Gå til innhold

Ja, vi hater Chelsea.

tor_erik

Anbefalte innlegg

Som en trofast Chelsea supporter har jeg de siste tre årene ikke hørt noe annet enn at Chelsea mangler sjel og historie... Hvordan kan det være mulig å snakke slikt om et fantastisk fotball lag som Chelsea når det finnes slike svindle-klubber som juventus..!? Bestikkelser, uærlige overganger og planlagt doping.. Og dere ignorante United og Pool fans mener at Chelsea er så fæl pga en russer med mye penger...?

Har ikke juventus også handlet like mye som Chelsea? :roll: jaja

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som en trofast Chelsea supporter har jeg de siste tre årene ikke hørt noe annet enn at Chelsea mangler sjel og historie... Hvordan kan det være mulig å snakke slikt om et fantastisk fotball lag som Chelsea når det finnes slike svindle-klubber som juventus..!? Bestikkelser, uærlige overganger og planlagt doping.. Og dere ignorante United og Pool fans mener at Chelsea er så fæl pga en russer med mye penger...?

Har ikke juventus også handlet like mye som Chelsea? :roll:  jaja

6052283[/snapback]

Du mener chelsea kanskje ikke har gjort flere ting?

Lenke til kommentar

6052283[/snapback]

Får Chelsea mer sjel og historie bare fordi noen andre klubber er mer korrupt? Jeg mener ikke at Chelsea er fæl, alltid likt Chelsea. Det jeg ikke liker er pengegallopen de har satt igang, og at klubben drives av penger som ikke kommer fra fotballen. Det er ikke relatert med fotball en gang. I tillegg til at de kjøper inn spillere bare for at andre klubber ikke skal få dem, ikke prøv og benekt på dette punktet for det har vi sett såpass mange ganger at det ikke bare er inidsier lenger.

Å nei Juventus har ikke handlet like mye som Chelsea.

Lenke til kommentar

6052283[/snapback]

Får Chelsea mer sjel og historie bare fordi noen andre klubber er mer korrupt? Jeg mener ikke at Chelsea er fæl, alltid likt Chelsea. Det jeg ikke liker er pengegallopen de har satt igang, og at klubben drives av penger som ikke kommer fra fotballen. Det er ikke relatert med fotball en gang. I tillegg til at de kjøper inn spillere bare for at andre klubber ikke skal få dem, ikke prøv og benekt på dette punktet for det har vi sett såpass mange ganger at det ikke bare er inidsier lenger.

Å nei Juventus har ikke handlet like mye som Chelsea.

6053370[/snapback]

gi meg et eksempel på at Chelsea kjøpte en spiller bare fordi ingen andre skulle få han..

Lenke til kommentar
gi meg et eksempel på at Chelsea kjøpte en spiller bare fordi ingen andre skulle få han..

6053381[/snapback]

Duff og Robben? Begge var United lenge etter. Å Hva skulle Chelsea med to venstrevinger i omtrent samme alder? Vil du ha flere? Ok da, Essien. Hadde virkelig Chelsea bruk for en ny sentral midtbanespiller når de allerede hadde 5 gode nok for A-laget? I tillegg til at både Cole og Gudjohnsen kan spille der. Enda flere? Shaun Wright Phillips. Hvor mange kamper har han fått fra start? Kezman, fikk han noen gang sjansen? Å til sommeren kommer mest sannsynlig Ballack. Hvem skal han erstatte? Geremi? Makelele? Lampard? Essien? Cole? ja lista er lang over sentrale midtbanespillere i Chelsea. Tipper at de kaster seg etter Diarra snart å.

Du kan selvfølgelig avfeie dette som tull og nonsens.

Lenke til kommentar

6053381[/snapback]

Duff og Robben? Begge var United lenge etter. Å Hva skulle Chelsea med to venstrevinger i omtrent samme alder? Vil du ha flere? Ok da, Essien. Hadde virkelig Chelsea bruk for en ny sentral midtbanespiller når de allerede hadde 5 gode nok for A-laget? I tillegg til at både Cole og Gudjohnsen kan spille der. Enda flere? Shaun Wright Phillips. Hvor mange kamper har han fått fra start? Kezman, fikk han noen gang sjansen? Å til sommeren kommer mest sannsynlig Ballack. Hvem skal han erstatte? Geremi? Makelele? Lampard? Essien? Cole? ja lista er lang over sentrale midtbanespillere i Chelsea. Tipper at de kaster seg etter Diarra snart å.

6053563[/snapback]

"Don't hate the player, hate the game."

Et harry (men treffende) sitat, fra en dårlig film.

Endret av 2ern
Lenke til kommentar

6053381[/snapback]

6053563[/snapback]

"Don`t hate the player, hate the game."

Et harry (men treffende) sitat, fra en dårlig film.

6053602[/snapback]

Kanskje vi heller kan si:

"Don't hate the team, hate the owner"? :innocent:

Lenke til kommentar

6053381[/snapback]

6053563[/snapback]

Så Chelsea kjøpte dem bare fordi United var ute etter dem? Duff ble kjøpt ganske tidlig. United fikk ikke Robben pga. deres edle manager Sir Alex Fergusons griskhet og dumskap. Hadde United betalt det PSV ville, FØR Chelsea slengte seg inn i kampen, hadde United fått ham. Det samme fenomenet skjedde med Ronaldinho.

1. Geremi er forresten høyre ving.

2. Kezman fikk sjangsen under Ranieri, men missbrukte den.

3. Synes det er synd at SWP ikke spiller mer, en spiller med stort potensiale.

4. Jeg har heller ikke fått matematikken til å gå opp angående Ballack, men ønsker han velkommen som den glimrende fotballspilleren han er. Kanskje Makelele må vike plass. Hvem vet?

5. Alle storklubber med respekt for seg selv, har Diarra i kikkertsiktet.

Ikke for å gjennopta noen diskusjon med trangsynte fans fra andre rivaliserende klubber, men jeg må få minne dere på at Chelsea var et lag med stigende formkurve FØR Abramovich kom, de fikk bl. a 4. plassen foran Liverpool, og hadde på det tidspunkt Premier Leagues beste spisspar i Hassel og Guddy. Laget er selvfølgelig av en annen kvalitet i dag enn det var, men det var et par spillere der med stort potensiale, eks. Hasselbaink, Zenden, Grønkjær, Gudjohnsen, Lampard, Terry, Gallas, Cudicini, Forsell, C. Cole, Le Suxe osv....

Lenke til kommentar
Så Chelsea kjøpte dem bare fordi United var ute etter dem? Duff ble kjøpt ganske tidlig. United fikk ikke Robben pga. deres edle manager Sir Alex Fergusons griskhet og dumskap. Hadde United betalt det PSV ville, FØR Chelsea slengte seg inn i kampen, hadde United fått ham. Det samme fenomenet skjedde med Ronaldinho.

1. Geremi er forresten høyre ving.

2. Kezman fikk sjangsen under Ranieri, men missbrukte den.

3. Synes det er synd at SWP ikke spiller mer, en spiller med stort potensiale.

4. Jeg har heller ikke fått matematikken til å gå opp angående Ballack, men ønsker han velkommen som den glimrende fotballspilleren han er. Kanskje Makelele må vike plass. Hvem vet?

5. Alle storklubber med respekt for seg selv, har Diarra i kikkertsiktet.

Ikke for å gjennopta noen diskusjon med trangsynte fans fra andre rivaliserende klubber, men jeg må få minne dere på at Chelsea var et lag med stigende formkurve FØR Abramovich kom, de fikk bl. a 4. plassen foran Liverpool, og hadde på det tidspunkt Premier Leagues beste spisspar i Hassel og Guddy. Laget er selvfølgelig av en annen kvalitet i dag enn det var, men det var et par spillere der med stort potensiale, eks. Hasselbaink, Zenden, Grønkjær, Gudjohnsen, Lampard, Terry, Gallas, Cudicini, Forsell, C. Cole, Le Suxe osv....

6075231[/snapback]

1. Geremi har jeg aldri sett spille på høyre, trekker alltid inn sentralt. Jeg glemte forresten Maniche.

2. Kezman fikk aldri sjansen, i tillegg passer han ikke inn i Chelsea uansett. Et unødvendig kjøp.

3. Nok et unødvendig kjøp, denne gangen for og hindre at Arsenal fikk han.

4. Enkel matte, United trenger altså Chelsea kjøper og hindrer United i og få en spiller gratis. Makelele er en mye bedre defensiv spiller enn Ballack.

5. Med så mange midtbanespillere kan jeg ikke skjønne hvorfor.

Lampard, Terry og Cudicini er jeg enig i. Men Zenden, Forsell og Grønkjær har aldri vært god nok for en toppklubb. Å le Saux var vel 32, burde vel fått ut sitt potensiale. C.Cole, nok et bevis på at yngre spillere ikke får sjansen i Chelsea.

Hassel og Gudjohnsen beste spisspar? Tør jeg nevne Henry og Bergkamp? Å Ruud scoret jo like mange mål alene som Hassel og våre kjære Islending.

Lenke til kommentar
her var det ikke få kjøp som plannlegges...hmm..kjøperlag :roll: (hvis alle blir kjøpt da:P)

Liverpool's kjøpeliste

6096418[/snapback]

Husk at tre stykk skal selges...

6096693[/snapback]

du sier ikke det!! :ohmy: ...mener å huske at Chelsea solgte spillere når de kjøpte inn nye, men ble likevel kalt et kjøperlag..neinei..sikkert andre regler for Liverpool, siden folk ikke er redde for dem i serien.. ( og husk..hvor pengene kommer fra betyr ingenting nå..nå diskuterer vi om hvilket lag som er et kjøperlag og hvilke som ikke er)

Lenke til kommentar
her var det ikke få kjøp som plannlegges...hmm..kjøperlag :roll: (hvis alle blir kjøpt da:P)

Liverpool's kjøpeliste

6096418[/snapback]

Husk at tre stykk skal selges...

6096693[/snapback]

du sier ikke det!! :ohmy: ...mener å huske at Chelsea solgte spillere når de kjøpte inn nye, men ble likevel kalt et kjøperlag..neinei..sikkert andre regler for Liverpool, siden folk ikke er redde for dem i serien.. ( og husk..hvor pengene kommer fra betyr ingenting nå..nå diskuterer vi om hvilket lag som er et kjøperlag og hvilke som ikke er)

6096803[/snapback]

Liverpool kjøper fordi de trengs, Chelsea kjøpte fordi de andre laga trengte spillerne :shrug:

Lenke til kommentar
Ballack er vel mest sannsynlig klar for russerne, pressekonferanse imorgen leste jeg. Hvordan går det ann å synke så dypt? Hadde du valgt ManUtd så hadde du blitt en legende, men neida, her velger vi penger.

6100763[/snapback]

Han hadde vell blitt en enda større legende hvis han hadde gått til viking? :!:

Lenke til kommentar

United en klubb med sjel... jada... Ballack kunne blitt en legende der... Joda... Vi har et par strålende eksempler på hvordan fantastisk sir Alex Ferguson behandler sine bedre spillere. Stam og Beckham sendte han på dør. Fordi han kranglet med dem.

Han vraket også daværene toppscorer Van Nistelrooy i februar. Da hadde han allerede scoret 20 mål. Hvem i helvette benker toppscoreren sin? Rart Nistel ble forbanna? Saha er en middelmådig spiller i forhold.

Jeg ønsker forøvrig Van Nistelrooy velkommen i Chelsea, siden vi mangler en spiss av hans kaliber. Ferguson vil naturlig nok ikke selge han til en PL klubb, siden han er vel vitende om at Nistel glatt putter 25 mål i et hvilket som helst lag på en sesong, om han får spille nok kamper.

Jeg tror nok Ballack valgte rett klubb da han valgte Chelsea. Skal bli en fryd og se han og Lampard sammen på midten, men formasjonen må endres om Makelele fremdeles skal få spilletid.

Min spådom for neste år, er at United kommer til å slite med å få en CL plass. Liverpool blir bedre neste år, Arsenal blir bedre. Tottenham og Newcastle kommer også til å bli hevde seg neste sesong og Chelsea kommer selvfølgelig til å vinne for tredje år på rad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...