--HELLAND-- Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Jeg skrur på pc'n, og alt funker fint, men etter to timer ca mister jeg all lyd. Kjører Windows Xp, Asus P4S800 HK, Seagate 200gb HDD, Maxtor 80gb HDD, Intel Pentium 4 2.6 ghz, Geforce FX5200, ASUS CD-ROM drive, Philips DVD-ROM, bZerk 500w PSU, 2stk Micron Tech. 8VDDT6464AG-335DB 512 RAM brikker. Må også legge til att lyden forsvinner både om jeg bruker USB headset, vanlig headset, eller pc høgtalere. Det skjer også ofte att hele maskinen henger seg opp. Kan dette ha noen sammenheng, og hva er det egentlig som er problemet? Har reformatert, og scannet virus/spyware/adware osv. men uten noe resultat. Jeg tror det kom etter att jeg satte i mer RAM, men dette kan jeg ikke svatre sikkert på. (Har prøvd å fjerne en Ram-brikke men uten hell ) Håper på svar snarest mulig, siden jeg skal arrangere diskotek på Fredag neste uke... Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 jeg hadde noe lignende problem her for noen årsiden, da var det en IRQ-konflikt, den løste seg da jeg tok ut et TV-inn kort jeg hadde stående i pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå