,gangsta Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hai! Hver gang jeg skal gå inn på en server får jeg beskjeden: Could not connect to game server Reason: Could not complete connection attempt... Er det noen som kan hjelpe meg med dette problemet? Hvis det er ett problem da.. Kan jo være meg som bare er utrolig dum:P Lenke til kommentar
Skello Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 masse ram har du ? hadde lignede prob før..kom for treigt inn på servern :| Lenke til kommentar
en mann Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Har du prøvd retry? Pleier alltid å funke for treginger :razz:. Ellers kan du jo sjekke cl_timeout i config.cfg og sjekke om den er abnormalt lav. Er du connectet til internett? Har du den nyeste versjonen av CS? Er portene stengt (27005 +++) ? Funker serveren? (Prøvd flere?) mange ting som kan gå galt i et connection attempt Lenke til kommentar
magh Skrevet 18. august 2002 Del Skrevet 18. august 2002 "en mann" har noen poenger der =) Lenke til kommentar
zandzpider Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 hehe. ja. men det som er kjipt er når du blir banna fra en server du aldri har vært på før. hvorfor skjer det??? Lenke til kommentar
,gangsta Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Hvis du har en brent versjon av cs. Så er det ikke bare du som har cd-keyen. For det er nemlig cd-keyen du bruker som blir banna. Hvis noen andre med samme cd-key har blitt banna fra den serveren har oxo du blitt det;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå