Fat_ASS Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Noen som har playlisten til "jentefest svenske partyhits" ? finner den ikke på nette noen plass... Er en velidig bra sang på den som de reklamerer for på tv`en som jeg vil ha... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Gå på en lokal musikk-sjappe som selger cd'en og se. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tror du ikke de som jobber der merker at du står å skriver ned hvordan sanger som er på cden? Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Gå på en lokal musikk-sjappe som selger cd'en og se. wink.gif ja har tenkt på det...men det innebærer jo at jeg må dra helt ned t byen... også ville jeg helst høre sangen i dag da jeg synes den er så bra... så vis noen hadde hatt playlisten som de kunne lagt ut her slik at jeg kunne finne sangen å laste den ned via itunes så hadde jo det bare vært best...=) Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Tror du ikke de som jobber der merker at du står å skriver ned hvordan sanger som er på cden? tongue.gif Hørt om mobil kamera?? har gjort det mange ganger...ingen som har merket noe.. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Noen som har playlisten til "jentefest svenske partyhits" ? finner den ikke på nette noen plass... Er en velidig bra sang på den som de reklamerer for på tv`en som jeg vil ha... Det heter spilleliste fra nå av. MediaMonkey finnes nå snart på norsk! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Det heter spilleliste fra nå av. MediaMonkey finnes nå snart på norsk! harhar.gif okei... hva er mediamonkey egentlig?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 En musikk avspiller, noe ala winamp som Dell_9200 reklamerer for over hele forumet. + Han driver å oversetter programmet til norsk for øyeblikket. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 En musikk avspiller, noe ala winamp som Dell_9200 reklamerer for over hele forumet. + Han driver å oversetter programmet til norsk for øyeblikket. Ikke hele forumet... Bare alle poster som spør slik "Hvilken plugin kan jeg bruke for å få ditt til" og "Hvordan kan jeg legge til mp3'er uten å kopiere de til iTunes sin egen mappe for musikk?"... Valget er ditt, men det var kanskje litt offtopic ja... Kos fra deres venn Dell_9200 Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 er nok trofast tilhenger av winamp å har vært det siden jeg fikk min første pc (486 DX2) som riktignok var veldig dårlig når jeg fikk den men den klarte nå å kjøre winamp forde... Lenke til kommentar
iMono Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 er nok trofast tilhenger av winamp å har vært det siden jeg fikk min første pc (486 DX2) som riktignok var veldig dårlig når jeg fikk den men den klarte nå å kjøre winamp forde... Som avspiller, er Winamp 2.xx konge... Men der stopper det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå