B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Forrige gang kjøpte jeg den frityrkokeren til 99 kr. Lenke til kommentar
lre Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 frityrkoker var noe det også ja Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er Vertabim-platene noko å satse på? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 frityrkoker var noe det også ja OG drill :!: Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Var ikke noe intressant nå heller Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) frityrkoker Css med frityrstekt grandiosa og cola jeje!! Endret 3. oktober 2005 av simalarion Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det var kjedelige varer på tilbud nå... Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er Vertabim-platene noko å satse på? Ja.verbatim er kvalitets plater Lenke til kommentar
trondage Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Alltid handlet kjøkkenutstyr hos Netshop jeg også.. hehe... Lenke til kommentar
kavorka Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Herregud for noen tullevarer, hvem i all verden ser etter frityrkoker og slagbor hos en dataforretning? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er Vertabim-platene noko å satse på? Ja.verbatim er kvalitets plater Har ikkje DVD-brennar, men dei kan vel koma til nytte, bestiller eg Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 hmm, polariseringsfilter? hva gjør det fornoe? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Beklager Netshop Fikk ikke bestilt PSP'en jeg... Får nesten dårlig samvittighet nå Hadde valget mellom å kjøpe meg de siste skolebøkene jeg mangler, fikse MC'en eller å kjøpe den PSP'en og da valgte jeg å spare litt på pengene. Men håper det var andre som bestilte da så ikke dere la ut tilbudet helt forgjeves! Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det OCR programmet er ikke nyeste versjon engang Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Alltid handlet kjøkkenutstyr hos Netshop jeg også.. hehe... Forrige gang var det en som kjøpte to frityrkokere isteden for å vaske sin gamle. Stil over han! --- Hvis de setter den ned til 99 kr. denne gangen også skal jeg kjøpe julegaver der. :!: Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 polariseringsfilter hjelper til å ta vekk reflekser (f.eks i vinduer når du tar bilde) ellers ser det ut til at skattekartet er oppdatert, og at begge varene alt er linket til her på forumet... kanskje det kommer flere varer på skattejakten?? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 polariseringsfilter hjelper til å ta vekk reflekser (f.eks i vinduer når du tar bilde) ellers ser det ut til at skattekartet er oppdatert, og at begge varene alt er linket til her på forumet... kanskje det kommer flere varer på skattejakten?? blir det bedre bilder elelr bare en spesiell effekt? .. noe å satse på eller? Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva med denne på tilbud da Netshop? KiSS DP-558 Link Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hva med denne på tilbud da Netshop? KiSS DP-558 Link Ikke glem at de helst skal ha varen på lager også, litt dumt å legge ut tilbud på en var som de ikke har inne i større antall enn 10. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Andre som hadde likt å hatt ei handevogn på Netshop? Der du kunne legge varer i handevogna, men ikkje bestillt dei, for så å gå tilbake og redigere vogna, eventuelt legge til eller fjerne varer for så å bestille, sånn at alt kom i samme bestilling. Om du bestiller 3 varer i løpet av 4 timer får du 3 pakkar, altså 3 gangar porto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå