Cypres Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Heisann!!! Til dere som leste mitt forrige innlegg om Windows XP og Shutdown problemer!!! Billion har nå kommet med nye drivere til sine ISDN kort og disse retter på dette problemet!!! PÅ TIDE, men bedre sent enn aldri!!! Lenke til kommentar
Meg Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 AAAAAHHHHH!!! Takker!! Har nettopp modda ei maskin med Asus A7A266, Duron 950, WinXP og greier. Så måtte gubben ha seg nytt ISDN kort siden det gamle gikk på ISA slot. Bestilte dette Billion kortet, siden det var så billig (fyren er spenn klar til ADSL, men han må jo ha oppkobling i mellomtiden). Sjekka først om det var WinXP drivere til kortet. Joda. Så bestiller jeg dritten, mekker ei stønn på egen maskin, og leser til min forferdelse ditt hjertesukk om detta kortet. Du har nettopp berga både mitt liv og mitt rennomè!! Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. desember 2001 Del Skrevet 1. desember 2001 Sjekk denne: http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=312 Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå