Lasan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva med en liten oppsumering da. Hvor mye har folk handlet for hittil? Har klart å begrense meg til en ny PSU. Men sitter å venter på skjerm, og kabinett. Gjerne en DVD- brenner som jeg også ser fler ønsker seg... handler vel for en del tusen innen dagen er omme er jeg redd Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg skulle gjerne hatt en K750i "pakke" jeg Hva med et billig Memorystick Duo kort, Koss Porta Pro og eller HPM-70 for en rimelig penge ? Men jeg burde vel kanskje klare meg med den harddisken jeg har allerede kjøpt Cobos Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva med Logitech Z-5500 eller Disse Lenke til kommentar
zionozoz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ikke sett noe til AMD 64 X2, hovedkort sokket 939, 2 Gig Ram. Vannkjølingkit er heller ikke og forakte. Jeg trenger det sårt faktisk. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som har funnet noen flere GOLD-produkter utenom de to på kartet? Lenke til kommentar
hanekam Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg kunne trengt noen OCZ 1024MB EL DDR Dual Channel Gold VX PC-4000 er med deg på den. kommer det et godt tilbud på detta kjøper jeg fortere en du rekker å si tilbud Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva med en liten oppsumering da. Hvor mye har folk handlet for hittil? Hadde vært artig å sett salgstala til Netshop i dag ja Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ble ikke tastatur nå heller :-( vel vel jeg har ikke tid til å følge med vidre for etter kl 17 00 og da er det vel uansett for sent Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 går det bra å kjøpe en "blå vare mandag" og så vente til neste time osv, og når jeg har alle varer jeg trenger, gå til "kassen" eller må jeg gå til "kassen" vet hver 1 times vare?? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Stå på Netshop! Vi vil har flere blåmandager! Ja det vil vi!! Personlig håper jeg at jeg klarer å la være å kjøpe noe i dag ettersom jeg egentlig har alle mine it-behov dekket. Allikevel er jeg innom denne tråden med jevne mellomrom. (Stakkars arbeidsgiver.) Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 går det bra å kjøpe en "blå vare mandag" og så vente til neste time osv, og når jeg har alle varer jeg trenger, gå til "kassen" eller må jeg gå til "kassen" vet hver 1 times vare?? Kassen hver time Lenke til kommentar
magnetxx Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skulle hatt ein BenQ DVD-Brenner DW1640 til å brenne platene me har kjøpt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 nå synes jeg at netshop kan være litt sporty og legge ut flybilletter til milano Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ble ikke tastatur nå heller :-( vel vel jeg har ikke tid til å følge med vidre for etter kl 17 00 og da er det vel uansett for sent Neida, sikkert ikke for sent. Hvis de gjør som da de hadde super-tirsdag, så kommer alle tilbudene samlet en gang utpå kvelden. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kom med dette til en god pris nå da . Lian Li PC6277B Nei!! Ikke tilbud på det kabinettet. Ender bare opp med tom lommebok jeg da. Pengene tjener du opp igjen, men gode tilbud får man ikke hver dag. Genialt opplegg netshop. Lenke til kommentar
brannslange Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm. Den Play4Me Chip sett greia så jo artig ut. Noen som vet noe om kvaliteten på denne? Lenke til kommentar
zionozoz Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kom med dette til en god pris nå da . Lian Li PC6277B Nei!! Ikke tilbud på det kabinettet. Ender bare opp med tom lommebok jeg da. Pengene tjener du opp igjen, men gode tilbud får man ikke hver dag. Genialt opplegg netshop. Jeg støtter den pluss et godt tilbud på AMD 64 dualcore Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hmm. Den Play4Me Chip sett greia så jo artig ut. Noen som vet noe om kvaliteten på denne? jeg har en lignende (kjøpt på jysk) - ok kvalitet hvis du ikke er kresen, men bare vil ha det litt gøy edit: kortene som følger med er noe brunt som legges i porselenen... anbefaler at netshoppene tar inn noen kvalitetskort som selges ved siden av Endret 3. oktober 2005 av bjorngb Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hmm. Den Play4Me Chip sett greia så jo artig ut. Noen som vet noe om kvaliteten på denne? Helt grei kvalitet...har den hjemme ser du. Kjekt å spille poker med "ekte" sjetonger Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Å dumpe prisen på Aopen XC Cube EZ482 black barebone S-939 med en tusenlapp hadde ikke gjort no det heller ... Endret 3. oktober 2005 av hanscats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå