LarsP Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Et argument som følger tråden er at Chelsea har _FÅTT_ penger mens f.eks Man Utd har _TJENT_ de. Så kommer spørsmålet: Hva er forskjellen mellom å bli sponset av Vodaphone og Roman? Dessuten har alle store britiske lag hatt rike onkler de siste 30 årene. United har fått sponsorer fordi de vant noe, Chelsea fikk penger fordi roman ikke hadde råd til en klubb som vant noe. 5021551[/snapback] Tull, hvem glemmer vel FA-cupen i 1997? For meg virker det som om majoriteten av "syterne" er Manchester-supportere som er frustrerte for at de plutselig står i fare for å ikke vinne noe. Alle de fotballinteresserte jeg kjenner har ingenting imot Chelsea (de er henholdvis Newcastle, Everton, Blackburn, Tottenham og Wolves). Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Et argument som følger tråden er at Chelsea har _FÅTT_ penger mens f.eks Man Utd har _TJENT_ de. Så kommer spørsmålet: Hva er forskjellen mellom å bli sponset av Vodaphone og Roman? Dessuten har alle store britiske lag hatt rike onkler de siste 30 årene. 5021455[/snapback] Vel, forskjellen er vel summen Chelsea mottar er veldig mye høyere. Og ja, alle har hatt rike onkler, men ikke i denne størrelsen. Det er det vi hele tiden kommer tilbake til. United har fått sponsorer fordi de vant noe, Chelsea fikk penger fordi roman ikke hadde råd til en klubb som vant noe. Roman hadde råd, men han likte Chelsea. Endret 17. oktober 2005 av tor_erik Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Et argument som følger tråden er at Chelsea har _FÅTT_ penger mens f.eks Man Utd har _TJENT_ de. Så kommer spørsmålet: Hva er forskjellen mellom å bli sponset av Vodaphone og Roman? Dessuten har alle store britiske lag hatt rike onkler de siste 30 årene. United har fått sponsorer fordi de vant noe, Chelsea fikk penger fordi roman ikke hadde råd til en klubb som vant noe. 5021551[/snapback] Tull, hvem glemmer vel FA-cupen i 1997? For meg virker det som om majoriteten av "syterne" er Manchester-supportere som er frustrerte for at de plutselig står i fare for å ikke vinne noe. Alle de fotballinteresserte jeg kjenner har ingenting imot Chelsea (de er henholdvis Newcastle, Everton, Blackburn, Tottenham og Wolves). 5021579[/snapback] Vel er det så rart, de har jo aldri vunnet noe uansett på hele nitallet. Roman hadde råd, men han likte Chelsea. Pøh, han forespurte colemore mafian som eide store deler av United om salg. Å på det tidspunktet tjente de store penger i ManU så de ba han reise og ryke. i tillegg hadde jo Rupert Murdoch blitt regelrett jagd vekk fra klubben tidligere. Grunnen til at han ikke kjøpte Arsenal var at de skulle bygge et nytt stadion anlegg som ville slukt for mye penger. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 18. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2005 Roman hadde råd, men han likte Chelsea. Pøh, han forespurte colemore mafian som eide store deler av United om salg. Å på det tidspunktet tjente de store penger i ManU så de ba han reise og ryke. i tillegg hadde jo Rupert Murdoch blitt regelrett jagd vekk fra klubben tidligere. Grunnen til at han ikke kjøpte Arsenal var at de skulle bygge et nytt stadion anlegg som ville slukt for mye penger. 5021648[/snapback] Det er sikkert mange sider av saken, men jeg tror likevel at han hadde litt sans for klubben. Han har lagt inn enorme summer i dem... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. oktober 2005 Del Skrevet 18. oktober 2005 (endret) Roman hadde råd, men han likte Chelsea. Pøh, han forespurte colemore mafian som eide store deler av United om salg. Å på det tidspunktet tjente de store penger i ManU så de ba han reise og ryke. i tillegg hadde jo Rupert Murdoch blitt regelrett jagd vekk fra klubben tidligere. Grunnen til at han ikke kjøpte Arsenal var at de skulle bygge et nytt stadion anlegg som ville slukt for mye penger. 5021648[/snapback] Det er sikkert mange sider av saken, men jeg tror likevel at han hadde litt sans for klubben. Han har lagt inn enorme summer i dem... 5023495[/snapback] Han har selv sagt at etter han så sin første Premier League kamp spurte han sine rådgivere om og finne en passende klubb som han kunne kjøpe seg inn i. Han hadde ingen forhold til noen av klubbene, å viste særdeles lite om engelsk fotball. Endret 18. oktober 2005 av Hyrlen Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 (endret) Hva skjedde nå ManU-fans?? hvem fikk penger?? hva sier Glazer?? syt over pengene nå da...hvis dere klarer! skulle ikke dere dra fra klubben nå a??...men neida...sefølglig er det bare noe dere sier..dere trodde aldri Glazer ville si at klubben fikk alle midler til å slå Chelsea.. Men uansett om alle verdens lag slår seg sammen, vil det aldri være mulig å slå Chelsea... (kanskje litt overdrevet:P) Chelsea vil vinne samtlige tuneringer de deltar i!! :!: Endret 24. oktober 2005 av mayoo89 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. oktober 2005 Del Skrevet 24. oktober 2005 Chelsea snublet mot Everton mayoo89. Nå prater du bare tull og tøys. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. oktober 2005 Del Skrevet 25. oktober 2005 Idiot mayoo89. Glazer er kun ute etter å ha tillit fra supporterne, derfor sa han at i januar skal United få nok penger til å bli et bedre lag enn Chelsea. Så da kan du vel forklare hvor i de 7 milliardene klubben har i gjeld, Glazer skal finne disse pengene? Btw, når faen sa vi at vi forlater klubben? Eneste jeg kan finne er vel at jeg sa jeg boikotter United til Glazer er ute. Og nei, jeg vil ikke at United går på en smell og går konkurs, nei, jeg vil heller ikke bli en klubb som kjøper inn masse spillere, det eneste jeg vil er at Glazer forlater klubben så alt kan bli som før. For du skjønner, United har historie og sjel, så vi bryr oss faktisk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. oktober 2005 Del Skrevet 28. oktober 2005 Idiot mayoo89. Glazer er kun ute etter å ha tillit fra supporterne, derfor sa han at i januar skal United få nok penger til å bli et bedre lag enn Chelsea. Så da kan du vel forklare hvor i de 7 milliardene klubben har i gjeld, Glazer skal finne disse pengene? Btw, når faen sa vi at vi forlater klubben? Eneste jeg kan finne er vel at jeg sa jeg boikotter United til Glazer er ute. Og nei, jeg vil ikke at United går på en smell og går konkurs, nei, jeg vil heller ikke bli en klubb som kjøper inn masse spillere, det eneste jeg vil er at Glazer forlater klubben så alt kan bli som før. For du skjønner, United har historie og sjel, så vi bryr oss faktisk. 5058357[/snapback] United har da fortsatt egenkapital selv om de har gjeld. Se på gjelden til Real, men de har da kjøpt store navn? Jeg svikter aldri United, kommer ikke til å kjøpe noe merchandises. Men kommer absolutt til å dra på United kamp igjen i nærmeste framtid. For det er da fortsatt United! Å det med at du ikke vil at United kjøper inn mange spillere, vel ikke glem at Ronaldo, Ruud, Fletcher, Rio, Silvestre, Howard, Heinze, Park, Saha, Solskjær, Smith, Keane ++ Alle er kjøpt på et tidspunkt. Forskjellen er bare at United har en stamme som er duger derfor vil vi ikke trenge så mange nye, det hadde ikke Chelsea når Roman kom inn i bildet. Bare for å ha det på det rene, jeg var med i Shareholders og har vært med medlem i den norske supporterklubben siden jeg var 11. Å jeg hater Glazer. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det må være flaut for Chelsea. Tape mot et halvdødt United. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Det må være flaut for Chelsea. Tape mot et halvdødt United. 5114677[/snapback] Halvdødt United?? Hvordan kan du si noe slikt? Så du kampen i dag? Så du gutsen til gutta? Vil ikke kalle det halvdødt, for å si det mildt Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Digg at noen endelig klarte å slå Chelsea! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Det må være flaut for Chelsea. Tape mot et halvdødt United. 5114677[/snapback] Halvdødt United?? Hvordan kan du si noe slikt? Så du kampen i dag? Så du gutsen til gutta? Vil ikke kalle det halvdødt, for å si det mildt 5115135[/snapback] Ikke misforstå. Jeg er United fan. Men som VG sa lå jo United "nede med brukket rygg". Vi hadde masse skader, det var dårlig stemning blandt spillergruppa osv. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Ikke misforstå. Jeg er United fan. Men som VG sa lå jo United "nede med brukket rygg". Vi hadde masse skader, det var dårlig stemning blandt spillergruppa osv. 5117672[/snapback] Vi stilte med nesten toppet tropp med unntak av forsvaret og Keane. Dårlig stemning i spillergruppa? Vel det "the sun" skriver kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Hvis det er et av topplagene som takler motgang så er det United. Vi kommer alltid tilbake! Å Chelsea kan påstå de er så sammensveiset som de bare vil, ingen har mer guts på banen enn united har når det gjelder. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Nå er det vel spillerne som har gått ut å sagt at det er dårlig stemning vettu.. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jada Man Utd eigde Chelsea dei. Kven andre enn United bryte seiersrekka til Chelsea med 40 kampar uten tap. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Men for å være helt ærlig...overkjørte Chelsea et råttent united-lag igår...i første omgang kan man si at Manu hang med i notene...men andre omgang var det bare chelsea som spilte på banen..det var en ufortjent seier!! men uansett...manu vil aldri komme opp til nivået til Chelsea..er det noen lag som vil klare det er det Arsenal. MEN, i år er det bare et lag i England...og det er Chelsea PS: Blackburn tok en fantastisk seier i helgen...kommer til å avslutte balnt topp 5 i år...men på toppen...der har vi Chelsea Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jada Man Utd eigde Chelsea dei.Kven andre enn United bryte seiersrekka til Chelsea med 40 kampar uten tap. 5117999[/snapback] selv om det var manu som brøyt seiersrekken til Chelsea..betyr ikke det at de er gode... laget til Manu fungerer ikke i det hele tatt ...ddeet er rett og slett råttne...vil bli overrasket om Manu klarer en 3 plass i PL...Chelsea vil toppee...etterfulgt av Arsenal...og et annet lag vil komme før vi ser manu.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Så de er råtne.. jaha? Kjedelig for Chelsea å tape mot et råttent lag som ikke fungerer i det hele tatt da. Stå på Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Jada Man Utd eigde Chelsea dei.Kven andre enn United bryte seiersrekka til Chelsea med 40 kampar uten tap. 5117999[/snapback] selv om det var manu som brøyt seiersrekken til Chelsea..betyr ikke det at de er gode... laget til Manu fungerer ikke i det hele tatt ...ddeet er rett og slett råttne...vil bli overrasket om Manu klarer en 3 plass i PL...Chelsea vil toppee...etterfulgt av Arsenal...og et annet lag vil komme før vi ser manu.. 5118211[/snapback] Å Arsenal fungerer knirkefritt? Tror du må komme deg ut av sokkeskuffen og få litt frisk luft. Arsenal har hatt tidenes dårligste åpning i PL, å en stall som ikke er bedre enn verken Boro, Tottenham, Lfc, Chelsea, Manu, Blackburn ja jeg er også fristet til å si Newcastle. men uansett...manu vil aldri komme opp til nivået til Chelsea..er det noen lag som vil klare det er det Arsenal. MEN, i år er det bare et lag i England...og det er Chelsea vel 1-0 over Chelsea tilsier noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå