Salty-B Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Hei, jeg har lurt litt på om jeg skal kjøpe dette skjermkortet? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307842&cks=PRL Og lurer på om det er ett godt kjøpt, og om det vil fungere greit på maskinen min? mine specs ser dere nedunder her! Lenke til kommentar
nifty Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 JA! det passer ! Og det vil ikke lenger være skjermkortet som er bremsen i systemet ditt mvh Nifty! Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Det vil fungere fint ja. Personleg ville eg heller ha gått for 6800GT. Lenke til kommentar
Salty-B Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 Hva vil være sinken i systemet mitt da? Lenke til kommentar
AleksanderA Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Sinken i ditt system kan bli cpu'n. Kanskje ikke helt på nivå med skjermkortet. Men, tror nok ikke det gir noen merkbar forskjell. Veldig bra kort forresten, har flere venner som har det. Go for it! (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå