tunefish Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er vel nevnt et par ganger at man kan "reservere" varene ved å endre leveringsdato. Hvordan er det med sletteprosedyren, er denne automatisk i den forstand at det er bare til å gå på "mine ordrer" og slette den eller må man ringe og be om sletting av ordre. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ikke føler for å reservere endel potensielle kjøp for deretter å få masse sure miner fra netshop ansatte. Bare gå inn på profilen din og slett alt derfra ja, det går fint. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Legges det bare ut en golden item om gangen? Finner ikke andre enn den skjermen. En billig projector hadde forøvrig ikke vært av veien. Hint hint... Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 for min del har jeg vært litt skuffet frem til nå - leste på akam at det skulle være en rekke med fotosaker som ble lagt ut.... venter på en canon speilrefleks.... Nå har 10D vært på tilbud allerede da. Den som bare hadde hatt penger... jeg så den, men bestilte ikke - venter på 350D eller 20D... har ikke bestemt meg helt om 20D er verdt de ekstra lappene, men hvis det kommer et godt tilbud på den..... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Legges det bare ut en golden item om gangen? Finner ikke andre enn den skjermen. En billig projector hadde forøvrig ikke vært av veien. Hint hint... Tror det er flere samtidig, men hintene kommer vel ikke før utover på dagen. Lenke til kommentar
radisson Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Bare gå inn på profilen din og slett alt derfra ja, det går fint. En ting som jeg la merke til at dersom jeg setter leveringsdato til 10'ende så vil den allikevel ved bestilling settes til 04 og det er vel litt skummelt Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Bare gå inn på profilen din og slett alt derfra ja, det går fint. En ting som jeg la merke til at dersom jeg setter leveringsdato til 10'ende så vil den allikevel ved bestilling settes til 04 og det er vel litt skummelt Er en feil i Netshop sitt system, datoen er satt til 10., men hvis du vil være 100% sikker kan du jo sende en mail til dem. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Bare gå inn på profilen din og slett alt derfra ja, det går fint. En ting som jeg la merke til at dersom jeg setter leveringsdato til 10'ende så vil den allikevel ved bestilling settes til 04 og det er vel litt skummelt Er bare å få gjort det i løpet av kvelden/tidlig imorra det da, så går det jo bra uansett. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Legges det bare ut en golden item om gangen? Finner ikke andre enn den skjermen. En billig projector hadde forøvrig ikke vært av veien. Hint hint... Det ligger som sagt tidligere i tråden ute et til gullprodukt. USB 2.0 trådløst nettverksadapter. Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Der kom GTX-en min ja..synd jeg ikke har penger akkurat nå da :!:..eller strømforsyning til det, for den saks skyld. Men dette er et seriøst bra tilbud altså! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Der kom GTX-en min ja..synd jeg ikke har penger akkurat nå da :!:..eller strømforsyning til det, for den saks skyld. Men dette er et seriøst bra tilbud altså! Hvor mye søtrm trekker et sånt kort? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 NEC 20,1" LCD MultiSync 2080UX+BK er ett Netshop Gold produkt, 6 595,- kr. OMG! *sikle* Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 nå er det over 180 brukere som leser håper jeg finner en god-skjerm som ikke er så dyr, samt kanskje et obhjektiv til kameraet eller kanskje ny mus... eller Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg skal ha et godt tilbud på en blitz til D70. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Først så ønsker du et tilbud på gtx når du får det har du ikke penger brssed?, nødvendig å oppfordre til noe tibud om du ikke har penger da Håper på et tilbud på mx518, men lite sannsynlig muligens, selger nokk bra uansett den musen der. Endret 3. oktober 2005 av simalarion Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 NEC 20,1" LCD MultiSync 2080UX+BK er ett Netshop Gold produkt, 6 595,- kr. OMG! *sikle* 16 ms reponstid 350:1 i kontrast. over 6 600 kr? Det var jo ikke et spesielt bra tilbud. Jeg lukter restesalg, og en måte å få tømt lagrene for nye modeller. AKIRA Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Først så ønsker du et tilbud på gtx når du får det har du ikke penger brssed?, nødvendig å oppfordre til noe tibud om du ikke har penger da Håper på et tilbud på mx518, men lite sannsynlig muligens, selger nokk bra uansett den musen der. Virker litt unødvendig ja... Menmen, sikkert flere andre som har hatt glede av det. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg skal ha et godt tilbud på en blitz til D70. Toppmodell blitsen til D70 til rundt 2 300 kr hadde vært sweet. den 80 modellen. AKIRA Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 NEC 20,1" LCD MultiSync 2080UX+BK er ett Netshop Gold produkt, 6 595,- kr. OMG! *sikle* 16 ms reponstid 350:1 i kontrast. over 6 600 kr? Det var jo ikke et spesielt bra tilbud. Jeg lukter restesalg, og en måte å få tømt lagrene for nye modeller. AKIRA http://www.hardware.no/artikkel/4980 Beveger vi oss ett hakk opp, havner vi i klassen for 21-tommere. Her finner vi den bunnsolide Nec MultiSync LCD2180UX. Denne gjorde en ekstremt god figur i vår test, og har våre varmeste anbefalinger.Om det økonomiske ikke er et problem, er det liten tvil om at denne skjermen gjør jobben for de fleste. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Jeg skal ha et godt tilbud på en blitz til D70. Toppmodell blitsen til D70 til rundt 2 300 kr hadde vært sweet. den 80 modellen. AKIRA Eller sb600 til 1500,- Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Hvordan er det med pixel garanti på denne skjermen, bruker den 5 pixel garantien?. ser det er tc03 men husker ikke helt For ca 7000kr gidder jeg i alle fall ikke ha pixel feil, må forsikre meg Endret 3. oktober 2005 av simalarion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå