Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
må du betale frakt for 2 pakker om du tar noe fra tilbudet klokken 11 og noe fra klokken 17 da? det er jo litt unødvendig.

Slik som det var sist kunne du velge levering dagen etter og så ringe inn og legge til varer på den eksisterende ordren i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
Hvor bra tilbud pleier det å være på disse blåmandagene da??

Mener vi hadd et dårlig ett som var rettet mot Øivind Dahle. Noen som husker hvor mange kroner den prosjektoren gikk ned i pris?

Ellers så varierer det veldig da. Men vi må nok se langt etter 50% avslag på LCD-skjerm :roll:

Lenke til kommentar

Og jeg som drar ca. 8 på jobb og kommer ikke hjem før veldig sent :cry: Typisk at dette skulle være denne mandagen da :cry: Jeg som har bursdag og greier denne dagen.

Håper det er noen bra tilbud mellom 16:00 og 17:00 og etter 21:00, at det kanskje er en amd 64 og et bra hk og ram 2gigg pakke ved noen av disse tidene, det hadde vært en super bursdagspressang det :w00t:

Lenke til kommentar

Håper bare på dårlige tilbud siden jeg ikke trenger noe spesifikt. Men kommer det et avslag på et par hundrelapper på en Pentium M 740 eller fin pris på 300GB+ HDD hvis det skjer skal jeg vurdere å finnefram noen kronestykker fra pengepungen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...