TomWhittaker Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Vel, gratulerer med gullet. I dag forsvann vel det siste håpet ManUtd hadde att. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Vel, gratulerer med gullet. 5925733[/snapback] Takk Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg tar ingenting for gitt. Det er fremdeles en teoretisk mulighet at gullet havner utenfor London. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Så lenge det finnes håp, er det en mulighet for at gullet IKKE havner i London, og at vi man utd fans får det som vi vil. Alle krysser fingrene for at gullet havner på Trafford<3 Endret 16. april 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 19. april 2006 Del Skrevet 19. april 2006 dokk kan få gullet, vi tar andreplassen..å da menne æ itj manU men liverpool selvsagt...det ekte og beste lage i england..if not the world men dokk taper nok om lørdan..liveerpool slår chelsea 2-1 i fa.semifinalen og vinner hele FA-cupen gerrard og fowler skårer-..mark my words Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 dokk kan få gullet, vi tar andreplassen..å da menne æ itj manU men liverpool selvsagt...det ekte og beste lage i england..if not the world men dokk taper nok om lørdan..liveerpool slår chelsea 2-1 i fa.semifinalen og vinner hele FA-cupen gerrard og fowler skårer-..mark my words 5952558[/snapback] Tror du virkelig Liverpool tar andre plassen? Stå på Lenke til kommentar
CSM Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 dokk kan få gullet, vi tar andreplassen..å da menne æ itj manU men liverpool selvsagt...det ekte og beste lage i england..if not the world men dokk taper nok om lørdan..liveerpool slår chelsea 2-1 i fa.semifinalen og vinner hele FA-cupen gerrard og fowler skårer-..mark my words 5952558[/snapback] Det beste laget i england, og kanskje i verden? ... i din verden kanskje :!: Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 dokk kan få gullet, vi tar andreplassen..å da menne æ itj manU men liverpool selvsagt...det ekte og beste lage i england..if not the world men dokk taper nok om lørdan..liveerpool slår chelsea 2-1 i fa.semifinalen og vinner hele FA-cupen gerrard og fowler skårer-..mark my words 5952558[/snapback] For det første, skriv norsk. For det andre. Beste lag i england, om ikke verden? Hahaha. Gi ét godt argument som støtter den påstanden. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 dokk kan få gullet, vi tar andreplassen..å da menne æ itj manU men liverpool selvsagt...det ekte og beste lage i england..if not the world men dokk taper nok om lørdan..liveerpool slår chelsea 2-1 i fa.semifinalen og vinner hele FA-cupen gerrard og fowler skårer-..mark my words 5952558[/snapback] Tror du virkelig Liverpool tar andre plassen? Stå på 5953079[/snapback] haha..det var jo folk som trodde at Manu kunne vinne, da er det ikke så dumt å tro at Liverpool tar andre plassen!! ..men den som vinner er best, og vinnerer var klar fra første stud av, CHELSEA!! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 dokk kan få gullet, vi tar andreplassen..å da menne æ itj manU men liverpool selvsagt...det ekte og beste lage i england..if not the world men dokk taper nok om lørdan..liveerpool slår chelsea 2-1 i fa.semifinalen og vinner hele FA-cupen gerrard og fowler skårer-..mark my words 5952558[/snapback] Tror du virkelig Liverpool tar andre plassen? Stå på 5953079[/snapback] haha..det var jo folk som trodde at Manu kunne vinne, da er det ikke så dumt å tro at Liverpool tar andre plassen!! ..men den som vinner er best, og vinnerer var klar fra første stud av, CHELSEA!! 5955475[/snapback] Vel, da var d faktisk en del runder igjen når vi hadde håpet. Nå er det 3 runder igjen, og for at liverpool skal greie det må United tape resten av kampene, og liverpool må vinne resten. Heia Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 dokk kan få gullet, vi tar andreplassen..å da menne æ itj manU men liverpool selvsagt...det ekte og beste lage i england..if not the world men dokk taper nok om lørdan..liveerpool slår chelsea 2-1 i fa.semifinalen og vinner hele FA-cupen gerrard og fowler skårer-..mark my words 5952558[/snapback] For det første, skriv norsk. For det andre. Beste lag i england, om ikke verden? Hahaha. Gi ét godt argument som støtter den påstanden. 5955126[/snapback] liverpool er best i europa fordi liverpool vant champions league, som er den gjeveste cupen i europa, og vinnerne i dennne cupen kåres til beste laget det`dette året...there u go Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 20. april 2006 Del Skrevet 20. april 2006 liverpool er best i europa fordi liverpool vant champions league, som er den gjeveste cupen i europa, og vinnerne i dennne cupen kåres til beste laget det`dette året...there u go 5958236[/snapback] Du er teit Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det er vel en liten forskjell mellom å bli kåret til europas beste lag, og å være europas beste lag. Lenke til kommentar
CSM Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Det er vel en liten forskjell mellom å bli kåret til europas beste lag, og å være europas beste lag. 5959338[/snapback] ja, åpenbart Liverpool er kanskje topp 25, men tviler på at noen kan hamle opp med Barcelona når de stiller toppet mannskap Kanskje Corinthians kan utfordre dem på verdensbasis, men vanskelig å vite. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Akkurat nå: 1. Barcelona 2. Milan 3. Chelsea 4. United 5. Arsenal Det er min mening _akkurat nå_ United og Arsenal har imponert mye i det siste. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) liverpool er best i europa fordi liverpool vant champions league, som er den gjeveste cupen i europa, og vinnerne i dennne cupen kåres til beste laget det`dette året...there u go 5958236[/snapback] Haha. Slenger meg på det som står under her jeg. Det er vel en liten forskjell mellom å bli kåret til europas beste lag, og å være europas beste lag. 5959338[/snapback] EDIT: By the way, champions league er en europacup. Det var vel et lag fra brasil(?) som vant det som er klubblagenes "VM"? Så hvis det er å vinne disse cup'ene som gjelder, er vel det laget som vant "VMet" verdens beste lag, og ikke det som vant Champions league. Endret 21. april 2006 av SumSar Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) liverpool er best i europa fordi liverpool vant champions league, som er den gjeveste cupen i europa, og vinnerne i dennne cupen kåres til beste laget det`dette året...there u go 5958236[/snapback] Haha. Slenger meg på det som står under her jeg. Det er vel en liten forskjell mellom å bli kåret til europas beste lag, og å være europas beste lag. 5959338[/snapback] EDIT: By the way, champions league er en europacup. Det var vel et lag fra brasil(?) som vant det som er klubblagenes "VM"? Så hvis det er å vinne disse cup'ene som gjelder, er vel det laget som vant "VMet" verdens beste lag, og ikke det som vant Champions league. 5962258[/snapback] Kan vell ikke gjøre annet enn å joine jeg og Man Utd<3 Endret 21. april 2006 av TeggY Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Siden jeg har vært Chelsea-supporter i 14 år så fant jeg ut at det var på tide med litt god gammeldags selvironi. Kjøpte nettopp følgende: I tillegg så kjøpte jeg den her: Endret 25. april 2006 av LarsP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 liverpool er best i europa fordi liverpool vant champions league, som er den gjeveste cupen i europa, og vinnerne i dennne cupen kåres til beste laget det`dette året...there u go 5958236[/snapback] Haha. Slenger meg på det som står under her jeg. Det er vel en liten forskjell mellom å bli kåret til europas beste lag, og å være europas beste lag. 5959338[/snapback] EDIT: By the way, champions league er en europacup. Det var vel et lag fra brasil(?) som vant det som er klubblagenes "VM"? Så hvis det er å vinne disse cup'ene som gjelder, er vel det laget som vant "VMet" verdens beste lag, og ikke det som vant Champions league. 5962258[/snapback] liverpool vant nu på fa-cupen,som æ sa,liverpool skoret to mål,som æ sa så d så det er vel en grunn de ble kåret til europas beste lag? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Når var det liverpool vant fa-cupen sa du? Endret 25. april 2006 av banansplitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå