erlend_halvorsen Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Heihei. Jeg trenger ett veldig godt egenet hovudkort til desse specs: OCZ EL DDR PC-3200 Dual Channel Platinum RAM AMD 4000+ ClawHammer WD Raptor Sapphire Radeon X800XL Håper på raske og autoriserte svar Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Jeg regner med at du ikke har noe i mot å bruke litt penger når du skal ha et skikkelig hovedkort. Overklokke: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25503 Ikke overklokke: https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27240 Edit: Premium er vel best da. Han trenger ikke SLi siden han har valgt et ATi skjermkort. Derfor blir DFI nF4 SLi unødvendig. La til prisguiden istedet for komplett. Endret 2. oktober 2005 av endrebjorsvik89 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 dfi sli-D eller ultra-D er et bra valg til overklokking. styr unna sli-DR da noen batcher har problemer med 7800 serien i sli. alternativet er da asus, men kjøp premium! ikke deluxe, da det har en sucky vifte som dauer på under 6 mnd'er. de nyeste korta kommer med ny og forbedra vifte (er risikabelt, da duikke vet om du får nytt eller gammalt kort), men premium har ikke vifte i det hele tatt, så det er alikevel lurere å velge premium Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Ville ikke ha valgt Deluxe kortet men heller Premium Som har passiv kjøler på chipset, og som i tillegg er et bedre kort å overklokke på, etter hva jeg har hørt og lest! Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 og så er vel korta billigerer på netshop også. Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Takker tusen ganger for alle svar, jeg har sett på OCZ.com og da er visst ikke A8N-Sli kvalifisert til det rammet... Jeg har A8N-Sli Deluxe nå, og er overhodet ikke fornøyd, mener det er litt oppskrytt, er litt mye problemer jeg ikke liker med det.. Endret 2. oktober 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 Tull og vas! OCZ kjører helt utmerket på det hovedkortet! Dønn stabilt! Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 2. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2005 (endret) Tull og vas! OCZ kjører helt utmerket på det hovedkortet! Dønn stabilt! Det er mulig, men ellers er det mye jeg ikke liker med det... I tilleg har jeg fiklet litt mye med det Endret 2. oktober 2005 av erlend_halvorsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå