Rayline TWB Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Har et par ørepropper til min iRiver mp3-spiller. Har mistet den ene pads'en (beskyttelsen), og lurer på om det finnes slike i løs vekt (eller i pakker) som man kan få kjøpt uten å kjøpe helt nye ørepropper. Noen som vet? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Ingen som har noe å komme med på dette......?? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Kontaktet produsenten av øreproppene? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Nei, riktignok ikke - det er iRiver....... Tenkte kanskje at slikt var å få tak i på en lett måte på noen webshopper her i landet. Det er sikkert ikke få som mister/sliter ut slike......? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Nei, riktignok ikke - det er iRiver.......Tenkte kanskje at slikt var å få tak i på en lett måte på noen webshopper her i landet. Det er sikkert ikke få som mister/sliter ut slike......? Maile iriver og spørre hvem som har produsert dem? Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 På min lokale elkjøp så selger de iallefall det i løsvekt. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) På min lokale elkjøp så selger de iallefall det i løsvekt. Aiaiai - og det er hvor? EDIT: Kongsberg - så det nå........:-) Endret 4. oktober 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. oktober 2005 Del Skrevet 20. oktober 2005 Eller Clas ohlson overalt i landet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå