Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå kan jeg si med sanne ord at Netshop ER den beste nettbutikken noen gang! Har aldri sett en så bra service og god kundebehandling som de har.. de tenker virkelig på kundene og det er rett og slett koselig å handle der!

Og så er det jo ekstra koselig at de setter tilbud på de varene vi brukerne her nevner da! :D

:love: NETSHOP.NO :love:

Lenke til kommentar

Er "DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D" noe for en vanlig stakkar som ikke har planer om å overklokke? Ser det er én noe laber vurdering av hoverkortet i prisguiden, vil et 7800GT passe fint, eller bør jeg da gå for et annet hovedkort? På dette kan jeg vel også benytte mine gamle IDE-disker?

Kom igjen, svar nå :)

Lenke til kommentar
Er "DFI Lanparty UT NF4 Ultra-D" noe for en vanlig stakkar som ikke har planer om å overklokke? Ser det er én noe laber vurdering av hoverkortet i prisguiden, vil et 7800GT passe fint, eller bør jeg da gå for et annet hovedkort? På dette kan jeg vel også benytte mine gamle IDE-disker?

Kom igjen, svar nå :)

Du kan få ett Epox 9npa+ Ultra for litt mindre hos komplett, det er ett kjempekort!

Lenke til kommentar
Krysser fingre for PSP en gang til...

Sjekk antall igjen :p

De har 1 igjen etter forige tilbud >.<

Jeg pratet forresten akkurat med salgsavdelingen på netshop, og han synes det var dårlig at tilbudsprisen på skjermen var den samme som vanlig pris på MPX.

Sa han skulle dulte borti han som tok seg av tilbudene og knekke et par fingre eller noen lignende :roll:

Lenke til kommentar
Takk for alle tipsene om hvordan forandre leveringsdato! Greide det til slutt :)

Noen som har kjennskap til det fargekalibreringskittet? Gjør den en full gråtonekalibrering i tillegg eller er det bare RGB?

Husk å velge kontant som betalingsmåte hvis du vil holde bestillingen for en eventuell sammenslåing av alle bestillingene i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...