Gå til innhold

lakkering av mx518

Anbefalte innlegg

hei

jeg sitter her og venter på deler til pcen mens jeg tenker på å lakkere keyboardet mitt

og MX'en min. Noen som vet om det gåran å lakke mx518? Da tenker jeg i hovedsak på det som ser ut som om det er bulket. Jeg tenkte muligens at det gikk an å ta av det dekselet og lakke det. Keyboardet har jeg sjekket og det går an å lakkere.

på forhånd takk

mvh peaTy

post-226-1128265296_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nope, musa er den samme som mx510 bare noe fårbredringer på den optiske siden ! den er enkel å ta av deksle på, tre skruer, to oppe en nede !

de er gjømt under et klistre merke, med et lite x bare putt skrutrekkern inn der !

men hva er pointe med å lakke ? musa er jo drit stilig, å du vill alderig få til et så bra resultat med hendene dine ! nærmere tvært imot ! men jeg skal ikke avgjøre dine valg ! lykke til i allefall :thumbup:

Endret av Damination
Lenke til kommentar
nope, musa er den samme som mx510 bare noe fårbredringer på den optiske siden ! den er enkel å ta av deksle på, tre skruer, to oppe en nede !

de er gjømt under et klistre merke, med et lite x bare putt skrutrekkern inn der !

men hva er pointe med å lakke ? musa er jo drit stilig, å du vill alderig få til et så bra resultat med hendene dine ! nærmere tvært imot ! men jeg skal ikke avgjøre dine valg ! lykke til i allefall :thumbup:

Tror du missforsto meg. :p Jeg mente at hvis du HADDE lakkert den, og trykka ned knappene, så ville lakken da flasse av osv? :dontgetit:

Lenke til kommentar

lakkering av deler som ofte er i fysisk kontakt er ikke noe god kombinasjon... Deler som plastikken på musa er oftre støpt i den fargen som den skal være.. lakken vil "slites" vekk og bli matt kort tid etter den er blitt lakkert, så dekke anbefaler jeg ikke vertfall :nei:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hmm.. hva med å ta med "dekslet" (da mener jeg knappene og det de sitter fast i) til en reklameprodusent e.l. og få laget et helt nytt grafisk utseende til musa? De kan skrive ut et slikt grafisk "klistremerke" i rett fasong slik at det bare er å klistre rett på. Da blir det iallefall slitesterkt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...