Kannath Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det oppgraderingsettet postet tidligere ville kanskje vært noe for meg Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 ipod en gang til Let's hope it! Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er flere av tilbudene som ikke er SÅ supre, men noen klinker de virkelig til med. Det jeg stusser litt på er at den ramen som har vært på tilbud minst 2 ganger i dag har kostet det samme hele tiden: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2702 Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nå kan jeg si med sanne ord at Netshop ER den beste nettbutikken noen gang! Har aldri sett en så bra service og god kundebehandling som de har.. de tenker virkelig på kundene og det er rett og slett koselig å handle der! Og så er det jo ekstra koselig at de setter tilbud på de varene vi brukerne her nevner da! NETSHOP.NO Lenke til kommentar
magnetxx Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Eg vil ha eit tilbud på ein bra skrivar Canon Pixma iP4200 Blekkskriver! Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Skulle ønske de kunne sette tilbud på ett par PSP spill jeg da EDIT: har ekstremt lyst på Wipeout Pure Endret 3. oktober 2005 av MasterMind2k Lenke til kommentar
sirkillalot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 men hvorfor koster lian li kabinettet som nå er på tilbud det samme som til vanlig hos microplex... det er ikke mye til tilbud spør du meg http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070BSCAND Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er "DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D" noe for en vanlig stakkar som ikke har planer om å overklokke? Ser det er én noe laber vurdering av hoverkortet i prisguiden, vil et 7800GT passe fint, eller bør jeg da gå for et annet hovedkort? På dette kan jeg vel også benytte mine gamle IDE-disker? Kom igjen, svar nå Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 men hvorfor koster lian li kabinettet som nå er på tilbud det samme som til vanlig hos microplex... det er ikke mye til tilbud spør du meghttp://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC6070BSCAND Fordi microplex er imortør og netshop får kabinettene fra dem. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Fikk dårlig samvittighet for at jeg ikke bestilte PSP når den var på tibud Men hva med Creative ZEN Micro 5GB? Denne gangen skal jeg ikke være sein med å bestille, Netshop! Trenger MP3 spiller Endret 3. oktober 2005 av Nicklas Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er "DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D" noe for en vanlig stakkar som ikke har planer om å overklokke? Ser det er én noe laber vurdering av hoverkortet i prisguiden, vil et 7800GT passe fint, eller bør jeg da gå for et annet hovedkort? På dette kan jeg vel også benytte mine gamle IDE-disker? Kom igjen, svar nå Du kan få ett Epox 9npa+ Ultra for litt mindre hos komplett, det er ett kjempekort! Lenke til kommentar
goggen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Krysser fingre for PSP en gang til... Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Du kan få ett Epox 9npa+ Ultra for litt mindre hos komplett, det er ett kjempekort! Handler jeg hos Komplett i tillegg må jeg ut med ekstra frakt, har ordre liggende inne hos Netshop. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Takk for alle tipsene om hvordan forandre leveringsdato! Greide det til slutt Noen som har kjennskap til det fargekalibreringskittet? Gjør den en full gråtonekalibrering i tillegg eller er det bare RGB? Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Krysser fingre for PSP en gang til... Sjekk antall igjen De har 1 igjen etter forige tilbud >.< Jeg pratet forresten akkurat med salgsavdelingen på netshop, og han synes det var dårlig at tilbudsprisen på skjermen var den samme som vanlig pris på MPX. Sa han skulle dulte borti han som tok seg av tilbudene og knekke et par fingre eller noen lignende Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg ringer inn bombetrussel og ber om bedre priser! Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Takk for alle tipsene om hvordan forandre leveringsdato! Greide det til slutt Noen som har kjennskap til det fargekalibreringskittet? Gjør den en full gråtonekalibrering i tillegg eller er det bare RGB? Husk å velge kontant som betalingsmåte hvis du vil holde bestillingen for en eventuell sammenslåing av alle bestillingene i morgen. Lenke til kommentar
Åsmund@ATi Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nice, har 20k å bruke men jeg aner ikke hva jeg skal bruke.:: det på... Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Noen som har funnet flere netshop GOLD produkter?? Endret 3. oktober 2005 av magnum_h_a Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nice, har 20k å bruke men jeg aner ikke hva jeg skal bruke.:: det på... Kult, hvor bor du ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå