svalbard Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Kan ikke poste det nå. Må vente til det kommer på netshop. Ser dere det før kan dere kanskje komme til å stemme på et annet Det er et selvportrett Og jeg regner med latter av dere som ser det La meg tippe. Du har vel ikke postet det bilde i sykkelturtråden og? På side 9 for å være hlet nøyaktig..? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det bare meg, eller har netshop-sidene blitt ubertreige? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Nå begynner de å komme på rett spor, men hvor blir det av 2 GB ram og et supert tilbud på en 400 gb hd? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det bare meg, eller har netshop-sidene blitt ubertreige? De har nok en voldsom trafikk i dag.... bare se antallet som leser denna posten her. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 NEC 20,1" LCD MultiSync 2080UX+BK er ett Netshop Gold produkt, 6 595,- kr. Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Nå begynner de å komme på rett spor, men hvor blir det av 2 GB ram og et supert tilbud på en 400 gb hd? Vel... hvis de skal bytte tilbud hver time helt til midnatt er det vel kanskje litt tidlig å mase helt enda... Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Er det bare meg, eller har netshop-sidene blitt ubertreige? De har nok en voldsom trafikk i dag.... bare se antallet som leser denna posten her. Stemmer nok det ja. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som har funnet skatter? Vær flinke og klask de inn her! (eller er det slik at første som kjøper "skatten" får den?) Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Sukk, finner ikke noe skatter jeg... Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Da ble det Ocz-ram på meg iallefall.. Har twinmos fra før, så dette gjør seg nok Lenke til kommentar
BlackH Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 NEC 20,1" LCD MultiSync 2080UX+BK er ett Netshop Gold produkt, 6 595,- kr. ooooh... har en slik fra før.. *drømme om dual oppsett* (synd man er blakk i slike stunder...) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Forøvrig er det feil i teksten på netshop-gold bildet "Gratulere!" hehe Men bra pris på en meget bra skjerm da. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Nå begynner de å komme på rett spor, men hvor blir det av 2 GB ram og et supert tilbud på en 400 gb hd? Vel... hvis de skal bytte tilbud hver time helt til midnatt er det vel kanskje litt tidlig å mase helt enda... Vel, du har nok rett der, men sist begynte vi å poste bilder etterhvert, mitt bidrag i juni var dette. Lenke til kommentar
Max Mekker Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som vet om det går an å hente Blåmandag-tilbudene på hentelagret i Oslo? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Noen som vet om det går an å hente Blåmandag-tilbudene på hentelagret i Oslo? Jeg tolker det sånn at det ikke gjelder der. På denne dagen gjør Netshop seg tilgjengelig for kunder som ønsker hjelp eller telefonsalg, og kunder som ønsker å hente varer i Sandefjord.Telefonsalg: 08:00 – 22:00 Hentebu: 08:00 – 18:00 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Venter fortsatt på et godt tilbud på tastatur mus av feks denne typen. http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=15713 Endret 3. oktober 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 171 bruker(e) leser dette emnet (69 gjester og 5 anonyme brukere) wow. Ikke så mange lesere av en tråd siden den gang Jarmo postet nakenbilde av seg slev for et par år siden Lenke til kommentar
radisson Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Det er vel nevnt et par ganger at man kan "reservere" varene ved å endre leveringsdato. Hvordan er det med sletteprosedyren, er denne automatisk i den forstand at det er bare til å gå på "mine ordrer" og slette den eller må man ringe og be om sletting av ordre. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg ikke føler for å reservere endel potensielle kjøp for deretter å få masse sure miner fra netshop ansatte. Lenke til kommentar
excrucio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 For ikke å snakke om dette: http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=15657 Lenke til kommentar
Flex Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 for min del har jeg vært litt skuffet frem til nå - leste på akam at det skulle være en rekke med fotosaker som ble lagt ut.... venter på en canon speilrefleks.... Nå har 10D vært på tilbud allerede da. Den som bare hadde hatt penger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå