TheDarkListener Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 kanskje jeg skal kjøpe veske til d70en min? men er det noe lurt med myk veske? Har en lignende og det er meget hendig når du bare skal ha med kamera+et objektiv, ellers blir den alt for liten. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Den kjøkkenmaskina var billig da! Jeg kjøpte den Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skuffende responstid på den skjermen synes jeg. Skal ha skjerm i dag, men det frister ikke me 20ms. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ojoj, jammen mange gode tilbud! Men holy *** 173 bruker(e) leser dette emnet (58 gjester og 7 anonyme brukere) Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vurdere sterkt å kjøpe den kjøkkenmaskina som julepressang til fattern og dama. Hadde den disken vært 250 GB SATA, så tror jeg faktisk at jeg hadde bestilt både kjøkkenmaskin og disk, og sagt meg fornøyd.. Men dette er litt spennende, så jeg venter å ser hva som kommer. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 skulle ønske dem kom ut med et super tilbud på Nokia N70... Selv om den ikke har kommet ut i salg, for dem kommer sikkert til å selge den... Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) kanskje jeg skal kjøpe veske til d70en min? men er det noe lurt med myk veske? Har en lignende og det er meget hendig når du bare skal ha med kamera+et objektiv, ellers blir den alt for liten. jeg har en bag med plass til kamera+2objektiv+1blitz.. men det er ikke så hendig når jeg er på sykekltur o.l EDIT: det passer med 18-70mm objektivet håper jeg... Endret 3. oktober 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
toreide Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nå er jeg litt skuffet. Den hd'en er jo ikke noe bra kjøp. Skal ha en 250gb sata disk, enten Seagate 7200.8 eller Maxtor DiamondMax 10 250GB SATA. Begge koster under 900,- hos andre butikker. Kom igjen Netshop, dere kan bedre enn dette! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er visst mange som er lysten på en billig S-ATA-disk. Ville vært rart om det ikke kom i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skuffende responstid på den skjermen synes jeg. Skal ha skjerm i dag, men det frister ikke me 20ms. Akkurat det samme tenkte jeg Her spurte jeg om tilbud på 19" LCD-skjerm med DVI, når det kommer så frister ikke responstiden pga. spillinga :S Trist når slikt skjer Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 De RAM-brikkene som er der har jeg...Kan ikke si meg annet enn fornøyd! Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som kan lage en fin og oversiktelig mal til meg om hvordan en forandrer leveringstid på orderen? Gjerne med skjermbilder Lenke til kommentar
Valent Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 http://www.netshop.no/aspx/info.aspx?info_id=1 der står det som følger (nesten øverst) Shoppingtips: Hvis du ønsker å ta del i flere av Netshop’s tilbud utover dagen, kan du sette leveringsdatoen på ordren din til i morgen, og deretter supplere din ordre via telefon til vår Salgsavdeling og et tlf nr.. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Akkurat det samme tenkte jeg Her spurte jeg om tilbud på 19" LCD-skjerm med DVI, når det kommer så frister ikke responstiden pga. spillinga :S Trist når slikt skjer Veit. Håper dem kommer med fler i løpet av dagen. virker som vi har samme krav. Skal ha en 19", helst med DVI, og responstid som det går ann å spille med. Et godt tilbud på denne hadde ikke gjort noe http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5811 Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som kan lage en fin og oversiktelig mal til meg om hvordan en forandrer leveringstid på orderen? Gjerne med skjermbilder Legg varer i handlevogen -> Trykk "Vis Varer" -> Så endrer du ønsket leveringsdato ved hjelp av "Endre" knappen. Lenke til kommentar
slk0jmo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Fargelaser- Ønsker et knallgodt tilbud. Lenke til kommentar
racin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som har funnet skattene? Lenke til kommentar
candymann Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Logitech G5 på tilbud. Det er noe..... jeg håper å finne! Endret 3. oktober 2005 av candymann Lenke til kommentar
UAM Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 En 300gig disk til 900,- hadde vært tingen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå