Ol'H Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Blackburn har i mine øyne en bedre stall enn Arsenal, det er det flere lag som og har (Man Utd, Liverpool, Chelsea, Newcastle og Boro).Arsenal har to ting som gjør at de kanskje redder topp-3: - Arsene Wenger - Thierry Henry 5123385[/snapback] Det er IKKE kødd. 5151452[/snapback] Ikke glem Spurs da! Vil si at de har den tredje beste stallen i premier league, mangler bare en skikkelig midtbane general og en forsvarer av internasjonalt kaliber så er de i boks. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Pøh!! Arsenal har fett stall, men problemet er bare at Wenger er ikke flink å BRUKE unge gutter som har talent.. og skyver dem bort Se på Bently, Pennant osv.. Jeg selv er Arsenal-fan 5135755[/snapback] Ein ting Wenger i alle fall er god på er å satse ungt, og matche unggutane sine bra. At Bentley og Pennant ikkje fekk sjansen så ofte var vel fordi dei ganske enkelt ikkje var gode nok. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Har aldri i mitt sindige liv lest makan til søppeltråd. Den startet med et tema som er diskuterbart, men makan til off-topic og ikke-treffende-argumentering(orker ikke å starte) + en hel haug med bare piss. Greit det er rom for andre aspekter enn hvorfor mann hater chelsea, men blir jo helt gal etterhvert. Lese 8 sider med en kjerne på 2-3 stykker som holder holder argumentasjonen på en normalt nivå og unngår å skeie helt ut, men så henger det seg på en gjeng skitne folk som bare sprer kvalme (i noen tilfeller klarer de også å rakke ned på eget lag) og langer ut uten mål og mening. Husker vagt den tiden jeg var 13, 14, kanskje 15 og oppførte meg som jeg var konge på haugen...en liten bønn til dere : Et argument (ressonement, sluttning) betår at grunner (premisser) som er ment å underbygge en konklusjon. ON-TOPIC: Er delvis enig med trådstarter, på punktet hvordan chelsea har bygget seg opp. De var, og har så lenge jeg har interessert meg i fotball, vært i "toppen". Men store deler av stammen er vekk, og det har skjedd på kort tid. SYKT KORT TID. Real Madrid har kostet på seg syke summer og solgt treningsanlegg, for å kjøpe det tilbake for slik og ingenting. Jeg hater de for det, men hatet synes ikke pga de har kjøpt stjerner jevnt og trutt over de 5-6 siste åra, samt at de kjøper offensive spiller for det meste. Noen dro inn Barca, Juve og Milan som superlag på linje, noe jeg er enig på sett og hvis. Men hvem av disse har brent tilsvarende penger de 2-3 siste åra. Ikke missforstå, de har da handlet som alle toppklubber må. Men det er det gjort med måte! Etter å lest hele den syke tråden og skrevet et svært innlegg så er jeg helt på stripa. Beklager eventuelle tyrkleif! Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Som en True Blue har jeg i laaange tider flirt og smilt over "dere andre" supportere, som konsentrerer dere så altfor mye om hva vi gjør med pengene våre. Kritikken er til tider hysterisk morsom! Det hersker tydeligvis liten tvil om at vi er blitt laget som alle elsker å hate...noe som forsåvidt passer meg bra, da gleden over å ta Gullet for andre år på rad bare øker!! Jeg bryr meg ikke så veldig om hva andre lag mener, gjør eller sier, selv om jeg selvsagt synes alle meninger er interessante. Mener også at klubber, som alltid har hatt ræva fullt av penger, og som har brukt de på dyre smågutter fra Everton, englands dyreste midtstopper osv osv, bør gå i seg selv, før de kritiserer noen som helst. Ellers vil jeg bare si "Ja til en feilfri fotballverden!!" ja...det er virkelig morsomt å lese innleggene deres.. bare ved å se på den første bokstaven til de fleste innleggen kan man se at det tyter sjalusi.. Ja, Chelsea kjøper en god del spillere, men hvilken toppklubb har ikke det?? Alle har gjort det, og de som mener at de andre klubben har opparbeida pengene kan sleike meg hardt i r**a...alle har fått penger far en rik onkel, men det er uvanlig at alt brukes like fort som Chelsea gjør. men hvem bryr seg? de kjøper spillere, og bygger opp et lag. grunnen til at dere syter er at Chelsea klarer å bygge opp et lag som er på toppen.. ja, bare tenk dere, hvis nå chelsea hadde kjøpt like mange spillere, men ligget midt på tabbelen i PL, hadde noen sagt at pengene ødelegger fotballen, eller at Chelsea ødelegger PL...NEI!! Grunnen til at dere syter er at dere ikke klarere å vinne lenger, dere er rett og slett for dårlige til å matche Chelsea. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Mener også at klubber, som alltid har hatt ræva fullt av penger, og som har brukt de på dyre smågutter fra Everton, englands dyreste midtstopper osv osv, bør gå i seg selv, før de kritiserer noen som helst.5747646[/snapback] Dette er historieløst å hevde at United alltid har vært rike. Sannheten er at den rikdommen United har i dag, er et produkt av den suksess klubben hadde i løpet av 90-tallet. På 80-tallet var ikke United noen rik klubb. Man kan mene hva man vil om Chelsea, men det er forskjell på å spille seg rik og å kjøpe seg god. Når det er sagt, er jeg enig i hovedpoenget i mayoo89s innlegg. Det er patetisk med såkalte supportere som er mer opptatt av å hate Chelsea (eller for den saks skyld andre lag) enn å støtte sitt eget lag. Det folk bør være opptatt av, er om laget deres lykkes, ikke om andre lag mislykkes. Lenke til kommentar
brd Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det vi syter får er at den jevla russeren øydelegger PL. Ja Chelsea har klart og bygd opp eit godt lag . Lampart, Drogba, osv. Men synest du ikkje at det er litt merkelig at Chelsea har vore blant dei 5-10 beste dei siste 10 åra. Og nå, nå som pengene strømmer inn, vinner dei med 15 poeng?. Penger øydelleger fotball. Og det kommer fra ein United Fan Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Det vi syter får er at den jevla russeren øydelegger PL.5747770[/snapback] Jeg tror Premier League tjener på Chelseas fremgang. For det første blir det lettere også for andre klubber å hente kjente spillere når de regelmessig møter god motstand. For det andre får de andre klubbene noe å strebe etter; de blir nødt til å heve seg for å kunne utfordre Chelsea. Denne effekten kan man også se som en følge av Uniteds dominans på 90-tallet. De tre siste årene har ligamesteren knapt tapt en eneste kamp; tidligere kunne man tape 5-6 kamper og likevel vinne serien. Jeg tror vi i løpet av de neste årene vil se at engelske lag i større grad enn tidligere vil hevde seg i Europa, rett og slett fordi alle lagene må heve seg når de beste blir bedre. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Hva er det dere siste her snakker om?? Chelsea bygget opp et bra lag? De har da aldri bygget det laget de har nå, laget er kjøpt. Og det er greit å kjøpe en dyr spiller som Rooney når man skaffer pengene selv, men ikke å kjøpe 20 slike for penger man ikke engang har tjent selv. Og mayo89. Grunnen til at du ler av 1 bokstav er vel fordi det er den eneste bokstaven du ser i det innlegget, du gidder sikkert ikke lese, for du vet at det som blir sagt er godt argumentert og at du ville driti deg ut i en hver diskusjon.. Btw, innlegget ditt var idiotisk. Holder å nevne en gang at du syns det var morsomt å "lese". Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Som en True Blue har jeg i laaange tider flirt og smilt over "dere andre" supportere, som konsentrerer dere så altfor mye om hva vi gjør med pengene våre. Kritikken er til tider hysterisk morsom! Det hersker tydeligvis liten tvil om at vi er blitt laget som alle elsker å hate...noe som forsåvidt passer meg bra, da gleden over å ta Gullet for andre år på rad bare øker!! 5747646[/snapback] Dere kan aldri smykke dere med tittelen om at alle elsker og hate dere. Den har United til odel og eie. Selv om Chelsea er latterlig Arrogant så kommer det jo ganske naturlig siden det er spillere som plutselig fikk suksess. I tillegg har de vel den mest forhatte manageren i PL, mannen mangler respekt for alle bortsett fra sir Alex. Men fortsatt vil enhver Leeds,Arsenal,City,Liverpoolfan med respekt for seg selv svare at United er hat lag nr1. Et faktum jeg bare elsker, ingenting gjør meg mer glad enn de t-skjortene som selges utfor Highbury. Think football, breath football, Love football, hate United. Ser nå at dere får dere Ballack, vel vel nok en spiller som kjøpes for å unngå at United får han Mener også at klubber, som alltid har hatt ræva fullt av penger, og som har brukt de på dyre smågutter fra Everton, englands dyreste midtstopper osv osv, bør gå i seg selv, før de kritiserer noen som helst. Ellers vil jeg bare si "Ja til en feilfri fotballverden!!" Ræva alltid full av penger? Historieløse søppelhue. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ser nå at dere får dere Ballack, vel vel nok en spiller som kjøpes for å unngå at United får han Vel, han er gratis til sommern da, så blir vel ikke et kjøp Lenke til kommentar
brd Skrevet 13. mars 2006 Del Skrevet 13. mars 2006 Ser nå at dere får dere Ballack, vel vel nok en spiller som kjøpes for å unngå at United får han Vel, han er gratis til sommern da, så blir vel ikke et kjøp 5748491[/snapback] Håper ikkje Ballack reiser til Chelsea, Då er alt tapt Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Igjen så klarer en av dere å nevne at Chelsea har kjøpt et godt lag. og for å være helt ærlig, skjønner jeg ikke hva dere mener med det. Greit, spillerne de kjøper er gode, og blir kjøpt i det dyreste laget. men betyr det at laget vil lykkes?? NEI!! laget må fungere og det er noe det Chelsea gjør.. pengene hjelper økonomien, ikke i en kamp.. Bananspiltt: jeg har faktisk lest alle innleggene i denne tråden, det hadde vel du fått med deg hvis du hadde lest dem. jeg har nemlig vært ved flere anledninger veldig aktiv i denne diskusjoen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vel, nå er denne tråden så gammel at jeg ikke akkurat har kontroll på hvem som skriver i den. Samma om laget fungerer eller ikke, chelsea hadde aldri vært så gode uten de innkjøpene. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vel, nå er denne tråden så gammel at jeg ikke akkurat har kontroll på hvem som skriver i den. Samma om laget fungerer eller ikke, chelsea hadde aldri vært så gode uten de innkjøpene. 5753470[/snapback] samma hvilket lag, ingen hadde vært så gode uten innkjøp av spillere.. Syns ikke at du virkelig mener hva du sier selv banansplitt. Men det ser ut som om du sier det siden "alle" andre sier det. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 Vel, nå er denne tråden så gammel at jeg ikke akkurat har kontroll på hvem som skriver i den. Samma om laget fungerer eller ikke, chelsea hadde aldri vært så gode uten de innkjøpene. 5753470[/snapback] samma hvilket lag, ingen hadde vært så gode uten innkjøp av spillere.. Syns ikke at du virkelig mener hva du sier selv banansplitt. Men det ser ut som om du sier det siden "alle" andre sier det. 5753576[/snapback] Ja det er derfor.. jeg lar meg rive med. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) Vel, nå er denne tråden så gammel at jeg ikke akkurat har kontroll på hvem som skriver i den. Samma om laget fungerer eller ikke, chelsea hadde aldri vært så gode uten de innkjøpene. 5753470[/snapback] samma hvilket lag, ingen hadde vært så gode uten innkjøp av spillere.. Syns ikke at du virkelig mener hva du sier selv banansplitt. Men det ser ut som om du sier det siden "alle" andre sier det. 5753576[/snapback] Ja det er derfor.. jeg lar meg rive med. 5754705[/snapback] hvis du ikke helt mener det du sier, syns jeg virklig at du skal holde deg unna innleggs knappen... Endret 15. mars 2006 av mayoo89 Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 Hørt om sarkasme ? 5758280[/snapback] ja, har hørt om det, og selv om banansplitt mente det han sa sarkastisk, så tror jeg virklig ikke at han skriver det han selv synes, men det han har hørt fran et annet sted, men uansett så skal vi ikke diskutere det her, her diskuterer vi hvorfor Chelsea er et av verdens beste lag!! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 De siste 2 tentamener har jeg skrevet om Chelsea, jeg har fått 5 og 6. Så ja, jeg vet hva jeg snakker om. Og hvorfor skulle jeg giddet å skrive at jeg hater Chelsea hvis jeg egentlig hadde elsket dem? Forklar meg det! Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 15. mars 2006 Del Skrevet 15. mars 2006 (endret) De siste 2 tentamener har jeg skrevet om Chelsea, jeg har fått 5 og 6. Så ja, jeg vet hva jeg snakker om. Og hvorfor skulle jeg giddet å skrive at jeg hater Chelsea hvis jeg egentlig hadde elsket dem? Forklar meg det! 5758542[/snapback] det jeg mente var du egentlig er likegyldig, men sier du hater dem siden alle andre sier det... (og jeg tror virklig ikke at du har skrevet om Chelsea de to siste tentamene dine ) Endret 15. mars 2006 av mayoo89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå