Hjelp!!! Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) har lyst på nokia 6230i som er på tilbud på elkjøp fra mandag, må binde meg til tele2 i 12mnd(eller mamma må binde seg, eg er under 18år men så bur eg litt langt vekke frå ein elkjøp butikk og dei kan ikkje sende mob du må hente i butikken. men eg har eit søskenebarn som er over 18 som kjem her om ca.1 veke det eg lurer på er om søskenebarnet kunne ha kjøpt mobilen i mamma sitt namn, går det? visst ikkje, kunne ho ha kjøpt mobilen på seg sjølv og så overført abb til mamma uten å bryte bindingsavtale liksom? visst det går kva vil det koste? sry visst dette er feilposta Endret 2. oktober 2005 av Hjelp!!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hun kan, men da må hun ha med fullmakt og kopi av din mors legitimasjon. "Jeg, mamma, fødselsnr, godkjenner at xxxx, fødselsnr, får tegne bindingstid på nr/får overføre abonnement fra xxx til yyy på nr/tegne nytt abo xxx med bindingstid. underskrift. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå