Supervisor Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg fikk mail også.... høres bra ut..... og jeg IKKE har forelesninger i morgen. Lenke til kommentar
capy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 må du betale frakt for 2 pakker om du tar noe fra tilbudet klokken 11 og noe fra klokken 17 da? det er jo litt unødvendig. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 må du betale frakt for 2 pakker om du tar noe fra tilbudet klokken 11 og noe fra klokken 17 da? det er jo litt unødvendig. Slik som det var sist kunne du velge levering dagen etter og så ringe inn og legge til varer på den eksisterende ordren i løpet av dagen. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvor bra tilbud pleier det å være på disse blåmandagene da?? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ett godt tilbud for meg måtte være at de får inn N90 på lager! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvor bra tilbud pleier det å være på disse blåmandagene da?? Mener vi hadd et dårlig ett som var rettet mot Øivind Dahle. Noen som husker hvor mange kroner den prosjektoren gikk ned i pris? Ellers så varierer det veldig da. Men vi må nok se langt etter 50% avslag på LCD-skjerm Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 1. Jeg jobber ikke for Netshop 2. Er dette reklame? Vel, hold dere unna da! 3. Det var copy i 1. post, skal lage en quote så det ses tydeligere 4. Sist gang fikk mange brukere sine ting på tilbud via akkurat en sånn tråd Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hvor bra tilbud pleier det å være på disse blåmandagene da?? Tja... litt opp og ned, men forrige gang kjøpte jeg bl.a. en frityrkoker til 99 kr. og en 250 gb hd til under 1000-lappen. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Passer meg fint med "web" timer i hele morra da *sjekke kontoen min for penger* Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Dårlig timing med god råd og en sånn dag... Forresten, hvis noen lurer litt på hvordan dette er kan du lese mere om dette her. (det var supertirsdag'en som var i sommer) Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Og jeg som drar ca. 8 på jobb og kommer ikke hjem før veldig sent Typisk at dette skulle være denne mandagen da Jeg som har bursdag og greier denne dagen. Håper det er noen bra tilbud mellom 16:00 og 17:00 og etter 21:00, at det kanskje er en amd 64 og et bra hk og ram 2gigg pakke ved noen av disse tidene, det hadde vært en super bursdagspressang det Lenke til kommentar
hds Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Håper bare på dårlige tilbud siden jeg ikke trenger noe spesifikt. Men kommer det et avslag på et par hundrelapper på en Pentium M 740 eller fin pris på 300GB+ HDD hvis det skjer skal jeg vurdere å finnefram noen kronestykker fra pengepungen. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Håper bare på dårlige tilbud siden jeg ikke trenger noe spesifikt. Så siden du ikke trenger noe skal ingen andre få noen bra tilbud heller? /me håper det blir masse bra tilbud for alle Lenke til kommentar
Peter Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Håper det bare var en dårlig formulering for "håper ikke jeg blir fristet til å bruke mer penger", ellers var det en utrolig egoistisk kommentar Lenke til kommentar
whom Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Deilig med høstferie! *sette alarmen på 09.00* Fokus skulle dog. ligge mest på foto, så tror ikke det vil gå altfor hardt utover pengeboka denne gang. Trenger førøvrig en "memory-stick" til kameraet til en god pris. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Deilig med høstferie! *sette alarmen på 09.00*Fokus skulle dog. ligge mest på foto, så tror ikke det vil gå altfor hardt utover pengeboka denne gang. Trenger førøvrig en "memory-stick" til kameraet til en god pris. Hvordan vet du at det blir mest foto? Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 bortimot texas inne her forrige gang.. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=437541 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Netshop: Hva med å kjøre gode tilbud på mange Socket 939 produkter? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 dette ser jeg fram til etter jeg er ferdig med engelsk presentasjonen i morgen, er det fram med skattekartet Lenke til kommentar
whom Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Deilig med høstferie! *sette alarmen på 09.00*Fokus skulle dog. ligge mest på foto, så tror ikke det vil gå altfor hardt utover pengeboka denne gang. Trenger førøvrig en "memory-stick" til kameraet til en god pris. Hvordan vet du at det blir mest foto? Akam - artikkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå