Peter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Lurer på om det er noen her som har tatt seg fri fra jobb eller skole, for å følge med på Netshop sin blåmandag? Ikke akkurat tatt fri fra universitetet, men planen var å bli hjemme, og blåmandag var en ekstra bonus Var forsåvidt innom netshop oslo idag og leverte inn pcen min, de skulle prøve å få 2x 7800 GT til å kjøre på SLI-DR. Så her bestiller jeg ting i hytt og pine, mens maskinen egentlig er hos netshop allerede.. Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hadde tenkt til å ta meg fri i dag uansett, men var veldig fornøyd når jeg så at det var blåmandag. Håper bare jeg ender opp med å spare litt penger, ikke bli frista til å kjøpe mye ekstra Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ikke rart når man ser hvor mange som er innom siden her. Greit med personer innom denne tråden ja. Over 200 brukere. Lenke til kommentar
heborres Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) 211 brukere leser dette emnet Endret 3. oktober 2005 av heborres Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er vel stille på komplett nå tenker jeg.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 skall kjøpe meg mx518. for vente å se om netshop kommer med tilbud på den. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 skall kjøpe meg mx518. for vente å se om netshop kommer med tilbud på den. Konge mus, unner alle at den kommer på tilbud, så mang som mulig burde oppleve herligheten! Lenke til kommentar
Daffa Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Netshop, vær så snill å ha tilbud på denne: Saitek Cyborg 3D Stick EVO Force Lenke til kommentar
heborres Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skattekartet er oppdatert Link Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er vel stille på komplett nå tenker jeg.. Komplett burde absolutt hatt noe tilsvarende. Hver gang netshop arrangerer dette blir det jo en kjøpefest uten like. Dette er god reklame. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Skattekartet er oppdatert Link Det er de to produktene som er linket til i 1. post det Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Genialt konsept av netshop! Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Skattekartet er oppdatert Link Oppdatert? Har jo vært sånn i hele dag... Edit: Måtte visst trykke på F5 ja... flink bisk... Endret 3. oktober 2005 av tunefish Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er de to produktene som er linket til i 1. post det Er akkurat derfor de nå tipser om de. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Selv kunne jeg vurdere et pro gamin headset med mikrofon. Husker ikke hvilke to merker det var som var bra...icemat..siberia?? eller noe sånt? De hadde et billig sett før idag..men det så for skralt ut. Men også Portapro sport headset kunne vært fint til å ha til min MP3 spiller. Forhåndsbestilling på Siemesn SXG75 til tja....2990 kr hadde jeg hoppet på fortere enn du hadde klart å si "wow"! Hva mer tro...mmmh...software? spill? AKIRa Lenke til kommentar
heborres Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skattekartet er oppdatert Link Det er de to produktene som er linket til i 1. post det Sorry Har ikke fulgt med i timen.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Et spørsmål til de som bruker Opera nettleser på mobilen: Funker dette fett med tanke på hvis jeg vil bestille noe? Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 da kjøper jeg 350D (eller rettere sagt : jeg kjøper den, og samboeren gir den til meg til 30 årsdagen) simalarion: jeg tenkte og på den, men kjøpte G5 (mus, har kamera fra før) før helgen - virkelig behagelig mus. litt følsom til å begynne med, men fin fin etterhvert... tips hvis de skal ha mus på tilbud Lenke til kommentar
SSS Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Skulle ønske netshop hadde satt OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition til 1995,- Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Skulle ønske netshop hadde satt OCZ 2048MB Dual Channel Platinum Edition til 1995,- Ja, da hadde jeg kanskje slått til og solgt Corsair-brikkene mine. EDIT: Har en følelse at dette blir en kostbar dag for meg... Endret 3. oktober 2005 av datating Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå