Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ja, vi hater Chelsea.

tor_erik

Anbefalte innlegg

United en klubb med sjel... jada... Ballack kunne blitt en legende der... Joda... Vi har et par strålende eksempler på hvordan fantastisk sir Alex Ferguson behandler sine bedre spillere. Stam og Beckham sendte han på dør. Fordi han kranglet med dem.

6155705[/snapback]

Nå er ikke Alex klubben heller da. Å et spørsmål, hvor mange legender har Chelsea? Jeg som United supporter har ikke hørt om en, men jeg vet i stort sett alle de andre store PL klubbene. Å ha kjøpt seg til Ligatrofeet skaper ikke historie, og klubben vil aldri bli nevnt blant de store som f.eks Real, Juve, United, AC milan og Liverpool. Ballack er en illojal og pengegrisk spiller, håper han råtner på benken i Chelsea siden de allerede har PL's beste midtbane.

Å hva så om han sendte dem på dør? Stam sin bok kunne forårsaket at klubben ble straffet av UEFA, skulle han bare godta det? Beckham, vel oppskrytt til de grader og etter min mening et godt salg. Ronaldo går han en høy gang i tillegg har han framtiden foran seg.

Ruud, vi har alle hørt hvorfor han ble sendt på dør. Det var ikke en krangel med Fergie, men med Ronaldo. Og de som så Boro kampen skjønner nok Fergie når vi selger han. Vel hva gjorde United i den perioden Ruud var benket? Ja akkurat spilte sesongens beste fotball.

Din spådom, vel hva baserer du den på? Årets kamper? Som viser at United, Chelsea og Liverpool er klart overlegne de andre lagene i PL.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er ikke Alex klubben heller da. Å et spørsmål, hvor mange legender har Chelsea? Jeg som United supporter har ikke hørt om en, men jeg vet i stort sett alle de andre store PL klubbene.

6156942[/snapback]

:roll:

Peter Osgood

Jimmy Greaves

Kerry Dixon

Dennis Wise

Gianfranco Zola

For å nevne noen.

Lenke til kommentar
Nå er ikke Alex klubben heller da. Å et spørsmål, hvor mange legender har Chelsea? Jeg som United supporter har ikke hørt om en, men jeg vet i stort sett alle de andre store PL klubbene.

6156942[/snapback]

Peter Osgood

Jimmy Greaves

Kerry Dixon

Dennis Wise

Gianfranco Zola

For å nevne noen.

6157041[/snapback]

Nr1 kan jeg være enig i. Men kan vel egentlig ikke måle seg med Sir Bobby, Dennis Law, George Best og Cantona for og nevne noen. Zola og Wise blir nok husket, men vil nok aldri gå i min bok eller andre supporteres bok som legender. For å bli en legende må du etter min mening ha vært helt spesiell eller gjort noe helt spesielt alla det solskjær gjorde.

edit: :roll::roll:

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Nr1 kan jeg være enig i. Men kan vel egentlig ikke måle seg med Sir Bobby, Dennis Law, George Best og Cantona for og nevne noen.  Zola og Wise blir nok husket, men vil nok aldri gå i min bok eller andre supporteres bok som legender. For å bli en legende må du etter min mening ha vært helt spesiell eller gjort noe helt spesielt alla det solskjær gjorde.

edit:  :roll:  :roll:

6157535[/snapback]

Please, Cantona kan gå å legge seg. Det eneste han vil bli husket for er å sparke ned tilskuere. :nei:

Lenke til kommentar
Nr1 kan jeg være enig i. Men kan vel egentlig ikke måle seg med Sir Bobby, Dennis Law, George Best og Cantona for og nevne noen.  Zola og Wise blir nok husket, men vil nok aldri gå i min bok eller andre supporteres bok som legender. For å bli en legende må du etter min mening ha vært helt spesiell eller gjort noe helt spesielt alla det solskjær gjorde.

edit:  :roll:  :roll:

6157535[/snapback]

Please, Cantona kan gå å legge seg. Det eneste han vil bli husket for er å sparke ned tilskuere. :nei:

6158332[/snapback]

Tilskuer, entall. Men selv du må jo innrømme at United faktisk har en rik historie og mange store spillere.

Lenke til kommentar
Tilskuer, entall.  Men selv du må jo innrømme at United faktisk har en rik historie og mange store spillere.

6159418[/snapback]

Det har jeg aldri sagt imot, men det betyr ikke at Chelsea ikke har det. Chelsea har bestandig levd i skyggen av de større klubbene (helt fram til 1996-1997). At noen ikke har tatt seg tid til å sette seg inn i andre klubbers historie får være deres problem, ikke mitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

6156942[/snapback]

Peter Osgood

Jimmy Greaves

Kerry Dixon

Dennis Wise

Gianfranco Zola

For å nevne noen.

6157041[/snapback]

erlend johnsen :tease:

Lenke til kommentar

6156942[/snapback]

Peter Osgood

Jimmy Greaves

Kerry Dixon

Dennis Wise

Gianfranco Zola

For å nevne noen.

6157041[/snapback]

6183598[/snapback]

Tore Andrè Flo :w00t:

Lenke til kommentar

6183598[/snapback]

Ja, han er nesten som en legende å regne. En av de beste forsvarsspillerne i Premier League de siste 20 årene, helt der oppe med Adams og Terry ( ;) ).

Player of the Year 1995.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

6183598[/snapback]

Ja, han er nesten som en legende å regne. En av de beste forsvarsspillerne i Premier League de siste 20 årene, helt der oppe med Adams og Terry ( ;) ).

Player of the Year 1995.

6184479[/snapback]

:ohmy: Mener du det LarsP? *Stramme alle musklene i kroppen mens jeg skriker inn i en pute*

Lo godt da han skulle bli den mesttjenende fotballspilleren. Verden er utrolig. Man tror man har sett det meste, men dette slår det at Chelsea hentet Ballack. :roll:

Lenke til kommentar

6183598[/snapback]

Player of the Year 1995.

6184479[/snapback]

:ohmy: Mener du det LarsP? *Stramme alle musklene i kroppen mens jeg skriker inn i en pute*

6185036[/snapback]

Han bare prøver og provosere håper jeg. Etter min mening hadde aldri Chelsea vært så solid bakover hvis de ikke hadde hatt makelele. Terry er god, men at han er en av de beste de siste 20 årene er vel litt drøyt.

Lenke til kommentar
må ha backup på alle plasser vet du  :ermm:

6189014[/snapback]

Backup for Backup'en begynner det vel og bli snart. Men de blir skremmende til neste år hvis de får Schevy. Nå må bare United rasle litt med sabelene og hente Gattuso eller Duscher, riquelme hadde vel heller ikke vært det verste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...