goggen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Krysser fingre for PSP en gang til... Sjekk antall igjen De har 1 igjen etter forige tilbud >.< Jeg pratet forresten akkurat med salgsavdelingen på netshop, og han synes det var dårlig at tilbudsprisen på skjermen var den samme som vanlig pris på MPX. Sa han skulle dulte borti han som tok seg av tilbudene og knekke et par fingre eller noen lignende Har du link, ser bare en demo til redusert pris Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hehe, sorry. Jeg tok feil :/ Er den samme som du så Lagerstatus: 20+ http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=7101 Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg må si at det hadde vært utrolig fint å få tilbud på et godt teleobjektiv til Canon-kamera (350D f.eks. som sikkert mange har bestilt idag ettersom den tidligere var på tilbud..). Selv hadde jeg gladelig takket ja hvis noen av disse hadde kommet litt (!! ) nedsatt i pris! Denne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=15665 Eller denne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5304 Eller denne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5719 Mvh Jos Vær så snill da Når dere hadde det Nikon-objektivet så må dere vel kunne få en til Canon også. Har jo hatt tilbud på Canon-kamera, da må jo folk få kjøpe seg gode objektiver også? Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm, Netshop, da mangler bare et tilbud på PRO utgaven av det kalibreringskittet dere har tilbud på nå. Fant ut at dette ikke støttet kalibrering av projektorer.. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 153 bruker(e) leser dette emnet Jøss! netshop.no har truffet rimlig bra her. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Er det bare meg som vil ha mer skattejakt? edit: post 500 :!: Endret 3. oktober 2005 av KriFos Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm, Netshop, da mangler bare et tilbud på PRO utgaven av det kalibreringskittet dere har tilbud på nå. Fant ut at dette ikke støttet kalibrering av projektorer.. Et litt rimeligere alternativ for kalibrering av projektoren din er jo DVE. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Husk å velge kontant som betalingsmåte hvis du vil holde bestillingen for en eventuell sammenslåing av alle bestillingene i morgen. Må man sette den på kontant altså. Betalte med visa før i dag. Må jeg sette på kontant nå da, eller kan jeg betale med visa nå også? (skjermen kosta desverre 500 for mye for mitt budsjett , men skal jo ha brenner også ) Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vel det er en annsak, "Camron" Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Når jeg ser i prisguiden kan jeg ikke si det var et godt tilbud på den skjermen heller! Billigere på shg.no og samme pris på MPX jo! Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Når jeg ser i prisguiden kan jeg ikke si det var et godt tilbud på den skjermen heller! Billigere på shg.no og samme pris på MPX jo! Det er det Netshop har å tilby dere da... De har jo satt ned prisen iforhold til det de hadde fra før. Og når man har så mange produkter er det sikkert ikke lett å være oppdatert med alle heller Endret 3. oktober 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
notalive Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmmm... Det eneste jeg kunne tenkt meg er en eller annen 17" LCD-skjerm med mindre enn 8 millisekunds responstid eller en 500GB harddisk, billig Ellers må jeg skryte av Netshop Lenke til kommentar
Grith Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva med å slå til med knalltilbud (gjerne halv pris) på AMD 64 CPU, 6600GT, hovedkort, ram og harddisk på en gang! Gjerne med en samlet pris på, ja la oss si 4000,- Jeg trenger så sårt en ny PC nå... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har det vært noe tilbud på mus idag? Vet at tastatur har vært fremme engang. Ønsker meg av begge deler jeg! Lenke til kommentar
Darkwing Duck Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Lightscribe dvd-brenner og canon skriver?? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Flere som har problemer med sidene til Netshop nå? Lenke til kommentar
Viewety Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg er ganske klar for SE W800i, eller X2 4400+(2*1MB cache ) Ellers blir jeg bare mer og mer imponert over netshop sine geniale ideer, Stå på Netshop Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Harrdisk, harddisk, harddisk! 250 eller 300 GB SATA.. til henholdsvis 800 og 1000 kr hadde vært greit.. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Flere som har problemer med sidene til Netshop nå? ja her og, sikkert enorm pågang... Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Når jeg ser i prisguiden kan jeg ikke si det var et godt tilbud på den skjermen heller! Billigere på shg.no og samme pris på MPX jo! Det er det Netshop har å tilby dere da... De har jo satt ned prisen iforhold til det de hadde fra før. Og når man har så mange produkter er det sikkert ikke lett å være oppdatert med alle heller Neida, er klart det, bare sånn for min egen del. Støtter klart tiltaket til Netshop, ingen som sier at de er billigst på alle varer uansett. Klarte forresten å drite meg ut når jeg kjøpte PSU i stad, satte feil lev. dato, og betalte med visa. orderen var allerede sent. jaja, får skylde på at jeg var noe trøtt kl. 9 i dag irriterende å måtte betale ekstra frakt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå