brsseb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Først så ønsker du et tilbud på gtx når du får det har du ikke penger brssed?, nødvendig å oppfordre til noe tibud om du ikke har penger da Håper på et tilbud på mx518, men lite sannsynlig muligens, selger nokk bra uansett den musen der. Virker litt unødvendig ja... Menmen, sikkert flere andre som har hatt glede av det. Har teknisk sett penger, men syns fortsatt det er litt for dyrt å kjøre to gtx-er i SLI. Jeg syns bare det var naturlig at når de legger ut tilbud på GT, så bør de legge ut et på GTX enda. Det kortet er helt genialt og jeg håper flere benytter seg av sjansen på å få et grisedeilig kort til en grei pris. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 BAH! Klarte ikke å motstå å kjøpe 1 G til med ram. Dårlig gjort, på en måte, netshop! Koselige mennesker å snakke med da, bare ringte ned, så la de det til orderen min wifi USB-pinne (gold produkt) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan er det med pixel garanti på denne skjermen, bruker den 5 pixel garantien?. ser det er tc03 men husker ikke helt For ca 7000kr gidder jeg i alle fall ikke ha pixel feil, må forsikre meg Er vel 5 pixel-feil på de antall pikslene ja. Skal du ha en med null-toleranse må man betale hvertfall det dobbelte. Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan er det med pixel garanti på denne skjermen, bruker den 5 pixel garantien?. ser det er tc03 men husker ikke helt For ca 7000kr gidder jeg i alle fall ikke ha pixel feil, må forsikre meg Er vel 5 pixel-feil på de antall pikslene ja. Skal du ha en med null-toleranse må man betale hvertfall det dobbelte. eller du kan sende den inn på angrefrist og kjøpe en til. musa Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan er det med pixel garanti på denne skjermen, bruker den 5 pixel garantien?. ser det er tc03 men husker ikke helt For ca 7000kr gidder jeg i alle fall ikke ha pixel feil, må forsikre meg Er vel 5 pixel-feil på de antall pikslene ja. Skal du ha en med null-toleranse må man betale hvertfall det dobbelte. eller du kan sende den inn på angrefrist og kjøpe en til. musa Ja, men du må betale frakten da. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan er det med pixel garanti på denne skjermen, bruker den 5 pixel garantien?. ser det er tc03 men husker ikke helt For ca 7000kr gidder jeg i alle fall ikke ha pixel feil, må forsikre meg Er vel 5 pixel-feil på de antall pikslene ja. Skal du ha en med null-toleranse må man betale hvertfall det dobbelte. eller du kan sende den inn på angrefrist og kjøpe en til. musa Ja, men du må betale frakten da. Det har du råd til med en skjerm til 7000,- Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Eller du kan bruke den garantien/forsikringen Netshop nettopp har til akkurat dette formålet. Den koster vel rundt 200 såvidt jeg husker og da vil også netshop betale frakt. Kjøper du en skjerm til 6,6k vil jeg absolutt tatt meg råd til det Cobos Link: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=15041 Edit: Fant link Endret 3. oktober 2005 av Cobos Lenke til kommentar
heborres Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 La meg se denne til under 2k nå... Lenke til kommentar
Peter Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Som det har vært tatt opp tidligere så er netshop (og alle webshoper) generelt, lite glad i at folk bruker angrefrist for 1-2 døde pixler.. De lar deg bruke angrefristen, men lar deg ikke få handle der videre (snakker da om missbruk av angrefrist, ikke dersom du gjør det én gang) De har opprettet garantien av en grunn, bruk den med måte. Dessuten skal det ikke mange innsendingene til før du uansett har betalt garantien++ Lenke til kommentar
heborres Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sandisk 512MB Ultra II Secure Digital Livstidsgaranti, høyhastighet før: 550,- 390,- Epson Picturemate bærbar Blekkskriver Mini fotoskriver, 10x15 fotoprint før: 1499,- 1299,- Seagate 400GB S-ATA NCQ 7200RPM ST3400832AS Barracuda 7200.8 8MB cache før: 2095,- 1975,- Canon EOS-350D digitalkamera 18-55mm kit 8MP, 1.8" LCD, nordisk versjon før: 7750,- 7250,- Sony PSP Valuepack 1000K Hodesett, fjernkontroll, veske, AC (JP) før: 2395,- 1995,- Apple iPod 20GB MP3-spiller For Mac/Windows (M9282ZV/A) før: 2450,- 1995,- Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Kom meg i forkjøpet! Endret 3. oktober 2005 av Mr.SS Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 én liste burde holde Lenke til kommentar
Blib Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Å herregud. Geniale tilbudene! PSP og iPod! Den som hadde hatt penger nå Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 jaja, ingen blitz til D70 nå heller :/ må gå tur med bikkja er tilbake innen en time Lenke til kommentar
eXoTiCx Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ønsker at 320gb WD IDE disk blir lakt ut eg!.. hadde sotte! Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Helt klart ipod og PSP-tilbudene som stikker seg ut her ja. Lenke til kommentar
eXZire Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hohoho, nå fikk jeg lyst på PSP Eller 400GB disk for den saks skyld ;P Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Der kom 400 gb'en da, men noe voldsomt prisavslag var det jo ikke, det er vel ikke store fortjenesten på diskene heller da. Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Der kom både 400 GB disken og Canon kameraet som har blitt etterspurt i tråden. Det er tydelig at de følger med. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Der kom både 400 GB disken og Canon kameraet som har blitt etterspurt i tråden. Det er tydelig at de følger med. Ja, sendte mail til dem og de skulle følge med her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå