Gå til innhold

Er det flere enn meg som venter på GT legends ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillt mye GTR på lan og blir nok også endel GT legends på lan etter at det har kommet ut, men er ikke en av topptitlene som jeg gleder meg mest til.

Forsåvidt så har jeg hatt lite/ingen problemer med GTR, eneste er at det er kjipt uten AI biler i multiplayer,

Lenke til kommentar

Merker her at det er sinnsykt FPS dropp til tider, men ellers har jeg ikke hatt noen problemer. FPS dropp dukket opp etter oppdateringen til GTR.

Forøvrig syns jeg det er ett meget bra spill, men det krever at man har ratt/pedaler.

Jeg for min del er ihvertfall veldig spent på gt legends, og gleder meg som en unge.

Lenke til kommentar
Har prøvd demoen og kommer ikke til å kjøpe det. Hadde store forhåpninger, men det var så merkelig følelse når man kjørte.

Mulig de har forbedret det da til utgivelsen.

Håper multiplayer delen er bedre enn GTR sin ihvertfal.

Er enig med deg i den påstanden. Av og til føltes det som om bilen var limt til asfalten, men andre ganger mer som den bare fløy over den og rett frem :\

Ikke kom å si at jeg ikke har spilt sim-racing spill før. Har spilt Nascar Racing 2003 of Live For Speed S2 så kan litt. ;) Har jo aldri kjørt racerbil i virekligheten så vet ikke åssen den handeler. Men føler at GTR og GT Legends har tendens til å virke som om bilen er ustabil, vet aldri når det går til helvete liksom, hehe.

Like mer Live For Speed hvor man vet hvordan bilen fungerer og hvordan den oppfører seg på veien , men men, smak å behag :)

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Nå har jeg kommet hjem fra jobb, og gjett hva som ventet på meg i postkassen i dag :love: GT-legends :dribble:

Nå skal jeg mekke litt pc her en stund, må sette inn en dvd-rom i maskinen min, siden jeg akkurat nå har kun en cd-rom. (må hente fra maskinen til samboeren min, men hysj, ikke si noe til henne...)

Regner med at jeg skal ha fått tid til å ta noen testrunder i løpet av ettermiddagen, og skal komme tilbake etterhvert med en aldri så liten rapport.

Lenke til kommentar

(blir for dumt å redigere en post som er to timer gammel, så jeg poster heller her)

Nå har jeg kjørt mini'en for ett par runder, og selve spillet virker kanskje litt mer "arcade" kontra gtr.

Når det er sagt, så kan jeg jo nevne at jeg ikke under noen omstendighet har fått satt meg noe særlig inn i alle innstillingene, og har ei hellert fått testet flere vanskelighetsgrader på spillet.

Grafikken virker veldig bra, men det var litt vel lite Force i force feedback'en syns jeg, men tipper det er en liten justering, så slår det hardt tilbake.

Virker og som at man er nødt til å kjøre seg oppover i systemet for å skaffe seg penger til biler, og det er jo ett lite pluss, syns ihvertfall jeg.

Men, hva gjør jeg her da ? Har da vel ikke tid til å sitte å poste på ett forum, når det er milevis med nye veier å prøve ut i GT - legends :p

Lenke til kommentar

Ahhh fikk endelig GTL idag og så langt virker det meget bra!

Synes kjørefølelsen er helt konge og man kan kontrollere sladder ganske så lett :thumbup:

Har lagt ut en 20MB stor video fra et løp jeg vant mot AI'en før idag. Jeg kjører den rød Alfa Romeo GTA'en og AI'en er på Pro. 5 runder og hele løpet varer i ca 4min og 40sek. Fikk ikke fanget opp lyden fra spillet så jeg måtte legge noe musikk over. http://www.sirviper.com/gtl/GTL.wmv

Har også lagt ut en god del screenshots http://www.sirviper.com/gtl/

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Nå har jeg fått litt fartstid med GTL, og må si at jeg er relativt fornøyd med spillet, absolutt verd pengene.

Har plenty av tid om dagene for tiden, så jeg regner med at jeg spiller meg gjennom det på de enkleste nivåene først, så blir det kamping om gullmedaljer etterhvert :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...