kakemannen Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 min første post her i hw eg har følgande ting i min boks AMD 3000+, med andre ord 1,8, for å vere heilt nøyaktig 1808.33 mhz Abit AN8 SLI minne er kingston ValueRam pc3200 2stk.( 400mhz) treng dykk meir info, sidan det er overklokking, og eg kan øydelegge CPU'en osv. skal eg skaffe dykk all info dykk treng CPU med standard vifte (BOXED) er det beitre og vente nogen veke med å overklokke ein CPU, eg har høyrt det eg har ikkje pengar nokk til nye komponenter, so eg må ha delane som er oppom Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 anbefaler deg å lese denne tråden: Velkommen til den store ASUS A8N SLI tråden i første post finner du en rask liten klokkeguide... ...ellers så finner du mye nyttig info i overklokkingsforumet! lykke til! Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 anbefaler deg å lese denne tråden: Velkommen til den store ASUS A8N SLI tråden i første post finner du en rask liten klokkeguide... ...ellers så finner du mye nyttig info i overklokkingsforumet! lykke til! I'll second all that! Velkommen til forumet (selv om jeg ikke liker dialekter ) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Velkommen til forumet (selv om jeg ikke liker dialekter ) dialekter?!?! det der er nynorsk!! Lenke til kommentar
kakemannen Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Om du ikke får systemet stabilt på dette kan du prøve med 1,5Volt, men da MÅdu ha god kjøling sitat fra DEN STORE ASUS A8N SLI TRÅDEN eg skal da stoppe på 1,5 volt, eg lagar nokon notater på ka eg må huske når eg skal fare inn i BIOS so no står der i min notat blokk, stopp ved 1,5 volt noko meir eg bør huske? skal ikkje ekstrem overklokke berre litt Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Ontopic: Det ble litt Off-topic nå. Dere som skal fortsette å diskutere får gjøre det. Endret 2. oktober 2005 av Espen54 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 klokk i små steg, og test med benchmark-program underveis... ...superpi er greit for å se at ytelsen går rett vei... det er lurt å ha et program som bruker cpu 100% overtid, slik at du kan sjekke tempen under load...hold deg unna 60 grader! Lenke til kommentar
kakemannen Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 eyh, eg fann eit program som heiter clockgen, kan eg overklokke med det, kan nokon hjelpe meg å broke det? nokon retta meg til ein tråd som heite DEN STORE ASUS A8N SLI TRÅDEN har dere på dykk brillene dykkar, eg har ABIT AN8 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 nokon retta meg til ein tråd som heite DEN STORE ASUS A8N SLI TRÅDEN har dere på dykk brillene dykkar, eg har ABIT AN8 har nok ikke brillene på nei! men, guiden der kan kanskje brukes på andre kort også! forøvrig klokker jeg alltid i bios selv... Lenke til kommentar
kakemannen Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 det clockgen ser ut som noge for meg, noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 det clockgen ser ut som noge for meg, noen som kan hjelpe meg Personlig må jeg bare si: Dersom du må be om hjelp til selvforklarende program.. så bør du la være å overklokke.. "Google-It"... Les klokkeguiden du har fått link til.. samt klokkeguiden i overklokking-forumet. Når du så har ett konkret problem.. kan du først: "Google-It".. Så kan du sjekke forum-sidene til Abit (mange fine tips der).. Så kan det hende at noen her har tips til akkurat ditt oppsett... Kingston ValueRam er ikke det beste valget for en som skal klokke forøvrig.. Lykke til!.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå