Gå til innhold

Ja, vi hater Chelsea.

tor_erik

Anbefalte innlegg

Vel.. Nå er jo ikke jeg akkurat Chelsea-fans heller da.. Men jeg ser egentlig ikke noe galt i å kjøpe spillere vist en har midler til det.

Alle disse lagene her er kjøpelag. De har sikkert også mange gode egenutviklede spillere. Men de er fortsatt kjøpelag. Summen de bruker kan jo selvfølgelig diskuteres, men jeg legger meg ikke opp i det. Jeg er selvfølgelig enig i å bruke 500 mill på en spiller og 10 mrd. på ti spillere er litt ødeleggende for sporten. Men når det ikke er noe regelverk så er det faktisk sånn fotballen utvikler seg.

- Liverpool

- Arsenal

- Man Utd.

- Chelsea

- Rosenborg

- Brann

- Milan

- Inter

- Juventus

- Real Madrid

- Barcelona

- .................. ++

Endret av emalisti
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje det ja, men det var ikke sånn jeg mente det akkurat..

PL er jo egentlig ikke det den var før.

På 90' tallet var jo faktisk Arsenal et engelsk lag. Nå er det et utenlandsk lag. Har sett PL kamper der de ikke har hatt noen engelske spillere på banen.

Men jeg har ikke sagt jeg synes det er negativt. Det får de som holder med Arsenal i dette tilfellet bestemme.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Vel.. Nå er jo ikke jeg akkurat Chelsea-fans heller da.. Men jeg ser egentlig ikke noe galt i å kjøpe spillere vist en har midler til det.

Alle disse lagene her er kjøpelag. De har sikkert også mange gode egenutviklede spillere. Men de er fortsatt kjøpelag. Summen de bruker kan jo selvfølgelig diskuteres, men jeg legger meg ikke opp i det. Jeg er selvfølgelig enig i å bruke 500 mill på en spiller og 10 mrd. på ti spillere er litt ødeleggende for sporten. Men når det ikke er noe regelverk så er det faktisk sånn fotballen utvikler seg.

- Liverpool

- Arsenal

- Man Utd.

- Chelsea

- Rosenborg

- Brann

- Milan

- Inter

- Juventus

- Real Madrid

- Barcelona

- .................. ++

7228329[/snapback]

Cry me a river.

Lenke til kommentar

- Liverpool

- Arsenal

- Man Utd.

- Chelsea

- Rosenborg

- Brann

- Milan

- Inter

- Juventus

- Real Madrid

- Barcelona

- .................. ++

7228329[/snapback]

Hva er det du legger i ordet "kjøpelag"? Jeg mener i hvert fall ikke at et lag er et køpelag hvis de kjøper en spiller eller to, men et kjøpelag er et lag som kjøper "alle" stjernene de kommer over som f. eks Chelsea (som nå vil ha David Villa i tillegg). Man Utd, Arsenal og Liverpool er langt i fra kjøpelag i mine øyne. De kjøper spillere, men de kjøper få og de kjøper klokt. Det må da være lov å kjøpe noen få spillere uten å bli kalt kjøpelag.

Lenke til kommentar
I dag så jeg i kaffekoppen min at Man United vil komme til å kjøpe Sapara. Zomg!

Å rakke ned på et lag på grunnlag av løse spekulasjoner i media er rett og slett for dumt.

7377368[/snapback]

Ikke glem Torres! Ikke glem han!

7377732[/snapback]

Men Torres er old news...

LarsP: Hvordan vil dine tanker om Sapara endre seg etter en mulig overgang til United?

Jeg vet at du liker unggutten for det han har gjort i RBK.

Lenke til kommentar

At spillere forlater klubber pga av bedre lønnsvilkår er for meg intet problem. De er arbeidstakere som alle andre. Sapara kommer sikkert til å forsvinne om et par år han og. Da vil jeg takke han for tiden hans i Rosenborg, ikke hetse og kalle han for en grisk skurk.

Jeg ser selvsagt at han helst finner seg en annen klubb enn United, men det får være en annen sak. ;)

Lenke til kommentar

Chelsea er vel egentlig ikke no særiøst fotball lag lenger. Spillerne bare løper rundt med en prislapp bakpå ryggen og skorer da selvfølgelig fordi de er jækla gode, men det var jo ikke Chelski som gjorde dem gode. Jeg pleide å like dem før han russern kom.

Var vel ikke så enormt mange fans av dem i norge heller før han kom med penga sine. ;)

Glad jeg ikke følger med på den ligaen.

Lenke til kommentar

- Liverpool

- Arsenal

- Man Utd.

- Chelsea

- Rosenborg

- Brann

- Milan

- Inter

- Juventus

- Real Madrid

- Barcelona

- .................. ++

7228329[/snapback]

Hva er det du legger i ordet "kjøpelag"? Jeg mener i hvert fall ikke at et lag er et køpelag hvis de kjøper en spiller eller to, men et kjøpelag er et lag som kjøper "alle" stjernene de kommer over som f. eks Chelsea (som nå vil ha David Villa i tillegg). Man Utd, Arsenal og Liverpool er langt i fra kjøpelag i mine øyne. De kjøper spillere, men de kjøper få og de kjøper klokt. Det må da være lov å kjøpe noen få spillere uten å bli kalt kjøpelag.

7377357[/snapback]

se på lfc de har fått gonzales,pennant,kuyt,bellamy.

ingen sånn suuuuper stjerner det se på cheaslea da : ballack sjevsjenko de er vel sikkert det united lfc arsenal har kjøpt får til sammen bare de 2 .

Lenke til kommentar
Mourinho har tenkt å hente David Villa nå å sette Sjevsjenko på benken.

7379172[/snapback]

I så fall nærmer det seg en parodi. Tror nesten Mourinho hadde gjort det bedre med et mindre stjernespekket lag. Han tok jo foreksempel CL med Porto

7379391[/snapback]

Med Porto klarte han det, men Chelsea, verdens beste lag på papiret, neida, semifinaler.

Det har så utrolig mye med samspilthet å gjøre, fordi fotball er et lagspill, og med alle stjernene til Chelsea må Mourinho rullere sånn at alle får spilt og ikke blir misfornøyde. Om Chelsea skulle få litt tid slik at de får spilt sammen og bli like samspilte som andre lag, da tror jeg de ville vunnet alt som er, dessverre.

Og løsningen på Shevchenkos formsvikt er jo ikke å sette han på benken og la en annen spiss overta jobben hans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...