Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!

Anbefalte innlegg

Krysser fingre for PSP en gang til...

Sjekk antall igjen :p

De har 1 igjen etter forige tilbud >.<

Jeg pratet forresten akkurat med salgsavdelingen på netshop, og han synes det var dårlig at tilbudsprisen på skjermen var den samme som vanlig pris på MPX.

Sa han skulle dulte borti han som tok seg av tilbudene og knekke et par fingre eller noen lignende :roll:

Har du link, ser bare en demo til redusert pris

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg må si at det hadde vært utrolig fint å få tilbud på et godt teleobjektiv til Canon-kamera (350D f.eks. som sikkert mange har bestilt idag ettersom den tidligere var på tilbud..).

Selv hadde jeg gladelig takket ja hvis noen av disse hadde kommet litt (!! :) ) nedsatt i pris!

Denne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=15665

Eller denne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5304

Eller denne: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5719

Mvh

Jos :)

Vær så snill da :innocent:

Når dere hadde det Nikon-objektivet så må dere vel kunne få en til Canon også. Har jo hatt tilbud på Canon-kamera, da må jo folk få kjøpe seg gode objektiver også? :yes:

Lenke til kommentar
Husk å velge kontant som betalingsmåte hvis du vil holde bestillingen for en eventuell sammenslåing av alle bestillingene i morgen.

Må man sette den på kontant altså. Betalte med visa før i dag. Må jeg sette på kontant nå da, eller kan jeg betale med visa nå også?

(skjermen kosta desverre 500 for mye for mitt budsjett :cry: , men skal jo ha brenner også :yes: )

Lenke til kommentar
Når jeg ser i prisguiden kan jeg ikke si det var et godt tilbud på den skjermen heller! Billigere på shg.no og samme pris på MPX jo!

Det er det Netshop har å tilby dere da... De har jo satt ned prisen iforhold til det de hadde fra før. Og når man har så mange produkter er det sikkert ikke lett å være oppdatert med alle heller :)

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Når jeg ser i prisguiden kan jeg ikke si det var et godt tilbud på den skjermen heller! Billigere på shg.no og samme pris på MPX jo!

Det er det Netshop har å tilby dere da... De har jo satt ned prisen iforhold til det de hadde fra før. Og når man har så mange produkter er det sikkert ikke lett å være oppdatert med alle heller :)

Neida, er klart det, bare sånn for min egen del. Støtter klart tiltaket til Netshop, ingen som sier at de er billigst på alle varer uansett.

Klarte forresten å drite meg ut når jeg kjøpte PSU i stad, satte feil lev. dato, og betalte med visa. orderen var allerede sent. jaja, får skylde på at jeg var noe trøtt kl. 9 i dag :blush: irriterende å måtte betale ekstra frakt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...