Leaf Skrevet 13. juni 2006 Del Skrevet 13. juni 2006 Talentene som går til Chelsea tenker bare penger.. de blir ødelagt!:/ Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Bare tull snakk her inne, Go Chelsea Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Bare tull snakk her inne, Go Chelsea 7205011[/snapback] Bump? Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Bare tull snakk her inne, Go Chelsea 7205011[/snapback] Var da ikke tullsnakk/OT før du kom med det utsagnet. Lenke til kommentar
Ampiainen Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hater chelsea. de ødelegger spillere som ballack og Shev. Ballack er vanligvis drit god, men i chelsea kunne jeg vært bedre enn han(nest hvertfall) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Chelski anyone? Endret 3. november 2006 av DJ_Dark Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Chelsea er en gjeng med pengegriske klyser med felles interesse. Kanskje den mest usportslige klubben i Premier League også. Jeg er helt enig med trådstarter i at det mangler den sjelen som det var før. Jeg er en kjempefan av Liverpool, men det er ikke helt nødvendig for meg at Liverpool vinner PL, så lenge det er en skikkelig kamp om førsteplassen. Sånn det ser ut i dag er Chelsea en skikkelig "italiensk" klubb. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Hater Chelsea, men mange bruker veldig mye energi på å hate.. Innlegg: banansplitt 52 Endret 3. november 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) doooooooobbel Endret 3. november 2006 av KissaMcDuck Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 (endret) Kan ikke få sagt det mange nok ganger; Jeg bare HATER Chelsea. Chelsea kjøpte seg til seier. Fotball fungerer ikke sånn! 6249232[/snapback] Jo, det er akkurat slik fotball foregår. Bare se på Barcelona, Juventus, Milan, Manchester United, Arsenal og Liverpool. Man trenger faktisk ikke se lengre enn ned til Lillestrøm for å se de samme tendensene. 6249283[/snapback] Felles for dem alle utenom Chelsea er at de ikke har en sheik som ror skuta. Endret 3. november 2006 av brutti Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Hater chelsea. de ødelegger spillere som ballack og Shev.Ballack er vanligvis drit god, men i chelsea kunne jeg vært bedre enn han(nest hvertfall) 7209289[/snapback] Han trenger bare å komme sikkelig inn i spillestilen, han blir bare bedre og bedre for hver kamp Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Hater chelsea. de ødelegger spillere som ballack og Shev.Ballack er vanligvis drit god, men i chelsea kunne jeg vært bedre enn han(nest hvertfall) 7209289[/snapback] Han trenger bare å komme sikkelig inn i spillestilen, han blir bare bedre og bedre for hver kamp 7214267[/snapback] Han er borti ballen mer og mer for hver kamp, men noe mere enn det? Neppe. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg har stor tro på Ballack i Chelsea. Han har en helt syk skuddfot, og når han får fininnstilt den skal jeg love deg det blir mye mål. Han har jo allerede startet å score med hodet. Dessuten kan jeg ikke skjønne hvorfor dette hatet kun skal rettes imot Chelsea, det finnes langt flere klubber med alt for mye penger, f eks. Real Madrid? Det jeg tror er at det kun er fordi de fleste i Norge alltid har vært fan av engelske klubber, og nå føler dere truet av spillerne til Chelsea. Det finnes fler enn 11 gode spillere her i verden! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Det finnes fler enn 11 gode spillere her i verden! 7215880[/snapback] Ja, og Chelsea har vel rundt 50 av dem? Da tenker jeg på spillere fra aller øverste hylle. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg blir irritert over alle Chelsea supporterne som bare svarer: "Ja men mange andre klubber som kjøper masse spillere og sånn da". UTROLIG at dere ikke forstår noe som er sagt til evig tid nå. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Jeg blir irritert over alle Chelsea supporterne som bare svarer: "Ja men mange andre klubber som kjøper masse spillere og sånn da". UTROLIG at dere ikke forstår noe som er sagt til evig tid nå. 7217308[/snapback] Dette er noe de vil forstå den dagen F.A får det som de vil. Da vil ikke klubber som Chelsea eksistere helt enkelt fordi de mest sannsynlig ikke vil få lisens til å spille i den gjeveste ligaen med det underskuddet de har. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Care på hvor mye penger Chelsea har? Ikke sikkert laget blir så MYE bedre med ørten stjerner som skal spille hele tiden. Se United, kan ikke si de har handlet så fryktelig mye i det siste. De ligger nå øverst, med 21 pluss mål, Chelsea med 12. Vinner Chelsea kampen så er de jo likt da men. Jeg er United fan til tuuuusen, men er litt lei av all whininga til Chelsea fans osv.. Tror ikke Chelsea ødelegger PL med å kjøpe mange stjerner, dette gjør slik at de andre klubbene satser mere, og blir bedre GOGO United ftw jajaja okoko0k000k! Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=9wNm0K2N_eQ Drogba ser man mange ganger i denne filmen, SCUMBAG! Ivorianeren har vært fenomenal for Chelsea i år, men har beholdt sin unike evne til hurtig rekonvalesens. I det ene øyeblikket ligger Drogba på bakken og vrir seg med «umenneskelige» smerter, før han som ved et mirakel er like sprek igjen i det neste. Et høydepunkt var da Drogba ble intervjuet av BBC etter en kamp mot Manchester City. - Noen ganger filmer jeg, noen ganger står jeg på beina, sa Drogba. - Så du innrømmer at du filmer? Synes du det er akseptabelt? spurte reporteren? - Jeg filmer ikke, svarte Drogba. Endret 4. november 2006 av brutti Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 http://www.youtube.com/watch?v=9wNm0K2N_eQ Drogba ser man mange ganger i denne filmen, SCUMBAG! Ivorianeren har vært fenomenal for Chelsea i år, men har beholdt sin unike evne til hurtig rekonvalesens. I det ene øyeblikket ligger Drogba på bakken og vrir seg med «umenneskelige» smerter, før han som ved et mirakel er like sprek igjen i det neste. Et høydepunkt var da Drogba ble intervjuet av BBC etter en kamp mot Manchester City. - Noen ganger filmer jeg, noen ganger står jeg på beina, sa Drogba. - Så du innrømmer at du filmer? Synes du det er akseptabelt? spurte reporteren? - Jeg filmer ikke, svarte Drogba. 7218284[/snapback] Haha du kom meg i forkjøpet med å poste denne. "Ai dånt daiv" Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 For en usympatisk tråd som jeg sier meg enig i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå