Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
polariseringsfilter hjelper til å ta vekk reflekser (f.eks i vinduer når du tar bilde)

ellers ser det ut til at skattekartet er oppdatert, og at begge varene alt er linket til her på forumet...  kanskje det kommer flere varer på skattejakten??

blir det bedre bilder elelr bare en spesiell effekt? .. noe å satse på eller?

det gir ikke bedre bilder i seg selv og det er ikke noe å ha på objektiv som beskyttelse - så jeg ville ikke anbefalt å kjøpe det uten videre, men det kan være kjekt å ha - se HER. synes effekten kommer godt til syne i hvordan steinen i nedre venstre hjørne reflekteres i vannet

Lenke til kommentar
Andre som hadde likt å hatt ei handevogn på Netshop? Der du kunne legge varer i handevogna, men ikkje bestillt dei, for så å gå tilbake og redigere vogna, eventuelt legge til eller fjerne varer for så å bestille, sånn at alt kom i samme bestilling.

Om du bestiller 3 varer i løpet av 4 timer får du 3 pakkar, altså 3 gangar porto.

Står som kjøpetips at du kan ringe salgsavdelingen til Netshop for å supplere ordren med flere varer.

Lenke til kommentar
Andre som hadde likt å hatt ei handevogn på Netshop? Der du kunne legge varer i handevogna, men ikkje bestillt dei, for så å gå tilbake og redigere vogna, eventuelt legge til eller fjerne varer for så å bestille, sånn at alt kom i samme bestilling.

Om du bestiller 3 varer i løpet av 4 timer får du 3 pakkar, altså 3 gangar porto.

Les litt tidligere i tråden, netshop anbefaler at du setter leveringsdatoen til i morgen. Dermed kan du bestille alle varene, eventuelt angre deg innen i morgen.

Og når blåmandagen er over så ringer du inn i morgen og får dem til å legge sammen alle bestillingene dine til ei pakke.

Lenke til kommentar
Les litt tidligere i tråden, netshop anbefaler at du setter leveringsdatoen til i morgen. Dermed kan du bestille alle varene, eventuelt angre deg innen i morgen.

Og når blåmandagen er over så ringer du inn i morgen og får dem til å legge sammen alle bestillingene dine til ei pakke.

Supert! Takker ;)

Blir det kanskje ein brennar på meg og då.

Lenke til kommentar
Hva med denne på tilbud da Netshop?

KiSS DP-558

Link

Ikke glem at de helst skal ha varen på lager også, litt dumt å legge ut tilbud på en var som de ikke har inne i større antall enn 10.

Hvis jeg får den billig så venter jeg gjerne et par uker.

Venter gjerne jeg oxo =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...