Marius_EV Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Netshop må ha et godt tilbud på dette: Lian LiPC6277B Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Får eg ein god DVD-brennar til fin pris så kan eg ikkje utelukke ein handel Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Blir det billige harddisker på 250GB++ så er det hvertfall et VISA-kort klart til bruk her!! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Blir det billige harddisker på 250GB++ så er det hvertfall et VISA-kort klart til bruk her!! Her også. Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Eksterne harddisker og kanskje bærbare maskiner hadde heller ikke vært å forakte.. Meget godt initiativ av Netshop må jeg mene! Endret 2. oktober 2005 av Explorer Lenke til kommentar
heborres Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Et bra agp skjermkort og en stor harddisk hadde gjort seg Lenke til kommentar
Peter Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Håper ikke det blir bare foto, heller "denne gangen også med foto" Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg spammer meg inn i denne tråden, slik at jeg lett kan holde oversikten over produktene. Heder og ære til Netshop for initiativet. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Blir det billige harddisker på 250GB++ så er det hvertfall et VISA-kort klart til bruk her!! Samme her. Og gjerne Samsung disker! Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Kan ikke akkurat si at jeg trenger så veldig mye akkurat nå, men skal ikke utelukke at det blir noen impulskjøpt.. En stor harddisk trenger man alltid.. selvom det blir dritt å formatere.. har ne Raptor på 36 GB med system nå. + en 200 GB disk.. Har en barebone, med andre ord ikke plass til flere harddisker.. Vurdere å bytte ut Raptor'en.. Og jeg som hadde tenkt til å bruke morgendagen til å brenna av noe kilo Endret 2. oktober 2005 av Andreasfe Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Akam - artikkel Da blir det ikke noe for meg - eller kanskje Panasonic Lumix DMC-FZ30 eller Canon PowerShot S2 IS Lenke til kommentar
whom Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 La oss roe oss litt nå. Hva med at vi venter med å tipse Netshop heller til de har "oppdaget" tråden, og dagen faktisk er i gang. Tviler på at de i morgen vil bla 5-6 sider tilbake for å sjekke tips. Som sagt begynn sånn smått med "memory-stick" minnebrikke Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Et tilbud på pakker med 2 200GB harddisker hadde vært noe. Trenger et par til. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Bra tiltak av netshop dette! Men tror ikke det er noe spesielt jeg har bruk for akkurat nå faktisk *Ha i mine innlegg* Lenke til kommentar
Gompedyret Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Mens jeg, derimot, skal bygge meg ny pc omtrent nå og har bruk for _alt_! Så netshop, kjør på med gode tilbud, på dfi hovedkort, amd64 cpu, store sata hds, ocz-ram og dvd-brennere, så skal dere se at jeg strømmer til med kortet mitt. Jeg går ut fra at alt som bestilles i morgen kan hentes direkte i Oslo? Eller? Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Visa kortet er klart! Hvis det er fokus på foto så bør vel en anseelig fotoprinter kunne tilbydes til en "kjekk" pris! Samt litt lagringsplass for å lagre bilder på.... Og en slik og en slik sånn at Foto PC'n holder seg stille og ikke forstyrrer fotografen! Og F.EKS en sånn en for å vise bildene nede i stua...... Endret 3. oktober 2005 av dkvam Lenke til kommentar
torsvb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Minnekort til K750i hadde vært kjekt Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Timesalg slutt? wtf Lenke til kommentar
j-- Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 2 min igjen til morroa er igang folkens *tipse* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå