intelli-musa Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hei. Jeg sitter også og lurer på om jeg skal kjøpe meg en PSP. men Hvordan er det med avspilling av filmer? har en masse divx-filmer, kan de spilles direkte ved å overføres til minnekortet(må selvsagt kjøpe større minnekort), eller må det gjøres noe med de? hva er mpeg 4? Og nettleseren, det eneste er at den ikke takler flash?takler den alt annet av vanlige sider? Linker til disse homebrew-greiene?utvalg av programvare? Endret 8. oktober 2005 av intelli-musa Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Vallhall : Jeg mener du får en bedre filmopplevelse ut fra en portabel dvd spiller med skikkelig skjerm (stor og skrap) enn det du får ut fra en PSP. Mobilfriken : Versjon 2.1 setter en stopper for homebrew. 2.0 gjorde i sin tid dette ,men har nylig blitt "hacked", dette muliggjør nedgradering til versjon 1.5. Versjon 1.5 "støtter" homebrew fullt ut. Versjon 2.0 kan nedgraderes til 1.5, og støtter på denne måten homebrew. Versjon 2.1 støtter overhodet ikke homebrew (så lenge det varer) PSP har skarpere skjerm enn de fleste bærbare dvd spillere, og det er foreløbig ingen FW som heter 2.1, 2.01 finnes derimot Lenke til kommentar
Panic Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 (endret) Hei.Jeg sitter også og lurer på om jeg skal kjøpe meg en PSP. men Hvordan er det med avspilling av filmer? har en masse divx-filmer, kan de spilles direkte ved å overføres til minnekortet(må selvsagt kjøpe større minnekort), eller må det gjøres noe med de? hva er mpeg 4? Og nettleseren, det eneste er at den ikke takler flash?takler den alt annet av vanlige sider? Linker til disse homebrew-greiene?utvalg av programvare? Lurer også på om jeg skal kjøpe meg PSP. Eller lurer vel egentlig ikke på det lenger. Skal ha. mpeg-4 er samme komprimerte formatet som en bruker for å spille av video på mobiltelefoner. Så viss du komprimerer divx filmene til mpeg-4 format så skal det vel være mulig å bare legge det inn på minnekortet og spille av. Kvaliteten på filmene og størrelsen blir selfølgelig dårligere og mindre. Jeg vet ikke om PSP'en kan spille av divx formatet og andre format, men det vet sikkert andre som har en PSP. Endret 8. oktober 2005 av Mobilfriken Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hehe. SKal ha meg en sånn en til Jul. Gleder meg. Selfølgelig med 1gb minne, så jeg kan ha filmer og sanger innpå den. Super dupert hvis man sitter på bussen, og kun idioter ved siden av deg. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hei.Jeg sitter også og lurer på om jeg skal kjøpe meg en PSP. men Hvordan er det med avspilling av filmer? har en masse divx-filmer, kan de spilles direkte ved å overføres til minnekortet(må selvsagt kjøpe større minnekort), eller må det gjøres noe med de? hva er mpeg 4? Og nettleseren, det eneste er at den ikke takler flash?takler den alt annet av vanlige sider? Linker til disse homebrew-greiene?utvalg av programvare? Lurer også på om jeg skal kjøpe meg PSP. Eller lurer vel egentlig ikke på det lenger. Skal ha. mpeg-4 er samme komprimerte formatet som en bruker for å spille av video på mobiltelefoner. Så viss du komprimerer divx filmene til mpeg-4 format så skal det vel være mulig å bare legge det inn på minnekortet og spille av. Kvaliteten på filmene og størrelsen blir selfølgelig dårligere og mindre. Jeg vet ikke om PSP'en kan spille av divx formatet og andre format, men det vet sikkert andre som har en PSP. Kan i utgangspunktet kun spille MPEG4, men det finnes vel homebrews/programmer som fikser dette om man virkelig vil. Men på grunn av at store minnekort er for dyrt, og fordi UMD-filmer også er for dyre, har jeg aldri brukt PSPen til video. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Hmm. Hvordan er det med internett her ? Vet at man kan gå på internett via trådløst nett. Noen som har prøvd? Funker det bra ? I så tilfelle kan jeg jo faktisk gå på internett i stuen via naboen min Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hare bestemt meg nå. Skal ha en PSP så fort jeg finner den billigste prisen på den. H ar sett på kelkoo,dinpris og prisguiden, men viss det er noen som vet et billigere sted så er jeg takknemlig for det. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Minne må jeg også ha ja. Hadde vært fint med en billig pris på enten 1GB eller 2GB Memory Stick Pro Duo. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Hmm. Hvordan er det med internett her ? Vet at man kan gå på internett via trådløst nett. Noen som har prøvd? Funker det bra ? I så tilfelle kan jeg jo faktisk gå på internett i stuen via naboen min Har naturligvis prøvd. Er litt dårlig rekkevidde og litt lav hastighet. Men bra til å være portable. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Billigeste jeg har funnet er 2295 kr for PSP på siba og elkjøp. Finnes det noen billigere i Norge? Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det finnes en prisliste her: http://www.gameroobie.no/art/2332. Man får den billigere for eksempel hos Gamezone. ;-) Lenke til kommentar
Panic Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Det finnes en prisliste her: http://www.gameroobie.no/art/2332. Man får den billigere for eksempel hos Gamezone. ;-) Bra! Tusen takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvis du ikke skal kjøpe, hvorfor ikke kjøpe en hvit når du først er i gang? Lenke til kommentar
capy Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Jeg hadde i alle fall gått for hvit! men det er vel bare Japansk import som er hvit, så garantien kan du bare glemme.. om du ikke pendler fra japan til norke på ukentlig basis da:) Lenke til kommentar
Ultrag Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Tjah. Den funker jo med alle norske spill og filmer. Alt er egentlig likt. Dessuten vil vel nettbutikken som selger den tilby garantien. Lenke til kommentar
Panic Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Hvis du ikke skal kjøpe, hvorfor ikke kjøpe en hvit når du først er i gang? For sent for meg å kjøpe en hvit nå. Har allerede bestilt en svart. Egentlig synes jeg svart er finere også, så det gjør meg ikke noe. Lenke til kommentar
litland Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Det finnes en prisliste her: http://www.gameroobie.no/art/2332. Man får den billigere for eksempel hos Gamezone. ;-) Kom nettopp til å tenke på Elkjøp sin (hvis de har den enda) PRISGARANTI!! Lenke til kommentar
zilZeth Skrevet 11. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2005 Har bestemt meg jeg også nå.. Det blir en PSP her i huset også Men siden lommeboka sier nei så får det bli til jul Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kom nettopp til å tenke på Elkjøp sin (hvis de har den enda) PRISGARANTI!! Elkjøp har aldri hatt prisgaranti. Lefdal derimot hadde, men den har forsvunnet. Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Kom nettopp til å tenke på Elkjøp sin (hvis de har den enda) PRISGARANTI!! Elkjøp har aldri hatt prisgaranti. Lefdal derimot hadde, men den har forsvunnet. Elkjøp har hatt prisgaranti, men den har forsvunnet. Lefdal praktiserer fremdeles prisgaranti, men de reklamerer ikke med det, for det har de ikke lov til. Opp & Avgjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå