på serveren dems? Tre frem nå! Jeg forlanger at du kjøper en gaming-skjerm til meg >.< [Edit] Trykkleif [/Edit] Endret 3. oktober 2005 av Dragutin Lenke til kommentar
Grith Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 NEEEEI Jaja, det var morsomt så lenge det varte.... Lenke til kommentar
olern Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vær så snill å forleng tilbudet da.... Har lyst på tastatur å mus!! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 *hyl* Den er død... Og de kjører på MS platformen.. var ihvertfall en tydelig feilmelding, da.. Lenke til kommentar
GS Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) CRASH............Netshop har tagit sig vatten överhuvudet,de skulle lagt över denna kampanjen på en extra server. Är de smarta så räddar de ansikten genom att posta timmes-erbjudanden här. Endret 3. oktober 2005 av GS Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Blåmandag for Netshop nå Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) serveren funker da fint den da? har bare vært litt treig Edit: nevermind, gjorde visst ikke det når jeg updata igjen:P Endret 3. oktober 2005 av Wraith Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå