Leaf Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Kan ikke snart spillerne selv fatte det? Unge talenter som Kalou burde skjønne at det ikke er noe gunstik for en unggutt å dra til Chelsea.. De får bare god lønn, men blir ikke noe bedre på fotballbanen av å sitte på en benk! Liverpool er tingen! Lenke til kommentar
CSM Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Kan ikke snart spillerne selv fatte det? Unge talenter som Kalou burde skjønne at det ikke er noe gunstik for en unggutt å dra til Chelsea.. De får bare god lønn, men blir ikke noe bedre på fotballbanen av å sitte på en benk! Liverpool er tingen! 6191098[/snapback] de kjøper spillere, bruker dem i noen få kamper, så ender de i bolton eller blir solgt til ett annet land :!: ville heller sagt Arsenal faktisk eller Manchester United (gud vil tilgi meg) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Kom hjem fra danmark og får nyheten om at chelski har kjøpt sheva? Dette begynner å bli mer og mer tragisk. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Egentlig tror jeg skal bli litt morsomt og se han i Premier League. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. mai 2006 Del Skrevet 30. mai 2006 Egentlig tror jeg skal bli litt morsomt og se han i Premier League. 6198831[/snapback] Korrekt. Frode Øverlie om fotballfans og vinnerlag: :!: Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Pundus er bare helt konge Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Dere fikk Mikel, håper han og Shittu gir dere magesår Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. juni 2006 Del Skrevet 3. juni 2006 Og deeeeeeeeeeeeeer var et talent ødelagt. Var vel det allerede for e år siden, men nå skal Mikel være i en klubb han ikke får spille i! Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Chelsea kjøpte seg til seier. Fotball fungerer ikke sånn! Håper det går samme veien som Real Madrid. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Liverpool har heldigvis kjærligheten i klubben! Den får ingen ta ifra oss! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Chelsea kjøpte seg til seier. Fotball fungerer ikke sånn! 6249232[/snapback] Jo, det er akkurat slik fotball foregår. Bare se på Barcelona, Juventus, Milan, Manchester United, Arsenal og Liverpool. Man trenger faktisk ikke se lengre enn ned til Lillestrøm for å se de samme tendensene. Lenke til kommentar
OinkOink Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Har lillestrøm så mye penger da? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Chelsea kjøpte seg til seier. Fotball fungerer ikke sånn! 6249232[/snapback] Jo, det er akkurat slik fotball foregår. Bare se på Barcelona, Juventus, Milan, Manchester United, Arsenal og Liverpool. Man trenger faktisk ikke se lengre enn ned til Lillestrøm for å se de samme tendensene. 6249283[/snapback] Egentjente penger det gutten.. hihi :!: Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 (endret) Chelsea kjøpte seg til seier. Fotball fungerer ikke sånn! 6249232[/snapback] Jo, det er akkurat slik fotball foregår. Bare se på Barcelona, Juventus, Milan, Manchester United, Arsenal og Liverpool. Man trenger faktisk ikke se lengre enn ned til Lillestrøm for å se de samme tendensene. 6249283[/snapback] Egentjente penger det gutten.. hihi :!: 6249380[/snapback] Du lever i den troen? Juventus har Agnelli-familien og Milan har Berlusconi. De fleste klubber får kapital skutt inn av eierne. Liverpool søkte jo nettopp om mer penger for å bygge opp laget og investere i nytt stadium. Det var snakk om £ 160 mill, ikke småpenger for å si det slik. Man U er sikkert unntak med tanke på de enorme inntektene de har klart å tjent og Barca eies jo av medlemmene og har derfor trolig tjent opp pengene selv. Endret 5. juni 2006 av Snillingen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Chelsea kjøpte seg til seier. Fotball fungerer ikke sånn! 6249232[/snapback] Jo, det er akkurat slik fotball foregår. Bare se på Barcelona, Juventus, Milan, Manchester United, Arsenal og Liverpool. Man trenger faktisk ikke se lengre enn ned til Lillestrøm for å se de samme tendensene. 6249283[/snapback] Egentjente penger det gutten.. hihi :!: 6249380[/snapback] Du lever i den troen? Juventus har Agnelli-familien og Milan har Berlusconi. De fleste klubber får kapital skutt inn av eierne. Liverpool søkte jo nettopp om mer penger for å bygge opp laget og investere i nytt stadium. Det var snakk om £ 160 mill, ikke småpenger for å si det slik. Man U er sikkert unntak med tanke på de enorme inntektene de har klart å tjent og Barca eies jo av medlemmene og har derfor trolig tjent opp pengene selv. 6249719[/snapback] Kanskje enig i det. Men hva er vel egentlig DET i forhold til hvor mye penger Chelsea har fått? Nå er jeg lei av Chelsea supportere som kommer med det idiotiske svaret "alle andre bruker jo masse penger de og". Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Chelsea kjøpte seg til seier. Fotball fungerer ikke sånn! 6249232[/snapback] Jo, det er akkurat slik fotball foregår. Bare se på Barcelona, Juventus, Milan, Manchester United, Arsenal og Liverpool. Man trenger faktisk ikke se lengre enn ned til Lillestrøm for å se de samme tendensene. 6249283[/snapback] Egentjente penger det gutten.. hihi :!: 6249380[/snapback] Du lever i den troen? Juventus har Agnelli-familien og Milan har Berlusconi. De fleste klubber får kapital skutt inn av eierne. Liverpool søkte jo nettopp om mer penger for å bygge opp laget og investere i nytt stadium. Det var snakk om £ 160 mill, ikke småpenger for å si det slik. Man U er sikkert unntak med tanke på de enorme inntektene de har klart å tjent og Barca eies jo av medlemmene og har derfor trolig tjent opp pengene selv. 6249719[/snapback] Kanskje enig i det. Men hva er vel egentlig DET i forhold til hvor mye penger Chelsea har fått? Nå er jeg lei av Chelsea supportere som kommer med det idiotiske svaret "alle andre bruker jo masse penger de og". 6249809[/snapback] Men pengene til mange toppklubber er fortsatt ikke egentjente. At Chelsea har fått mye penger på kort tid har jeg aldri nektet for. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. juni 2006 Del Skrevet 5. juni 2006 Sa ikke at akkurat du har gjort det. Jeg fikk bare lyst til å nevne det. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Nå er jeg lei av Chelsea supportere som kommer med det idiotiske svaret "alle andre bruker jo masse penger de og". 6249809[/snapback] Idiotiske spørsmål fortjener idiotiske svar. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 6. juni 2006 Del Skrevet 6. juni 2006 Nå er jeg lei av Chelsea supportere som kommer med det idiotiske svaret "alle andre bruker jo masse penger de og". 6249809[/snapback] Idiotiske spørsmål fortjener idiotiske svar. 6252144[/snapback] Klubber bruker masse penger, Chelsea bruker like mye penger på 1 spiller. "Kjøper seg ikke til suksess", mener Mourinho. Er nødt å slenge med noen gjennomtenkte sitater fra mannen selv: De beste spillerne i verden vil ikke automatisk gjøre laget til verdens beste. En må jobbe hardt sammen for å få suksess, poengterer den frittalende manageren.Haha. Jeg kunne vunnet Premier League med det laget. :!: Jeg tror på det å det å hele tiden ha en tropp på 24 spillere - to like gode spillere i hver posisjon.Noe som vel sier sitt? At dere er stolt over dette laget. Jeg ler ikke mer, det er blitt alvorligere enn dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå