k-orm Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Der kom PSP Valuepack til under 2000,- Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Takk skal dere ha Netshop! Bestiller PSP nå Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Synes ganske godt at de tar en titt innom HW-forumet 350D, PSP og 400GB disk er alle 3 blitt spurt etter i denne tråden Jeg får bare håpe de er like hyggelige som alltid og knaker til med en god 19" LCD-skjerm med DVI, og 2GB ram Og husk å si i fra hvis dere finner noen flere gold-produkter Lenke til kommentar
INzane_1 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 skulle ønske det kom ipod nano på tilbud. Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Meget bra pris på PSP Hva med et knalltilbud på et par objektiver da Netshop? Gjerne Sigma/Tamron så både nikon og canon brukere kan få glede av det? Lenke til kommentar
vpaulsen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Iaudio x5 20 gb ville vært bra Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Uff, den som hadde hatt mer penger. PSP og Ipod frister... men skjerm og kabinett er øverst på lista i dag. Ett godt tilbud på en god 19" hadde gjort seg(hint hint netshop). håper på et tilbud på TT tsunami i løpet av dagen også... ellers så er det godt jeg betalte husleie på fredag, kunne fort blitt leda ut i friselse i dag skjønner jeg Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 PSP er JP utgaven, men det har kanskje ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Der kom både 400 GB disken og Canon kameraet som har blitt etterspurt i tråden. Det er tydelig at de følger med. Jupp, de er utrolig flinke. Tror desverre min store drøm: Zalman reserator 1 plus til under 2000 er litt for mye nisjeprodukt til at de kan legge ut et tilbud (dessuten har de den vel egentlig ikke inne, men hvem bryr seg vel om det?) Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ikke rart når man ser hvor mange som er innom siden her. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Lurer på om det er noen her som har tatt seg fri fra jobb eller skole, for å følge med på Netshop sin blåmandag? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Takk skal dere ha Netshop! Bestiller PSP nå .. ble usikker når jeg så Ipoden Hva ville dere kjøpt? Hvis jeg skal bruke PSP'en som MP3 spiller så må jeg kjøpe minnebrikke og den på 2gb ligger på runt 4000 kr når den kommer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Lurer på om det er noen her som har tatt seg fri fra jobb eller skole, for å følge med på Netshop sin blåmandag? Må nok desverre på jobb kl. 15 i dag, men en 5 minutter i timen er vel ikke forbudt? Lenke til kommentar
Dragutin Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Lurer på om det er noen her som har tatt seg fri fra jobb eller skole, for å følge med på Netshop sin blåmandag? Nope, har fritimer og opera browseren på telefonen i forelesningene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 *sikle* blåmandagen(e) til netshop ser ut til å være en gedigen suksess. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Lurer på om det er noen her som har tatt seg fri fra jobb eller skole, for å følge med på Netshop sin blåmandag? Undervisningsfri i dag da foreleseren er på ferie :O) Har fått huka et 7800GT i det minste. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 hva betyr psp jp? Japansk modell Lenke til kommentar
lre Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Lurer på om det er noen her som har tatt seg fri fra jobb eller skole, for å følge med på Netshop sin blåmandag? Høstferie vettu Er det andre enn meg som merker treghet på sidene til netshop? Netshop kunne gått putt litt kamerastuff til en billig penge Lenke til kommentar
padda Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hey Netshop! Hva med en billig Travelmate? =D eller kanskje en liten Ferrari Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå