CSM Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) danielzu: Skjønner ingenting av hva du skriver her, alt er bare rot. Prøv å bruk "forhåndsvis", før du poster. Og en ting til, Liverpool er ikke europas beste lag, men gnål ivei likevel Endret 25. april 2006 av Saknet Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) danielzu: det er vel en grunn de ble kåret til europas beste lag? Den grunnen er en lang rekke tilfeldigheter vil jeg si. Du sa i tillegg at de kanskje var det beste laget i verden. Når jeg spurte hvorfor, så sa du det var fordi de hadde vunnet CL. Mitt spørsmål: Hvordan i all verden gjør det dem til verdens(smak på ordet "verden", det vil si _hele_ kloden vi bor på) beste fotballlag når det bare er lag fra europa som deltar i CL? Endret 25. april 2006 av SumSar Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 danielzu: det er vel en grunn de ble kåret til europas beste lag? Den grunnen er en lang rekke tilfeldigheter vil jeg si. Du sa i tillegg at de kanskje var det beste laget i verden. Når jeg spurte hvorfor, så sa du det var fordi de hadde vunnet CL. Mitt spørsmål: Hvordan i all verden gjør det dem til verdens(smak på ordet "verden", det vil si _hele_ kloden vi bor på) beste fotballlag når det bare er lag fra europa som deltar i CL? 5987808[/snapback] Ja, de tapte jo i VM for klubblag mot Santos. Santos er da verdens beste lag... joda. Tilfeldigheter avgjorde CL i fjor. Man skal ha flaks for å vinne en cup, noe FA Cup semifinalen mot Liverpool viste. Joe Cole burde ha puttet den gigantiske muligheten mot slutten. Menmen, ballen er rund og vi kan ikke vinne alt. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Var det ikke Sao Paulo som vant fotball vm for klubblag? Santos har vel ikke vært med der... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Det var vell en god porsjon flaks som var tilstede når liverpool van CL i fjor... Og nei, de vant ikke VM for klubblag - Tro meg eller ei, jeg er en trofast Liverpool-fan Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 danielzu: det er vel en grunn de ble kåret til europas beste lag? Den grunnen er en lang rekke tilfeldigheter vil jeg si. Du sa i tillegg at de kanskje var det beste laget i verden. Når jeg spurte hvorfor, så sa du det var fordi de hadde vunnet CL. Mitt spørsmål: Hvordan i all verden gjør det dem til verdens(smak på ordet "verden", det vil si _hele_ kloden vi bor på) beste fotballlag når det bare er lag fra europa som deltar i CL? 5987808[/snapback] Ja, de tapte jo i VM for klubblag mot Santos. Santos er da verdens beste lag... joda. Tilfeldigheter avgjorde CL i fjor. Man skal ha flaks for å vinne en cup, noe FA Cup semifinalen mot Liverpool viste. Joe Cole burde ha puttet den gigantiske muligheten mot slutten. Menmen, ballen er rund og vi kan ikke vinne alt. 5991275[/snapback] FA-Cup Semi'n var ikke flaks, det var ELENDIG spill av Chelsea Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 FA-Cup Semi'n var ikke flaks, det var ELENDIG spill av Chelsea 5992852[/snapback] Nettopp. Det er dette vi kaller flaks i turneringer. At det andre laget har en dårlig dag f.eks. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Eller bare at Lfc var bedre... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Du sa jo akkurat at Chelsea spilte elendig? Bestem deg gutt. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hater hater hater hater hater hater chelski... Kan ikke noen lage en egen liga for disse møkkete kjøpe-lagene, så kan de andre lagene som gjør dette ånkli ha det morro i sin liga.... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Vel, det er bare å utelukke Chelsea fra PL i tankene dine slik som jeg gjør. I mine tanker teller de ikke som et lag. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ikke her heller De spilte dog veldig bra i dag, uten at jeg bryr meg nevneverdig... Lenke til kommentar
Eirikk Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Og at de skada Rooney liker jeg enda dårligere... De gjorde det sikkert med vilje... Han stygge Mourinho som fant på det!! Faan ass! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Og at de skada Rooney liker jeg enda dårligere... De gjorde det sikkert med vilje... Han stygge Mourinho som fant på det!!Faan ass! 6011892[/snapback] Den kommentaren der var bare latterlig. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Var ingen stygg takling. Neppe planlagt. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Helt fair takling... Ræva kamp av united, eneste som var dårligere enn united var dommer Mike Dean. Sjeldent man ser så dårlig dømming i PL. David Elleray har fått en erstatter som PL's verste dommer. Må bare gratulere Chelsea med fabelaktig innsats, å berømme United, LFC og Arsenal for å være så naive at de kunne tro at de kunne matche Chelsea sin stall før sesongstart. Håper bare United kjøper minst 2 nye midtbaner til neste sesong, i tillegg til en ny høyreback. Gary Neville, du er ut. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Det er jo bare å ta 2.plassen som et gull... Glem Chelski... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Helt fair takling... Ræva kamp av united, eneste som var dårligere enn united var dommer Mike Dean. Sjeldent man ser så dårlig dømming i PL. David Elleray har fått en erstatter som PL's verste dommer. Må bare gratulere Chelsea med fabelaktig innsats, å berømme United, LFC og Arsenal for å være så naive at de kunne tro at de kunne matche Chelsea sin stall før sesongstart. Håper bare United kjøper minst 2 nye midtbaner til neste sesong, i tillegg til en ny høyreback. Gary Neville, du er ut. 6013510[/snapback] 2 nye midtbaner eller 2 nye midtbanespillere? Det er jo bare å ta 2.plassen som et gull... Glem Chelski... 6013647[/snapback] Det jeg har sagt hele tia. Chelsea teller ikke som noe lag. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Helt fair takling... Ræva kamp av united, eneste som var dårligere enn united var dommer Mike Dean. Sjeldent man ser så dårlig dømming i PL. David Elleray har fått en erstatter som PL's verste dommer. Må bare gratulere Chelsea med fabelaktig innsats, å berømme United, LFC og Arsenal for å være så naive at de kunne tro at de kunne matche Chelsea sin stall før sesongstart. Håper bare United kjøper minst 2 nye midtbaner til neste sesong, i tillegg til en ny høyreback. Gary Neville, du er ut. 6013510[/snapback] 2 nye midtbaner eller 2 nye midtbanespillere? Klokka var 5 på natta alright! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå