Gå til innhold

Ja, vi hater Chelsea.


tor_erik

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater Man U... men likevel respekter jeg dem for de har faktisk bygde seg opp og tok gullene i velfortjent... Selv om det er 3 poeng eller 15poeng foran andre, men Chelsea? ikke faen.. Det er snakk om å vinne med fair måte.. Se på han trener til Chelsea.. Han bruker alt skitten triks han har.. Det er til å spy av

Lenke til kommentar
Jeg hater Man U... men likevel respekter jeg dem for de har faktisk bygde seg opp og tok gullene i velfortjent... Selv om det er 3 poeng eller 15poeng foran andre, men Chelsea? ikke faen.. Det er snakk om å vinne med fair måte.. Se på han trener til Chelsea.. Han bruker alt skitten triks han har.. Det er til å spy av

5769239[/snapback]

God dag, mann – økseskaft. Spørsmålet er om Chelsea ødelegger engelsk fotball.

Lenke til kommentar
Jeg ser at debattanten brutti gjentar påstanden om at Chelsea ødelegger engelsk fotball. Kan noen begrunne denne påstanden? Jeg har tidligere i tråden argumentert for det motsatte, uten noen respons.

5768684[/snapback]

 

Når det er penger som avgjør vilket lag som vinner er det faktisk noe som ødelegger. Om du nå skulle mene ja men det har ManU gjort gjennom alle år, så vil jeg si at det er feil. ManU har spilt seg til toppen, det har faktisk ikke Chelsea gjort.

Lenke til kommentar
Jeg ser at debattanten brutti gjentar påstanden om at Chelsea ødelegger engelsk fotball. Kan noen begrunne denne påstanden? Jeg har tidligere i tråden argumentert for det motsatte, uten noen respons.

5768684[/snapback]

 

Når det er penger som avgjør vilket lag som vinner er det faktisk noe som ødelegger. Om du nå skulle mene ja men det har ManU gjort gjennom alle år, så vil jeg si at det er feil. ManU har spilt seg til toppen, det har faktisk ikke Chelsea gjort.

5773776[/snapback]

 

enig..se på Arsenal.. har de kjøpt stjerner fra andre klubber? nei..de bygger opp folk og få dem å bli stjerne.. Feks Henry, Van Persie, Kolo toure, Fabregas,Ljungberg, Flamini osv... Før var de ingen ting.. men nu er de i toppen

Lenke til kommentar
Jeg ser at debattanten brutti gjentar påstanden om at Chelsea ødelegger engelsk fotball. Kan noen begrunne denne påstanden? Jeg har tidligere i tråden argumentert for det motsatte, uten noen respons.

5768684[/snapback]

 

Når det er penger som avgjør vilket lag som vinner er det faktisk noe som ødelegger. Om du nå skulle mene ja men det har ManU gjort gjennom alle år, så vil jeg si at det er feil. ManU har spilt seg til toppen, det har faktisk ikke Chelsea gjort.

5773776[/snapback]

 

starts 11'ern til Manu:

 

Van Nistelrooy- han ble bygd opp av Manu

 

Ferdinad- Bygd opp av Manu

 

C.Ronaldo- Bygd opp av Manu

 

Park- Bygd opp av Manu

 

Van der saar- Bygd opp av Manu

 

Rooney- Bygd opp av Manu

 

Vidic- Bygd opp av Manu

 

Evra - Bygd opp av Manu

 

Jaa..disse ble sikkert bygd opp av klubben Manu.. :no: ..men uansett..Manu har spilt seg til toppen? ehh...inegn lag kan være på toppen uten å spille..hvis noen av dere har fått med dere hva Lampard sa idag(elr igår) så vet dere til og med hva spillerne mener..( til de som ikke har fått med dere hva Lampard sa: skjekk Skysports)

Endret av mayoo89
Lenke til kommentar
Kan kanskje være enig i at Henry er en stjerne, men de andre du nevnte ville knapt fått fast på plass Newcastle. Arsenal har en middelmådig stall, men en god trener og relativt mye erfaring i laget å det er det som berger dem.

5775950[/snapback]

 

følger du med fotball i hele tatt? Arsenal har ikke en middelmådig stall, men mer som en forung (unge spillere=ustabil) stall... og de jeg nevnte er ikke dårlige.. synes du at Cesc er dårlig? Han ligger i toppen i PL når det er snakk om presis passing.. Kolo toure er en av de beste forsvar i PL..

Lenke til kommentar
følger du med fotball i hele tatt? Arsenal har ikke en middelmådig stall, men mer som en forung (unge spillere=ustabil) stall... og de jeg nevnte er ikke dårlige.. synes du at Cesc er dårlig? Han ligger i toppen i PL når det er snakk om  presis passing.. Kolo toure er en av de beste forsvar i PL..

5779504[/snapback]

Jeg sa at de ikke var stjerner. At Arsenal har en ung stall endrer ikke det faktum at akkurat nå er ikke de bedre enn muligens femte eller sjette i PL. Om jeg følger med på fotball vel, jeg vet hvertfall hvor Arsenal ligger på tabellen noe du sliter med og innse.

 

mayo: herrejesus mann, vi snakker om å ha bygd opp en økonomi og et lag over flere år gjennom fotballen. At united kjøper som alle andre klubber er ikke det vi diskuterer. Vi snakker om at penger fra en investor har hatt så stor innvirkning på resultater, å at Chelsea har penger nok til og kynisk styre overgangsmarkedet. Selvfølgelig all ære til Jose for og ha dannet et lag av alt, men uten penger tjent på andre ting enn gjennom fotball og klubben vil de aldri vært på toppen.

Lenke til kommentar

Jeg skal ærlig innrømme at jeg tror United vinner PL 2006. Kall meg hva faen du vil, men Chelsea er i dårlig form for tiden, Mourinho klager på alt og alle, spillerne er frustrerte. Jeg tror lett Chelsea kan gi bort 6 poeng på noen av de neste kampene og dermed venter det en finale mellom Chelsea og United i nest siste kamp.

Lenke til kommentar
Jeg skal ærlig innrømme at jeg tror United vinner PL 2006. Kall meg hva faen du vil, men Chelsea er i dårlig form for tiden, Mourinho klager på alt og alle, spillerne er frustrerte. Jeg tror lett Chelsea kan gi bort 6 poeng på noen av de neste kampene og dermed venter det en finale mellom Chelsea og United i nest siste kamp.

5780531[/snapback]

Jeg har håpet enda! Men vi har enda Arsenal og Boro igjen, begge lag som united sliter litt med. I tillegg kommer Birmingham nå til helga. Bare troppen ikke får flere skader og Ronaldo, Saha og Rooney fortsetter med det gode spillet tror jeg vi har en sjanse.

 

Men Chelsea styrer fortsatt alt, blir nok mye kynisk spill fra Jose sin side. Overlater ikke mye til tilfeldighetene den mannen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...