chase Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 hei jeg sitter her og venter på deler til pcen mens jeg tenker på å lakkere keyboardet mitt og MX'en min. Noen som vet om det gåran å lakke mx518? Da tenker jeg i hovedsak på det som ser ut som om det er bulket. Jeg tenkte muligens at det gikk an å ta av det dekselet og lakke det. Keyboardet har jeg sjekket og det går an å lakkere. på forhånd takk mvh peaTy Lenke til kommentar
chase Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 her er et bile av tastaturet. det er blått lys på det men det er ikke på her.. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Så vidt jeg vet går det ann å ta av dekselet på MX518, det går iallefall på MX510. Du kan jo bare skru opp å se, da. Og så kan du skru ut lodda i samme slengen. Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Hvis du skrur den opp: Pass på alle fjærer og dingsebomser ved rullehjulet... Datt av ei fjør hos meg, men fikk heldigvis satt den rett på (tror jeg ) EDIT: En bokstav feil, gitt.. Endret 7. oktober 2005 av Trussl Lenke til kommentar
Gæffy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Men. Knappene er jo "fast" i hele dekslet. Så når du trykker så bøyes jo den "plata". Å da vil jo lakken sprikke/flasse av? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) nope, musa er den samme som mx510 bare noe fårbredringer på den optiske siden ! den er enkel å ta av deksle på, tre skruer, to oppe en nede ! de er gjømt under et klistre merke, med et lite x bare putt skrutrekkern inn der ! men hva er pointe med å lakke ? musa er jo drit stilig, å du vill alderig få til et så bra resultat med hendene dine ! nærmere tvært imot ! men jeg skal ikke avgjøre dine valg ! lykke til i allefall Endret 9. oktober 2005 av Damination Lenke til kommentar
Gæffy Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 nope, musa er den samme som mx510 bare noe fårbredringer på den optiske siden ! den er enkel å ta av deksle på, tre skruer, to oppe en nede ! de er gjømt under et klistre merke, med et lite x bare putt skrutrekkern inn der ! men hva er pointe med å lakke ? musa er jo drit stilig, å du vill alderig få til et så bra resultat med hendene dine ! nærmere tvært imot ! men jeg skal ikke avgjøre dine valg ! lykke til i allefall Tror du missforsto meg. Jeg mente at hvis du HADDE lakkert den, og trykka ned knappene, så ville lakken da flasse av osv? Lenke til kommentar
Damination Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ehe menneh det er derfor du burde styre unna lakkingen ! tror ikke det skal være noe fare men hadde det vært meg så hadde jeg styrt unna ! Lenke til kommentar
chase Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2005 ja ok så en som lakket mx1000 og det var rååtøft...men jeg tror jeg holder meg unna lakkering på mus og kankskje tast og.. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Funker tastaturet bra ? tenkte jeg sku kjøpe sånn hva mener du med at lyset ikke er på. Kan man sku det på når man vil eller ? Lenke til kommentar
chase Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 det jeg mener er at det er lys på det.. jeg kjøpte det i danmark så det er nok litt vanskelig å få tak i her i norge... men der er lyset.... funker bra ja.. kjempefornøyd.. Mvh Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 De har noe av det samme tastaturet på microplex og shg Lenke til kommentar
chase Skrevet 16. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2005 nja kan virke samme bare at mitt er laptop taster på.... helt vidunderlig å skrive på.... mvh Petter Lenke til kommentar
Audi247 Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 lakkering av deler som ofte er i fysisk kontakt er ikke noe god kombinasjon... Deler som plastikken på musa er oftre støpt i den fargen som den skal være.. lakken vil "slites" vekk og bli matt kort tid etter den er blitt lakkert, så dekke anbefaler jeg ikke vertfall Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Hvis du skal lakke musen ville jeg ha pusset den ned først så lakken sitter bedre.. Lenke til kommentar
larswey Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 ta av "lokket" på musen, puss med grovt sandpapir->lakker 2-3 tynne lag med den fargen du vil ha-> så kan du lakkere 1-2 lag med klarlakk. da skal det se fint ut + det skal være slitesterkt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. oktober 2005 Del Skrevet 29. oktober 2005 http://case-mods.linear1.org/category/painting/ Kjøp både tynn og tykk maskeringsteip! Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Dette skal gå. Crimson sky hos www.thebestcasescenario.com har gjort dette. http://www.thebestcasescenario.com/forum/s...77&postcount=22 Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2005 hehe det er akkurat der jeg har fått ideen fra... men tviler på at jeg virkelig kommer til å gjøre det.. kan fort bli dårlig eller bli slitt lett vekk... mvh Petter Lenke til kommentar
jackjonsson Skrevet 30. oktober 2005 Del Skrevet 30. oktober 2005 Hmm.. hva med å ta med "dekslet" (da mener jeg knappene og det de sitter fast i) til en reklameprodusent e.l. og få laget et helt nytt grafisk utseende til musa? De kan skrive ut et slikt grafisk "klistremerke" i rett fasong slik at det bare er å klistre rett på. Da blir det iallefall slitesterkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå