Koffert Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ja, dette er som dere ser en tråd for all slags mulige kjerringråd. Kom med råd og oppskrifter som kan løse vanlige folks hverdagsproblemer. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Sugemerker kan ein fjerne med tannkrem. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Mot kvalme: *Én spiseskje cognac. *Én spiseskje ingefær i et glass vann. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Beste metoden for å få bort vorter er med Hai Olje. Tar 1 dag til 2 uker å få vekk vorter med det. Ting du får kjøpt i apoteket og / eller å gå til legen å ise gjør det bare værre.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Svidd mat er bra for sangstemmen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Trenger råd mot fyllesyke, altså når jeg har fått syken og ikke ting jeg må tenke på før/under jeg drikker. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Fyllesyke: Spis bananer, tomater og drikk masse vann. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Ikke kjør med traktor i grustaket, så du velter: Lenke til kommentar
RAM Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Mot kvalme: *Én spiseskje cognac. *Én spiseskje ingefær i et glass vann. Cola med lite kullsyre hjelper også godt mot kvalme, og man slipper å bli beruset som man blir av cognac. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vet ikke om det var ironi, men Cola med lite kullsyre lager kvalme. Lenke til kommentar
RAM Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vet ikke om det var ironi, men Cola med lite kullsyre lager kvalme. Til meg så forebygger og lindrer Cola kvalme. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Vet ikke om det var ironi, men Cola med lite kullsyre lager kvalme. Til meg så forebygger og lindrer Cola kvalme. Meg også!=) Husker det var det jeg drakk når jeg var kvalm før, men nå bare legger jeg meg ned om jeg blir kvalm. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Cola lindrer kvalme. Eod. Har du munnsår, dypp en q-tip i sitronsaft og legg det på såret. Svir som faen, men munnsåret slutter å plage deg umiddelbart. Vondt skal vondt fordrive. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Cola lindrer kvalme. Eod. det gjør det så absolutt ikke. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Halvdåven cola hjelper mot kvalme. husker jeg fikk det når jeg var mindre. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Har du munnsår, dypp en q-tip i sitronsaft og legg det på såret. Svir som faen, men munnsåret slutter å plage deg umiddelbart. Vondt skal vondt fordrive. Hjelper ikke mye når du er hyperallergisk mot sitron-syre Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 enklese måten av å få fekk kjærlighets sorg er å legge seg Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Når du skal skjære i din egen finger for å ta ut en flis skal du sette en gummistrikk på FØR du begynner. Husk å ta den vekk rimelig fort da fingeren kan gå offline i noen dager. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Når du skal skjære i din egen finger for å ta ut en flis skal du sette en gummistrikk på FØR du begynner. Husk å ta den vekk rimelig fort da fingeren kan gå offline i noen dager. Hvis du har den på alt for lenge kan du òg miste kontakt med supporten. =/ Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 denne tråden kan virkelig bli nyttig en dag så jeg henger meg på denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå